Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2009 14:10 - Новият световен ред - част 15
Автор: universalnite000 Категория: Други   
Прочетен: 9986 Коментари: 63 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Тайните приготовления за Нов световен ред не се ограничават само в рамките на САЩ. Те се провеждат във всички по-големи страни, като повечето политици нямат и най-малка представа какво се върши или за какво наистина се използват парите, които разпределят. В страните от ЕС законите с всяка година стават все по-застрашителни. Имам сведения, че в много от тях министерствата на транспорта плащат на охранителни фирми и частни детективи, които да установят самоличността на онези, които протестират мирно срещу проектите за пътища, унищожаващи околната среда, и изпращат невинни хора в затвора заради "престъплението", че са се опитали да спрат лудостта да се унищожи човешката раса. Ние трябва да се възпротивим на всичко това, като протестираме все по-масово. Те не могат да ни арестуват всички !
    Трудно е да се знае какво точно става днес, защото всеки път, когато на обществото се подаде информация, тя вече е потулена, бъдете сигурни. Не забравяйте, че част от нея е била укрита на първо място с цел измама. Аз със сигурност не твърдя, че всяка подробност в статиите е вярна. Взех заключенията на много изследователи и използвайки интуицията си излагам една история от цялата богата гама от данни, които успях да събера през годините. Не бих заложил живота си за всеки детайл, но за общата насоченост на темите бих го направил. По време на моето духовно пробуждане не съм имал съмнение кога съм насочван към област на познанието, която трябва да стане публично достояние. Най-много информация започна да идва при мен относно Новия световен ред. Преди години само бях чувал този термин, но сега за мен той е изпълнен с реално съдържание. Онези от висшите нива, които ме направляват и помагат, искаха тази информация да стане достъпна за обществеността чрез тези публикации.
     Наистина няма значение дали вярвате, че извънземните са замесени или не. Резултатът е един и същ - прикрит опит за завземане на властта в света чрез измама на масата от хора и "отстраняване" на онези, които не желаят да съдействат. Това е простият факт, върху който всички ние трябва да се съсредоточим. В крайна сметка Илюминати няма да успеят, защото извършващата се в момента трансформация на съзнанието накрая ще помете плановете им. Те могат да си служат с всякаква изопачена египетска митология, за да оправдаят амбициите си, но трябва да помнят, че в онези разкази Хор - синът, побеждава Сет в решителната битка. Така и ще бъде. Но онова, което контролираните от Луцифер (Сет) Илюминати могат да постигнат, е да направят прехода още по-мъчителен, труден и травмиращ и да задържат духовното пробуждане на милиони хора.
    Те използват нарастващото насилие и конфликти, колабиращата икономика в глобален мащаб и заплахата за околната среда - всичко това причинено от тях до голяма степен - за да хванат хората в примката на кошмара на световно правителство, световна армия, световна централна банка, световна валута и глобален контрол. Може би на разположение е и твърдението, че планетата е в непосредствена опасност от нашествие на същества от друг свят. Това би могло да бъде картата, с която се приготвят да играят, за да принудят ужасеното население с охота да предаде цялата централизирана власт, която Илюминати желаят. Забелязах, че внезапно медиите се напълниха със съобщения за извънземни в по-голям мащаб, откогато и да било преди. Това предизвиква и безпокойство у мен от някои крайни изявления за прояви на извънземни. Да не би общественото мнение да се подготвя за идването им ? Кой знае истината ? Все пак - ако чуете, че "извънземните нападат" и властите започнат да взимат извънредни мерки, моля ви, бъдете много предпазливи, преди да се доверите.
    Помнете, че Илюминати искат да приемете централния световен контрол над правителства, банки, войски и валута. Всичко, което се опитва да оправдае това, са Илюминати в действие и ние трябва да откажем да го приемем.
    Те искат да ви манипулират, за да им предоставите авторитарни правомощия, а веднъж като се стигне до крайност, на целия свят ще бъде наложено диктаторско правителство, пред което предишните диктатури ще бледнеят : 
Ние ще създадем крайна централизация на управлението, за да вземем по този начин в ръцете си всички обществени сили. Чрез нови закони ние механически ще уредим всички прояви на политическия живот на нашите поданици. Тези закони ще унищожат едно след друго всички допуснати от гоите противоречия и волности. Нашето царство ще се ознаменува с такъв величествен деспотизъм 3, който ще е в състояние, във всяко време и на всяко място, да задуши противодействащите и недоволни гои.( Протокол 5 ) 

 

Гоите са стадо овци, а ние за тях сме вълци. А нали знаете какво става с овците, когато в кошарата им се промъкнат вълци?... Гоите ще затворят очите си още и за това, защото ние ще обещаем да им върнем всичките отнети свободи, след като усмирим враговете на мира и закрепим новите институти. Трябва ли да казвам колко време гоите ще очакват това възвръщане на правата?( Протокол 11 )

 

Когато най-после окончателно се възцарим чрез едновременни държавни преврати, които ще се извършат, когато всички съществуващи правителства бъдат признати за негодни, а до тогава ще мине още доста време, може би и цял век – ние ще вземе мерки, за да не се правят срещу нас заговори. Затова най-напред безмилостно ще наказваме всички, които посрещнат нашето възцаряване с оръжие в ръка. ( Протокол 15 )

    Ние трябва да вземем важно решение. Аз съм го взел за себе си, а същото са направили и много други. Ще се противопоставите ли и ще посветите ли времето си на предотвратяване на този преврат и на ускоряване появата на любовта и свободата на тази планета ? Или ще свиете рамене, ще отворите още една бира, ще смените телевизионния канал и ще позволите да бъдете още един служебен, компютъризиран, имплантиран с микрочипове биоробот ? Седнете и размислете дали и следващия път ще гласувате за всичко това. Ще осъдите своите деца и техните деца на същия този кошмар. В следващи статии ще разгледам някои от нещата, които можем да направим, но думите са недостатъчни, ако не са подкрепени с действия.
    Ако някой разполага с повече информация - факти, не хипотези - за онова, което става, много бих искал да я чуя. Предполагам, че ще ме разберете, ако в началото съм внимателен към подобна информация, но въпреки това ще ви бъда благодарен за нея. Искам също така да изясня, че след завършека на всички статии нямам намерение да се самоубивам, да изчезвам, да бъда заловен в компрометираща ситуация, да се включвам в престъпни структури, да нарушавам закона ( запазвам си правото на открит протест обаче !)  или нещо друго, което би се отразило на способността ми да казвам на хората по всякакъв възможен начн какво става. Всъщност аз ще положа старателно усилия, за да избягна всяко едно действие от изброените. Освен това съм в много добро здраве, благодаря ви, никога не съм бил по-добре.
    Ако нещо подобно ми се случи, ще знаете защо и ще знаете кой ................ 



Тагове:   новият,


Гласувай:
7



1. анонимен - ти самият си илюминат :))))))))))
21.12.2009 14:37
това, което правищ, е да заблуждаваш смесвайки добре известни истини с дежурните ви лъжи. А сега искаш да ти кажат какво знаят за вас.
Помнете - ващите негативни извънземни няма да победят никога! Ще ги разбием, а после ще има Страшен Съд за вас! Всички предатели работили против хората ще бъдат наказани! Гответе се! Времето е скоро!
командир Шеран Видерщанд
цитирай
2. universalnite000 - :) А с този коментар мисля, че нищо не ...
21.12.2009 14:42
:) А с този коментар мисля, че нищо не си разбрал за мене
цитирай
3. анонимен - цялата ви трагедия на илюминати и окултната линия
21.12.2009 14:57
е че сте гои. А гоите не могат да открият истината - това е ясно. Дори да им я кажеш, те пак немогат да я разберат.
Чедата на Лукавия не могат да достигнат истината защото Лукавие е баща на лъжата и лъжа сте вие.
цитирай
4. universalnite000 - :) Пак ще повторя - не си разбрал нищо ...
21.12.2009 15:02
:) Пак ще повторя - не си разбрал нищо за мене
цитирай
5. анонимен - има много окултни линии, с общ център
21.12.2009 15:09
Личат си от километри. Може да се боричкате помежду си като кучета за кокала, но си оставате деца на един баща. Докато не се покаете и освободите от егоизма, си оставате там - в мрака.
цитирай
6. анонимен - Искате душите на хората
21.12.2009 15:16
за да ви служат, но няма да ви ги дадат. Лукавия иска всичко за себе си, а вие сте станали негови слуги. :))))))))))))))
Лукавия иска и вашите души...
цитирай
7. tit - Тезата за биоробота е страшна!
21.12.2009 15:19
Трудно е да се пресява информация. А в нашия труден живот осънаването е тежък процес!:)
Поздрави!:))
цитирай
8. universalnite000 - Категорично не съм съгласен да ме ...
21.12.2009 15:21
Категорично не съм съгласен да ме причисляваш към Илюминати и слугите на Лукавия . Ако знаеше нещо наистина за мен, щеше да си на същото мнение ....
цитирай
9. анонимен - а линията на която служите е толкова зла
21.12.2009 15:22
че дори силите на злото я изгониха. Те бяха заточени на Земята, защото родоначалникът им (кодово име Каин/Йормунганд) извърши убийство на друг от клана на Тъмните сили и бе прогонен от космоса на Земята. (Уби Ванката(Авел) заради жена.) Останалите го помилваха заради роднинската им връзка и го заточиха. Сега служите на потомците му...
цитирай
10. анонимен - Казах душите, не телата
21.12.2009 15:25
макар да му трябват и известен брой тела. Лукавия е откачен окултист с болни амбиции...
цитирай
11. universalnite000 - Трудно е да се пресява информация. А ...
21.12.2009 15:27
tit написа:
Трудно е да се пресява информация. А в нашия труден живот осънаването е тежък процес!:)
Поздрави!:))

:) Благодаря ти ! Каквото мога - ще изложа като информация, дано помогна с нея ....
цитирай
12. анонимен - ако
21.12.2009 15:30
анонимен написа:
макар да му трябват и известен брой тела. Лукавия е откачен окултист с болни амбиции...

Ако внимателно се запознаеш с някои окултни учения, ще откриеш потвърждение. Дори отцепниците от илюминати като мормоните следват тази линия.
цитирай
13. анонимен - и този път умната, Гоше!
21.12.2009 15:36
анонимен написа:
че дори силите на злото я изгониха. Те бяха заточени на Земята, защото родоначалникът им (кодово име Каин/Йормунганд) извърши убийство на друг от клана на Тъмните сили и бе прогонен от космоса на Земята. (Уби Ванката(Авел) заради жена.) Останалите го помилваха заради роднинската им връзка и го заточиха. Сега служите на потомците му...

и този път умната, Гоше...
цитирай
14. universalnite000 - макар да му трябват и известен брой ...
21.12.2009 15:36
анонимен написа:
анонимен написа:
макар да му трябват и известен брой тела. Лукавия е откачен окултист с болни амбиции...

Ако внимателно се запознаеш с някои окултни учения, ще откриеш потвърждение. Дори отцепниците от илюминати като мормоните следват тази линия.

Да, знам за тези потребности от тела и души. Но също така знам, че като си запазил връзката с Първоизточника , тази интервенция няма да успее ;)
цитирай
15. анонимен - Естествено
21.12.2009 15:41
че няма да успее. Нали вече ти казах.
цитирай
16. universalnite000 - :) Значи сме на едно мнение по осн...
21.12.2009 15:42
:) Значи сме на едно мнение по основното ....
цитирай
17. анонимен - Интервенцията на Лукавия е обречена
21.12.2009 15:44
на разгром. Нали първо трябва да мине през нашите(на истинските сили на Светлината) ескадри.
цитирай
18. universalnite000 - И аз, както и всеки друг, свързан със ...
21.12.2009 15:47
И аз, както и всеки друг , свързан със Светлината правиме всичко възможно тази интервенция да не успее и да се възвърне хармонията тук ...
цитирай
19. анонимен - може, но
21.12.2009 15:50
си се подвел от ученията на окултните линии за някои неща/и то доста/
цитирай
20. universalnite000 - Наистина съм запознат с доста от ...
21.12.2009 15:56
Наистина съм запознат с доста от окултните учения , но никога не съм им се предоверявал и изпадал в сляпа вяра, каквато е целта на Лукавия. По-скоро това за мен е било с познавателна цел...
цитирай
21. анонимен - И си се подвел
21.12.2009 16:01
защото не си потърсил причините да преследват определени цели и разпространяват определени твърдения и слухове.
цитирай
22. universalnite000 - защото не си потърсил причините да ...
21.12.2009 16:05
анонимен написа:
защото не си потърсил причините да преследват определени цели и разпространяват определени твърдения и слухове.

Тук не съм съвсем съгласен с тебе, понеже моята същност е изследователска - понякога ми трябва повече време, за да стигна до истината, но съм достатъчно търпелив, за да го направя. А това, че се разпространяват софистики в ученията си остава за сметка на разпространителите им ...
цитирай
23. анонимен - Успех в търсенето на
21.12.2009 16:16
истината тогава. Все някога ще я откриеш.
цитирай
24. universalnite000 - истината тогава. Все някога ще я ...
21.12.2009 16:19
анонимен написа:
истината тогава. Все някога ще я откриеш.

Благодаря, сигурен съм в това .
цитирай
25. анонимен - От гледна точка на сигурността
21.12.2009 16:20
не мога да ти разкрия повече. А и всичко се следи - телефон, интернет - дори жилището ми се подслушва. Така че не мога да кажа повече.
цитирай
26. universalnite000 - Напълно съм наясно с това положе...
21.12.2009 16:22
Напълно съм наясно с това положение, но това не ме притеснява, когато узрее момента - тогава ....
цитирай
27. анонимен - не ми е ясно едво нещо...
21.12.2009 17:34
всички ни следят и какво от това,не можаха нищо да задържат за повече от 50 години, всичките им грешни доктрини и теории, платени , контролирани и приложени, започват да се разграждат за около 50 години , не издържат , защо някои задал ли си е въпроса, аз имам някаква теория по този въпрос и един ден ще я изложа , но не ми е ясно едно, как като толкова хора ги мразят и ги е страх от тях им служат...???????????????
цитирай
28. universalnite000 - всички ни следят и какво от това, не ...
21.12.2009 17:52
анонимен написа:
всички ни следят и какво от това,не можаха нищо да задържат за повече от 50 години, всичките им грешни доктрини и теории, платени , контролирани и приложени, започват да се разграждат за около 50 години , не издържат , защо някои задал ли си е въпроса, аз имам някаква теория по този въпрос и един ден ще я изложа , но не ми е ясно едно, как като толкова хора ги мразят и ги е страх от тях им служат...???????????????

Много уместен въпрос - защо им сътрудничат при това отношение ? А дали причината не е именно тази сляпа омраза, в добавка със заслепението, което този дисбаланс е наложил тук ?
цитирай
29. spasunger - ...
21.12.2009 19:27
И аз минах през период на попиване на теории на конспирацията. Беше наистина много интересно. После усетих, че е бошлаф работа и го преодолях.

Ще ти мине и на теб. Но междувременно лошо няма да се позабавляваш, щом ти е кеф ;-)

Само не позволявай на това да определя живота ти. Защото съм виждал и крайни случаи. Един и до ден днешен вярва, че го наблюдават... завалията.

Така че бъди внимателен за собственото си психическо здраве :-)

Весели празници!
цитирай
30. universalnite000 - Добре, тогава как си обясняваш това ...
21.12.2009 19:42
Добре, тогава как си обясняваш това положение, което е в момента на Земята ? Може би трябва да вярваме, че това е "космическа случайност" или пък воля на Бога ????
цитирай
31. spasunger - ...
21.12.2009 20:03
Сигурен съм, че нещата са така както ги казваш. Мдааа, напълно съм сигурен :-)
цитирай
32. nobelman - много големи адмирации за автора !!!
21.12.2009 20:14
и един съвет от мен - като страничен наблюдател на провелият се тук кратък и почти безплоден диспут :-)
universalnite000, не е редно /поне според мен/ да отговаряш на анонимни...който няма елементарна доблест да сложи името под думите си - не заслужава отговор, не заслужава дори внимание...
цитирай
33. universalnite000 - Ре: 31
21.12.2009 20:29
Моята цел в блога не е да втълпявам, аз просто излагам това, с което разполагам , а всеки може да го приеме или отхвърли - за такива неща няма принуда, а само последствия ....
цитирай
34. universalnite000 - Ре:32
21.12.2009 20:57
Мерси, но иначе при мен всеки има думата , няма проблем анонимността, а и изнесеното не е за подценяване, моето лично мнение.
цитирай
35. spasunger - ...
21.12.2009 21:11
Нека те попитам: а ти откъде си се сдобил с това, което разполагаш? Твоите източници подлагаш ли ги на съмнение и тест и преценка, както "mainstream" източниците? И ако да - по какъв точно начин ги тестваш/отсяваш? Или ако не - тогава за какво си говорим?

Ако искаш, не ми отговаряй...

Дори и 1% да е истина, евала. Но кой точно 1 % ?

За анонимните: да, би трябвало да се подписват с някакво име, иначе е много лесно... Но от друга страна, нима и ние не се крием зад псевдоними?
цитирай
36. анонимен - kum svetlia anonimen.
21.12.2009 21:13
dali anonimen e edin i susht avtor?ako e edin i susht ne mu pravi chest v takuv kratuk srok ot oviniavasht da stane suprichastnik.ako se strahuva tolkova mnogo ot presledvane kak li shte kaje tova koeto e istina i kak shte dokaje che e ot svetlite?eto i az sega sum s anonimen.s kakvo toi shte dokaje sebe si i che az ne sum nego?
цитирай
37. universalnite000 - Ре:35
21.12.2009 21:19
Защо да не ти отговоря? Няма проблем. Ако си чел внимателно , отговорът на въпроса ти е тук : . Взех заключенията на много изследователи и използвайки интуицията си излагам една история от цялата богата гама от данни, които успях да събера през годините. Не бих заложил живота си за всеки детайл, но за общата насоченост на темите бих го направил. По време на моето духовно пробуждане не съм имал съмнение кога съм насочван към област на познанието, която трябва да стане публично достояние. Най-много информация започна да идва при мен относно Новия световен ред. Преди години само бях чувал този термин, но сега за мен той е изпълнен с реално съдържание. Онези от висшите нива, които ме направляват и помагат, искаха тази информация да стане достъпна за обществеността чрез тези публикации.
И още нещо - не знам дали си се занимавал с медитация, но ако си - тогава със сигурност трябва да знаеш как да проверяваш получената информация чрез т. нар. "шесто чувство", а не да залагаш само на петте сетива , нали ?
цитирай
38. spasunger - ...
21.12.2009 21:24
Взех заключенията на много изследователи


Това не ми отговаря на въпроса.

и използвайки интуицията си


Това пък - въобще. Интуицията е субективно нещо и няма пряка връзка с реалността.

Онези от висшите нива, които ме направляват и помагат, искаха тази информация да стане достъпна за обществеността чрез тези публикации.


Използвал си... медитация.

Ох..........ясно, ясно. А пък аз толкова се надявах, че ще проведем един смислен разговор. Е, нищо :-)
цитирай
39. universalnite000 - Може би представите ни за смисле ...
21.12.2009 21:31
Може би представите ни за смислен разговор са различни. Да не би да си от тези, които вярват, че тази реалност е всичко и няма нищо друго, че така реагираш на медитацията ????? И кое е реално - че си човешки ресурс, който след това го чака гроба ли ????
цитирай
40. spasunger - ...
21.12.2009 21:53
Хм, такова нещо не си спомням да съм произнасял. Както и да е.
цитирай
41. universalnite000 - В прав текст не си, но си личи по ре...
21.12.2009 21:56
В прав текст не си , но си личи по реакцията ти за медитацията и интуицията , явно за теб не са понятия със съдържание .... дано не съм прав ! Всъщност , за да няма недоразумения, защо не изложиш накратко вижданията си за конспирацията, медитациите , интуицията ? Както и дали сме само едно физическо тяло и нищо повече ?
цитирай
42. анонимен - kum spasunger
21.12.2009 22:42
kakvo stava?s interes slediah vashite vuprosi i otgovori v polemikata.zashto se otkazahte da ia produljite?niamate li otgovor za poslednata replika?
цитирай
43. universalnite000 - И аз не знам защо полемиката прек...
21.12.2009 22:47
И аз не знам защо полемиката прекъсна , но пък искам да припомня нещо от първата си статия тук :
Ако преди няколко века имахме днешната преса, тя щеше тотално да помисли за луд или да критикува яростно всеки, който твърди, че Земята е сфера, кръгла, защото според версията за реалността на комфортната зона по това време Земята е била плоска. Веднага щом тази реалност коренно се
променила чрез множество доказателства, и нормата на комфортната зона се сменила в: „Земята е всъщност една сфера.”, изведнъж всеки, който твърдял, че Земята е плоска, бил смятан за ненормален. Та значи по всяко време всеки, който публично говори или действа по начини, които са извън „нормата” на обществото в този период, е веднага атакуван и обявяван за луд или за лош от пресата, защото критериите им за нормалност и реалност са съгласувани със съществуващата норма.....
цитирай
44. анонимен - v ochakvane
21.12.2009 23:00
polemikata da se podnovi ot spasunger!?mulchanieto e prikritie za ....?do koga?
цитирай
45. spasunger - lol
21.12.2009 23:38
Абе вие хора сериозно ли? Полемиката ще продължа като се прибера от екскурзията :-)))

Нека има малко глад и очакване :-Р

Междувременно, весели празници и не се взимайте твърде насериозно.
цитирай
46. анонимен - Лили Игнатова– за истината....народу
22.12.2009 09:38
Бих казала че на 100 слепци се пада по един с едно око, поне пътя д а показва, но така като чета аудиторията тука и коментара з а това което си написал, ....Жалко, много жалко.Слепците като количество са много повече.И най жалкото е че НЕ МОГАТ ДА ГО ВИДЯТ, Това което си написал го знам от 1995 година,И е точно така.Но всеки открива истината за себе си, ако наистина я търси.Не са много вариантите–или вярваш или не.Когато е НЕ , е по лесно, не си затормозяваш мозъка и течението те носи...пък до където те закара.Насила не можеш никого да накараш да ИСКА...каквото и да е!Но когато допуснеш да се съмняваш и започнеш случайно или не да попадаш на информация,в медиите,в книги, даже и на улицата...не е смешно сънароднико, да осъзнаеш че те правят на глупак...Всичко се задушава още в зародиш за да се избегнат размириците.Смелчаците са винаги закалеймени, и изкарани едва ли не луди...ако оцелеят.Дано има тук кой да те чуе.
цитирай
47. анонимен - Планът на Тъмните сили
22.12.2009 10:48
Те са окултисти. Трябват им души които да им служат - окултистите ползват духове да им служат.
Естествено трябват им и определен брой окултисти, които ръководството ще контролира с различни методи за майнд-конторол. Те искат да окупират земята и да "евакуират" потенциалните окултисти служители. Останалите ще избият с оръжия за масово унищожаване, а после ще полват душите им или поне на тези, които могат да използват да им се подчиняват.
Всеки, който отрича материалното съществуване и разивитие, служи на техния план. Просто ви пускат техните лъжи и вие вярвате. универсалните000 как е определил че онези от телепатичните контакти са от светлите - в писанието е казано, че често сатаната се представя като светъл ангел. Подозирам, че е станал жертва на майнд-контрол.
Помнете - научно-техническото развитие не пречи на духовното. Който твърди обратното, е от тъмнината.
Всъщност най-слабо е било духовното развитие през вековете на упадъка на науката.
Тяхната цел е да завладеят по-лесно човечеството, като го държат далеч от технологиите за създаване на космически въоръжени сили за защита на Земята.
цитирай
48. анонимен - 27.
22.12.2009 10:54
анонимен написа:
всички ни следят и какво от това,не можаха нищо да задържат за повече от 50 години, всичките им грешни доктрини и теории, платени , контролирани и приложени, започват да се разграждат за около 50 години , не издържат , защо някои задал ли си е въпроса, аз имам някаква теория по този въпрос и един ден ще я изложа , но не ми е ясно едно, как като толкова хора ги мразят и ги е страх от тях им служат...???????????????

Отговорът е прост - пари... Нали ви казах, докато не се освободите от егоизма си, няма да се освободите и от тях.
Не мисли че доктирините им се разграждат за 50г. Това бе техния план да сринат комунизма заедно с Източна Европа за да я подчинят. Така че поне в това успяха.
цитирай
49. анонимен - Re:48
22.12.2009 11:22
анонимен написа:
Те са окултисти. Трябват им души, които да им служат - окултистите ползват духове да им служат.
Естествено трябват им и определен брой окултисти, които ръководството ще контролира с различни методи за майнд-конторол. Те искат да окупират земята и да "евакуират" потенциалните окултисти служители. Останалите ще избият с оръжия за масово унищожаване, а после ще полват душите им или поне на тези, които могат да използват да им се подчиняват.
Всеки, който отрича материалното съществуване и разивитие, служи на техния план. Просто ви пускат техните лъжи и вие вярвате. универсалните000 как е определил че онези от телепатичните контакти са от светлите - в Писанието е казано, че често сатаната се представя като светъл ангел. Подозирам, че е станал жертва на майнд-контрол.
Помнете - научно-техническото развитие не пречи на духовното. Който твърди обратното, е от тъмнината.
Всъщност най-слабо е било духовното развитие през вековете на упадъка на науката.
Тяхната цел е да завладеят по-лесно човечеството, като го държат далеч от технологиите за създаване на космически въоръжени сили за защита на Земята.

Така е. Тези им планове дори могат да се прочетат в общи линии в някои писания произлизащи от илюминати и техните окултисти.
цитирай
50. анонимен - UFO
22.12.2009 12:08
Нива на самосъзнание: срам, вина, апатия, тъга, страх, нужда, гняв, гордост, смелост, неутралност, желание, приемане, разсъдък, любов, радост.

Илюминати? Струва ми се че тази параноя е понеже сте заседнали на ниво страх. Пожелавам кураж да продължите напред.

http://www.stevepavlina.com/blog/2005/04/levels-of-consciousness/
цитирай
51. анонимен - znaem vi vas
22.12.2009 13:13
анонимен написа:
Нива на самосъзнание: срам, вина, апатия, тъга, страх, нужда, гняв, гордост, смелост, неутралност, желание, приемане, разсъдък, любов, радост.

Илюминати? Струва ми се че тази параноя е понеже сте заседнали на ниво страх. Пожелавам кураж да продължите напред.

http://www.stevepavlina.com/blog/2005/04/levels-of-consciousness/

vie ne znaete ni6t0 za istinskata lubov i ste energiini vampiri - druga okultna praktika ot arsenala na lukaviq - kogato horata sa izmameni da vi obi4at stavat uqzvimi...

цитирай
52. анонимен - a i ako ne iskate da zavladqvate zemqta
22.12.2009 13:18
анонимен написа:
Нива на самосъзнание: срам, вина, апатия, тъга, страх, нужда, гняв, гордост, смелост, неутралност, желание, приемане, разсъдък, любов, радост.

Илюминати? Струва ми се че тази параноя е понеже сте заседнали на ниво страх. Пожелавам кураж да продължите напред.

http://www.stevepavlina.com/blog/2005/04/levels-of-consciousness/

ne bihte spirali razvitieto na kosmi4eskite tehnologii...
цитирай
53. анонимен - Силата на Силите на светлината идва
22.12.2009 13:27
от любовта им към хората. А не като вас манипулаторите дето само викате обичайте ни, обичаме ви, а само гледате да използвате и да лъжете хорат да не се съпротивляват когато ги завладяват.
Любовта е дело. Любовта е борба. Любовта е грижа за човека.
А и нещата са си такива - когато някои каже истината вие викате параноя. Но скоро няма да можете да лъжете повече...
цитирай
54. анонимен - Лили Игнатова...за окултизма
22.12.2009 13:30
Аз немога да разбера, АНОНИМНОТО СЪЩЕСТВО,което се е залепило за този постинг и лае като зло куче срещу всеки допуснал да мисли по същия начин като Създателя му!
Това че в България на никой не му пука и никой не се взима на сериозно, че нема кой да изхвърли БОКЛУКА и да светна крушката, вече го разбра ЦЕЛИЯ СВЯТ, не само Европа! Ама защо си мислиш КОйто и да си, че България е центъра на вселената ,не допускаш ли че това което УНИВЕРСАЛНИТЕ 000 е написал, може и от Някъде другаде да иде. Аз го знам защото съм го чела на друг език, по далечко от БГ и мнооого по рано, но важното е че и до БГ е стигнало и има кой да го ПОКАЖЕ. И Който иска,ще го види, и който ИСКА ЩЕ ПОВЯРВА.АЗ РЕШАВАМ НА КОЙ, на КОГО И в КАКВО ЩЕ ВЯРВАМ ИЛИ НЯМА Д А ПОВЯРВАМ!!! И ако една казана информация се потвърди от три различни източника, които не с е познават,...ниййй на село си позволяваме да ДОПУСНЕМ че МОЖЕ и да е Истина!!! И да проследим, НАПРЕД във времето и в действия как ще се развие!!!И както казах ,когато е НЕ, / хубууууу–ама когато е ДА– тогава какво правим????? Да си чувал за ПРАВОТО НА СОБСВТЕНО МНЕНИЕ!!!АЗ РЕШАВАМ дали и колко ще вярвам, дали окултизма ще е мое верую и дали ще стъпя на този ПЪТ! Дори и да е грешен, си е МОЯ РАБОТА, дали ще имам план и път з а отстъпление–зависи от здравия ми разум и интуицията ми! МАХАЙ СЕ ОТ ТУКА! Умния и интелигентен човек когато няма какво смислено д а каже , знае д а мълчи!
цитирай
55. анонимен - те пречат на прогреса със всички сили
22.12.2009 13:30
анонимен написа:
Те са окултисти. Трябват им души които да им служат - окултистите ползват духове да им служат.
Естествено трябват им и определен брой окултисти, които ръководството ще контролира с различни методи за майнд-конторол. Те искат да окупират земята и да "евакуират" потенциалните окултисти служители. Останалите ще избият с оръжия за масово унищожаване, а после ще полват душите им или поне на тези, които могат да използват да им се подчиняват.
Всеки, който отрича материалното съществуване и разивитие, служи на техния план. Просто ви пускат техните лъжи и вие вярвате. универсалните000 как е определил че онези от телепатичните контакти са от светлите - в писанието е казано, че често сатаната се представя като светъл ангел. Подозирам, че е станал жертва на майнд-контрол.
Помнете - научно-техническото развитие не пречи на духовното. Който твърди обратното, е от тъмнината.
Всъщност най-слабо е било духовното развитие през вековете на упадъка на науката.
Тяхната цел е да завладеят по-лесно човечеството, като го държат далеч от технологиите за създаване на космически въоръжени сили за защита на Земята.

Дяволът в Перм - Когато Д.Медведев обяви новия курс за развитие на технологиите в Русия, сатанинска група направи саботаж и запали склад за муниции в поволжието. Терорът е тяхното оръжие. Събота запалиха дискотека в Москва, но за щастие нямаше жертви. Предишната седмица изгориха дискотеката сборище на млади сатанисти Куция кон само за да затворят завинаги устата на някои от своите, които не бяха съгласни с политиката им. Перм е седалището на световното правителство на илюминатите-масони, които са сатанисти(но корените им са хазарски).
Тяхната цел подчинението на света на една власт и за това се стремят да смажат Русия, която все още трудно контролират за разлика от САЩ.
Западният клон на Пермския сатанински клан е клановата мрежа Бауер - Ротшилд и други.

цитирай
56. анонимен - да отговаряш на анонимници. Как ...
22.12.2009 13:36
andrei написа:
да отговаряш на анонимници.Как можеш да убедиш някой,който се срамува от името,което са дали майка му и баща му!


Че той да не се казва Универсалчо? Майка му така ли го е кръстила?

(подпис: Иван Петров)
цитирай
57. анонимен - сатанистите да си вървят при сатаната
22.12.2009 13:40
тоест по дяволите! Тука е Земята и не си я даваме.
Вие нямате място тук господа сатанисти.
цитирай
58. анонимен - Така е
22.12.2009 13:48
анонимен написа:
анонимен написа:
Те са окултисти. Трябват им души които да им служат - окултистите ползват духове да им служат.
Естествено трябват им и определен брой окултисти, които ръководството ще контролира с различни методи за майнд-конторол. Те искат да окупират земята и да "евакуират" потенциалните окултисти служители. Останалите ще избият с оръжия за масово унищожаване, а после ще полват душите им или поне на тези, които могат да използват да им се подчиняват.
Всеки, който отрича материалното съществуване и разивитие, служи на техния план. Просто ви пускат техните лъжи и вие вярвате. универсалните000 как е определил че онези от телепатичните контакти са от светлите - в писанието е казано, че често сатаната се представя като светъл ангел. Подозирам, че е станал жертва на майнд-контрол.
Помнете - научно-техническото развитие не пречи на духовното. Който твърди обратното, е от тъмнината.
Всъщност най-слабо е било духовното развитие през вековете на упадъка на науката.
Тяхната цел е да завладеят по-лесно човечеството, като го държат далеч от технологиите за създаване на космически въоръжени сили за защита на Земята.

Дяволът в Перм - Когато Д.Медведев обяви новия курс за развитие на технологиите в Русия, сатанинска група направи саботаж и запали склад за муниции в поволжието. Терорът е тяхното оръжие. Събота запалиха дискотека в Москва, но за щастие нямаше жертви. Предишната седмица изгориха дискотеката сборище на млади сатанисти Куция кон само за да затворят завинаги устата на някои от своите, които не бяха съгласни с политиката им. Перм е седалището на световното правителство на илюминатите-масони, които са сатанисти(но корените им са хазарски).
Тяхната цел подчинението на света на една власт и за това се стремят да смажат Русия, която все още трудно контролират за разлика от САЩ.
Западният клон на Пермския сатанински клан е клановата мрежа Бауер - Ротшилд и други.

Така е и ако Путин не беше махнал тяхното сатанинско хазарско протеже Елцин, Русия щеше да бъде унищожена и НСР на илюминатите сатанисти щеше да е факт. Слава на Путин!
цитирай
59. анонимен - Олеле божке!
22.12.2009 20:38
Чета тука и се пуля.

(подпис: Георги Петков)
цитирай
60. анонимен - anonimen ivan petrow
22.12.2009 23:55
kude widiahte uniwersalnite da sa protiw nowitw tehnologii?fakt e che reliigiite i bogatite opredeliat koia tehnologia da stigne do obiknowenia i koi lekarstvai hrana sa za obiknwenia.kak reshihte,che universalnite000 e ot oligarsite i iska pari tela i dushi a niakoi golemi polititsi sa swetli?dori zaslujawat pohwala i podkrepa.wie kakuw ste po ubejdenie i politicheska prinadlejnost?w kakwo wiarwate?towa,che okultnata nauka se polzwa ot hora s loshi namereniq znachi li che samata nauka e wredna za ewolutsiata na jivota na Zemiata?
roksana
цитирай
61. анонимен - ima okultisti i okultisti
04.01.2010 10:05
izri4no e poso4eno za koi okultisti staswa duma.
No w okultizma ot hilqdoletiq dominira sataninskata liniq. dbronamerenite okultisti sa malcinstwo.
цитирай
62. анонимен - do spasunger
22.01.2010 23:36
ama ne svurshiha li tezi praznitsi ili shte chakame i kitaiskata nova da mine?
цитирай
63. spasunger - Анонимния,
23.01.2010 00:44
Какво (кого) чакаме всъщност, Анонимен?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite000
Категория: Хоби
Прочетен: 3795640
Постинги: 442
Коментари: 5133
Гласове: 22876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )