Постинг
25.02.2010 11:33 -
Луната - позната и непозната
Автор: universalnite000
Категория: Други
Прочетен: 36558 Коментари: 60 Гласове:
Последна промяна: 25.02.2010 12:20
Прочетен: 36558 Коментари: 60 Гласове:
21
Последна промяна: 25.02.2010 12:20
От векове хората наблюдават на Луната странна активност. Там има процеси и явления, които са необясними : - изменения на външния вид и контраста на изображенията на детайли на лунния релеф ; - изменения на яркостта и необясними излъчвания ; - изменения на цвета на лунния обект ; - поява и изчезване на тъмни петна ; - движещи се обекти . През 1966 г. астрономи, наблюдавали дъното на лунен кратер са забелязали странни полюси, които от тъмни са станали зелено-кафяви, след това са се развивали по радиуса, променяли са формата и към средата на лунния ден са достигали максимални размери. Към лунната вечер са избледнявали и накрая са изчезвали. През септември 1967 г. канадски астрономи са фиксирали в Морето на спокойствието тъмно тяло с вилетов оттенък, което се е движело от запад на изток.
През 1968 г. американски изследователи забелязали в района на кратера Аристарх как 3 червени светли петна са се слели в едно. По същото време японски астрономи са наблюдавали розово петно, покриващо южната част на този кратер. Накрая в кратера са се появили 2 червени и 1 син пояс с ширина около 8 км и дължина около 50 км.
Американският космически кораб Рейнджър 3 изпрати 300 фотографии на кратери на Луната с куполи вътре в тях. Те бяха съобщени обаче още през 1962 г. от френски астрономи. Няколко фотоса на НАСА показаха дълъг цигарообразен обект, лежащ на повърхността на Луната, който по-късно липсваше на други фотографии. Видяхме и пирамиди от обратната страна на Луната. Тя е винаги скрита за поглед от Земята и би могла да е идеално място за строителството от други цивилизации на космопорт.
Появата на небесния дует Земя - Луна е доста странен. Химическият състав на земните и лунните породи показва, че Луната не само не е била част от Земята, но и не е могла да се появи до нея. Луната се е появила някъде отдалеч, даже извън Слънчевата система и е била закотвена до Земята, когато е прелитала покрай нея или нарочно е била докарана в тази част на вселената с определени функции спрямо Земята.
Сред многото въпроси е и "неестествения" произход на Луната. Както и защо формата й е като топка . Но и защо космически кораб да не е такъв ? Това е най-икономичната форма, позволяваща да се получи максимален обем от минимална повърхност. Разбира се, такъв космически кораб трябва да бъде много твърдо метално съоръжение. Вероятно дебелината на неговите стени е 20-30 км. Но металите имат голяма топлопроводимост. Това означава, че техните създатели са покрили повърността й с топлозащитна обвивка дебела няколко километра. Именно в тях метеоритите са образували множество кратери. Вътре в Луната под металния корпус би трябвало да има огромно свободно пространство, предназначено за обслужващите движението и ремонта на кораба и т.н. Възможно е 80% от масата на Луната да е намиращият се в нея полезен товар на кораба. Със сигурност предположенията за неговото съдържание и предназначение в момента са извън приетите тук научни рамки.
Укриването на дейността на извънземните става все по-трудно. Не е изключено те да са искали превръщането на Земята в свой резерват или естествен междугалактически парк за живи видове, които да експериментират в тези условия по пътя на еволюцията .
Използвани са материали от Интернет
А в този линк ще видите още интересни подробности - http://vbox7.com/play:9dfd57f9&al=1&vid=
През 1968 г. американски изследователи забелязали в района на кратера Аристарх как 3 червени светли петна са се слели в едно. По същото време японски астрономи са наблюдавали розово петно, покриващо южната част на този кратер. Накрая в кратера са се появили 2 червени и 1 син пояс с ширина около 8 км и дължина около 50 км.
Американският космически кораб Рейнджър 3 изпрати 300 фотографии на кратери на Луната с куполи вътре в тях. Те бяха съобщени обаче още през 1962 г. от френски астрономи. Няколко фотоса на НАСА показаха дълъг цигарообразен обект, лежащ на повърхността на Луната, който по-късно липсваше на други фотографии. Видяхме и пирамиди от обратната страна на Луната. Тя е винаги скрита за поглед от Земята и би могла да е идеално място за строителството от други цивилизации на космопорт.
Появата на небесния дует Земя - Луна е доста странен. Химическият състав на земните и лунните породи показва, че Луната не само не е била част от Земята, но и не е могла да се появи до нея. Луната се е появила някъде отдалеч, даже извън Слънчевата система и е била закотвена до Земята, когато е прелитала покрай нея или нарочно е била докарана в тази част на вселената с определени функции спрямо Земята.
Сред многото въпроси е и "неестествения" произход на Луната. Както и защо формата й е като топка . Но и защо космически кораб да не е такъв ? Това е най-икономичната форма, позволяваща да се получи максимален обем от минимална повърхност. Разбира се, такъв космически кораб трябва да бъде много твърдо метално съоръжение. Вероятно дебелината на неговите стени е 20-30 км. Но металите имат голяма топлопроводимост. Това означава, че техните създатели са покрили повърността й с топлозащитна обвивка дебела няколко километра. Именно в тях метеоритите са образували множество кратери. Вътре в Луната под металния корпус би трябвало да има огромно свободно пространство, предназначено за обслужващите движението и ремонта на кораба и т.н. Възможно е 80% от масата на Луната да е намиращият се в нея полезен товар на кораба. Със сигурност предположенията за неговото съдържание и предназначение в момента са извън приетите тук научни рамки.
Укриването на дейността на извънземните става все по-трудно. Не е изключено те да са искали превръщането на Земята в свой резерват или естествен междугалактически парк за живи видове, които да експериментират в тези условия по пътя на еволюцията .
Използвани са материали от Интернет
А в този линк ще видите още интересни подробности - http://vbox7.com/play:9dfd57f9&al=1&vid=
Следващ постинг
Предишен постинг
Те сам някъде.
По добре да не идват - особено в България!
цитирайПо добре да не идват - особено в България!
:) Със сигурност ги чакат големи изненади тук ... невидени никъде :) ;)
цитирайКаква интересна хипотеза за космическия кораб ! А защо не ?
цитирай
4.
анонимен -
добре де, сигурно има извънземни, ...
25.02.2010 11:45
25.02.2010 11:45
добре де, сигурно има извънземни , но чак луната да е кораб , малко смело ми се вижда !
цитирайТочно - защо не ? По тази причина я споделям и тук в блога .
цитирай:) Да, аз подчертавам, че предположенията за неговото съдържание и предназначение в момента са извън приетите тук научни рамки.
Вие преценете как да третирате тази информация, не е лошо да изгледате и филмчето от линка ;)
цитирайВие преценете как да третирате тази информация, не е лошо да изгледате и филмчето от линка ;)
7.
анонимен -
интересна гледна точка и в този к...
25.02.2010 12:00
25.02.2010 12:00
интересна гледна точка и в този клип, все пак не съм 100% убеден в това, но че има извънземен разум - нямам съмнение
цитирайЗамислих се, че и misbis с нейните постинги също показваше колко се крие информацията и от това естество ... всъщност колко ли малко се знае, а и колко ли непоклатими на пръв поглед истини ще рухнат , ако всичко това се възприеме масово ? Въпроси , въпроси ....
цитирайВсе пак имате възглед , за което моите уважения !
цитирай:)) Непоклатимите истини май ще хвърчат като тухлите от стената на Pink Floyd ...
цитирайЗдравей Universalnite000! Мистериозната Луна...
Тепърва ще има разкрития на луннато повърхност..
Много скоро..до година.. Ще станат ясни много неща, които до сега не са били разкрити...Извънземен разум, така е прието да се каже плюс нещо по- различно, по- сложно..
Човешкият разум и сетива, не могат да видят това,което се случва..Ние не сме в състояние дори да го опишем правилно..Това е моето скромно мнение...Аз не разбирам от тези неща , само споделям.Благодаря ти.
цитирайТепърва ще има разкрития на луннато повърхност..
Много скоро..до година.. Ще станат ясни много неща, които до сега не са били разкрити...Извънземен разум, така е прието да се каже плюс нещо по- различно, по- сложно..
Човешкият разум и сетива, не могат да видят това,което се случва..Ние не сме в състояние дори да го опишем правилно..Това е моето скромно мнение...Аз не разбирам от тези неща , само споделям.Благодаря ти.
12.
анонимен -
струва си да погледнете и линка h...
25.02.2010 12:11
25.02.2010 12:11
струва си да погледнете и линка http://www.youtube.com/user/peshakoff - серизно за нло
цитирайИ самият факт, че се интересуваш от тези теми говори положително за теб, miaa ! Едва ли някой чистосърдечно може да каже, че притежава цялото познание по даден въпрос , това би било заблуда, но щом споделяме и обсъждаме неща, които официално са крити - значи има раздвижване по пътя към разширение на познаваемото :)
цитирайБлагодаря от мое име , както и от името на тези, които ще проявят интерес !
цитирайАз вече прегледах линка за НЛО, впечталена съм . Да си призная преди не съм имала голям интерес точно по тази тема, но сега почвам да се паля :))))
цитирайПътят към просветлението е безкраен, приятелко! Радвам се, че така се получава при теб :)
цитирай
17.
анонимен -
vijte che i tuk se spomenava za tazi ...
25.02.2010 12:42
25.02.2010 12:42
vijte che i tuk se spomenava za tazi versiq - http://www.sibir.bg/index.php?page=displayTopic&id=4734&tid=76596 zabranenata istoriq na Lunata
цитирайИ хората ще станат по- добри:)))))Бедността не е единствената причина за тревогите на хората.Тя е следствие и разрушение..
Всичко е до правилното мислене и отношение на човека. На това трябва да се обърне внимание.
Въпрос на изграждане на една ценностна система у всеки от нас. Това спира развитието ни и откритията. Но ти го знаеш по- добре от мен.
Нещастията са последица от лошото ни отношение един към друг.
цитирайВсичко е до правилното мислене и отношение на човека. На това трябва да се обърне внимание.
Въпрос на изграждане на една ценностна система у всеки от нас. Това спира развитието ни и откритията. Но ти го знаеш по- добре от мен.
Нещастията са последица от лошото ни отношение един към друг.
Права си , при такъв дисбаланс в отношенията не може да се очаква и истински напредък в изследванията , за които споменах, а и много други !
цитирай
20.
анонимен -
А никой не споменава за версията, че ...
25.02.2010 13:35
25.02.2010 13:35
А никой не споменава за версията, че е нямало кацане на Луната ;) редно е и за нея нещо да се каже
цитирай:) Е, аз лично не вярвам в нея, вижте и клипа ,който съм приложил . А всеки, който я поддържа може да намери достатъчно материали по нета ;)
цитирайИзграждането на ценностите изисква дълго време..
А те водят до развитие на един по- различен, съвършен разум и осъзнаване, на нещата, които трябва да се развият и за които трябва да положим усилие и искрено отношение..Откритото и почтенно поведение на всеки от нас водят да промяна не само на взаимоотношенията ни , но и до един друг подход към живота ни изобщо..Градивен и мъдър!
цитирайА те водят до развитие на един по- различен, съвършен разум и осъзнаване, на нещата, които трябва да се развият и за които трябва да положим усилие и искрено отношение..Откритото и почтенно поведение на всеки от нас водят да промяна не само на взаимоотношенията ни , но и до един друг подход към живота ни изобщо..Градивен и мъдър!
В тази връзка ме изкуши да се цитирам какво казах веднъж : Тези три неща са: да уважаваме нашето собствено право да бъдем уникални и да изразяваме тази уникалност. От решаващо значение е да уважаваме правото на другите да бъдат уникални и да изразяват тяхната уникалност. И трето, никой никога да не се опитва да налага на другите това, в което вярва. В този момент ще имаме една голяма експлозия на човешки потенциал, който ще се освободи от затвора на страха, където е прекарал доста дълго време. Но тъй като никой няма да се опитва да налага на другите това, в което вярва, няма да сме лишени от свободната си воля. Веднъж щом почнем да уважаваме правото си да бъдем уникални, ние спираме да бъдем роби на наложени мисловни модели и начини на поведение. Веднъж щом почнем да уважаваме правото на другите да бъдат уникални, ние вече не сме охранители на комфортната зона и другите роби. И ако не се опитваме да налагаме на другите това, в което вярваме, никой няма да бъде лишен от свободната си воля ....
цитирай...е Звездата на Смъртта от Междузвездни войни ;-)
цитирайЗащото са необясними явления, затова дайте да ги обясним с извънземни! Гениално :)
Намирисва ми на религия: http://asthfghl.blog.bg/drugi/2010/02/25/nauka-vs-viara.499884
цитирайНамирисва ми на религия: http://asthfghl.blog.bg/drugi/2010/02/25/nauka-vs-viara.499884
... Отличен по Стар Уарс имаш :)
цитирай:)) И къде е религията ?
цитирай:)) Наистина - някои хора не им се мисли по-разчупено и търсят общоприетото и унифицирането . Тяхна воля , ние пък ще приемем предизвикателството за друг ракурс ;)
цитирай Слънцето обича хората и за всеки има място под него!Щом сме се родили ,да живеем достойно и почтено.
Да зачитаме правото на всеки да проявява своята индивидуалност и уникалност и да я ценим.
Да уважаваме правото на човека и неговата етническа, религиозна и социална принадлежност.
Да уважаваме правото му на сексуална ориентация.
Да обичаме човекът до себе си без да му напомняме, колко много сме направили за него, а той едва ли не ,е неблагодарен.
Защото, правиш ли добро за човек, го правиш от сърце и те прави щастлив , без да искаш той да се чувства задължен. Ако има взаимност и разбиране, обща цел, това вече е съвършенство.
Към това се стреми всеки един от нас!
Възможно е , някой да ме смята за наивна и глупава и едва ли не от друга планета! И това съм го чувала за себе си.Има и такива, които с ирония и с подигравка са се отнасяли към моите разбирания..Ще ме осъждат или ще ми симпатизират.Преживяла съм го. Аз наистина мисля по този начин и винаги ще мисля така!
цитирайДа зачитаме правото на всеки да проявява своята индивидуалност и уникалност и да я ценим.
Да уважаваме правото на човека и неговата етническа, религиозна и социална принадлежност.
Да уважаваме правото му на сексуална ориентация.
Да обичаме човекът до себе си без да му напомняме, колко много сме направили за него, а той едва ли не ,е неблагодарен.
Защото, правиш ли добро за човек, го правиш от сърце и те прави щастлив , без да искаш той да се чувства задължен. Ако има взаимност и разбиране, обща цел, това вече е съвършенство.
Към това се стреми всеки един от нас!
Възможно е , някой да ме смята за наивна и глупава и едва ли не от друга планета! И това съм го чувала за себе си.Има и такива, които с ирония и с подигравка са се отнасяли към моите разбирания..Ще ме осъждат или ще ми симпатизират.Преживяла съм го. Аз наистина мисля по този начин и винаги ще мисля така!
Имаш право :))
цитирай;) Поздравления за позицията , която заемаш и отстояваш , miaa ! При такова отношение и научното разбиране се движи напред ;)
цитирайИстината е, че 'част от хората, които познавам и с които съм се срещнала в реалният живот не ме познават добре и не ме разбират.Не им се сърдя. Но пък имам приятели, скоито се разбираме чудесно. Сега по- важното да имаме храна и работа . Възможно е да летя в облаците и да идеализирам!?...Благодаря ти за вниманието,Universalnite000!
цитирайИ аз благодаря за позицията, която показа, miaa ! Хубав ден от мен ;)
цитирай
34.
анонимен -
Луната
25.02.2010 15:31
25.02.2010 15:31
И като се събуди какво видя????
Някой пак не си е пил хапчето навреме.
цитирайНякой пак не си е пил хапчето навреме.
мнооого много интересна концепция .
цитирай:) Щом говорим за хапчета, ето едно от моите : Науката не е толкова умна, колкото си мисли, но без да има смирение, нужно за непредубедени изследвания, тя последователно отхвърля дори своите колеги, когато те предричат нови възможности. Един кралски астроном казва, че да се говори за пътуване в пространството са "пълни безсмислици" само 18 месеца преди руският "Спутник" да излезе в орбита, а това постижение е примитивно в сравнение с онова,което тайната наука върши ! Както един друг астроном - Карл Сейгън казва : "Интелектуалните способности не са гаранция, че сте безпогрешен." Ако обаче алтернативите систематично се потискат, всички останали са насърчавани също да грешат.
цитирайСъгласен съм , че е интересна, има и други, които звучат още по-шокиращо :)
цитирай
38.
анонимен -
Луната
25.02.2010 17:44
25.02.2010 17:44
Обвивката не е само за топлинна защита, а и за защита от космическите лъчения, които в момента са основната пречка за извършването на междупланетни полети!
цитирай
39.
анонимен -
!?
25.02.2010 17:55
25.02.2010 17:55
Добре, де!? Толкова голям обект, като сградите, не може ли да се наблюдава от Земята с любителски телескоп? Луната не е толкова далеч, 400х не е толкова скъпо. Ако имаме проблем със смока, качваме се по планините...
цитирайЕто още нещо : Това е Андромеданска наука и се различава доста от земната. Ето как Андромеданците обясняват причината за гравитацията.
Нашето слънце произвежда високо проникваща радиация в електромагнитния спектър. Тази честота е приблизително трилион цикъла в секунда. Тази честота се намира между ниската част на инфрачервената и радарната честота. Тази радиация от слънцето причинява гравитацията, а не въртенето на планетите. Ще обясня повече за това, когато стане въпрос за Кухата Земя. Андромеданската наука твърди, че всяко планетарно тяло което има 29.3 мили размер и е изложено на слънце, има възможността да има гравитационно поле. Дори ако не се върти по своята ос.
цитирайНашето слънце произвежда високо проникваща радиация в електромагнитния спектър. Тази честота е приблизително трилион цикъла в секунда. Тази честота се намира между ниската част на инфрачервената и радарната честота. Тази радиация от слънцето причинява гравитацията, а не въртенето на планетите. Ще обясня повече за това, когато стане въпрос за Кухата Земя. Андромеданската наука твърди, че всяко планетарно тяло което има 29.3 мили размер и е изложено на слънце, има възможността да има гравитационно поле. Дори ако не се върти по своята ос.
Забележете какво споменават изследователите : Видяхме и пирамиди от обратната страна на Луната. Тя е винаги скрита за поглед от Земята и би могла да е идеално място за строителството от други цивилизации на космопорт.
цитирай
42.
анонимен -
"Химическият състав на зе...
25.02.2010 18:04
25.02.2010 18:04
"Химическият състав на земните и лунните породи показва, че Луната не само не е била част от Земята, но и не е могла да се появи до нея. "
Какво, не ти хареса нещо!!Така е, фактите са кофти нещо за тези чиито виждания за света са една илюзия!!Пак ще го кажа - отдавна е доказанао че химическия състав на лунната почва и земнта е ИДЕНТИЧЕН!!А отонсоно клипа - знаеш ли че и ма едно нещо наречено компютърна графика и едни програми като Adobe After Effects, 3D Max, Premiere!!!Съвземи се, изпий синьото хапче и се върни обратно в реалноста!!!!!!
цитирайКакво, не ти хареса нещо!!Така е, фактите са кофти нещо за тези чиито виждания за света са една илюзия!!Пак ще го кажа - отдавна е доказанао че химическия състав на лунната почва и земнта е ИДЕНТИЧЕН!!А отонсоно клипа - знаеш ли че и ма едно нещо наречено компютърна графика и едни програми като Adobe After Effects, 3D Max, Premiere!!!Съвземи се, изпий синьото хапче и се върни обратно в реалноста!!!!!!
:) Щом говорим за хапчета, ето едно от моите : Науката не е толкова умна, колкото си мисли, но без да има смирение, нужно за непредубедени изследвания, тя последователно отхвърля дори своите колеги, когато те предричат нови възможности. Един кралски астроном казва, че да се говори за пътуване в пространството са "пълни безсмислици" само 18 месеца преди руският "Спутник" да излезе в орбита, а това постижение е примитивно в сравнение с онова,което тайната наука върши ! Както един друг астроном - Карл Сейгън казва : "Интелектуалните способности не са гаранция, че сте безпогрешен." Ако обаче алтернативите систематично се потискат, всички останали са насърчавани също да грешат
цитирайИ още нещо - явно ти вярваш само на авторитети с научни звания , така ли е ? Твоя воля, но само по този път не се стига далеч :)
цитираймога само да каза,че автора има резон.когато имам време ще преведа факти за темата,че луната е изкуствен обект.
браво
цитирайбраво
46.
анонимен -
A BULLET!
26.02.2010 10:26
26.02.2010 10:26
ТАЗИ ХИПОТЕЗА НЕ Е НОВА - НО Е НАПЪЛНО ВЕРОТНОСТНА - КОЕТО ОБЯСНЯВА ВНЕЗАПНОТО ПРЕКЪСВАНЕ НА ЕКСПЕДИЦИИТЕ НА НАСА ДО ЛУНАТА - ЧЕ И СМЪРТТА НА ПРЕЗИДЕНТА КЕНЕДИ.
СЛЕДОВАТЕЛНО - ТЕ СА МЕЖДУ НАС. НАЙ-ВЕЧЕ ПОД ФОРМАТА НА ПРЕЗИДЕНТИ И МИНИСТРИ НА ФИНАНСИТЕ. ТЕ СА НОРМАЛНИТЕ - НИЕ СМЕ ГЕННОМОДИФИЦИРАНИТЕ!
цитирайСЛЕДОВАТЕЛНО - ТЕ СА МЕЖДУ НАС. НАЙ-ВЕЧЕ ПОД ФОРМАТА НА ПРЕЗИДЕНТИ И МИНИСТРИ НА ФИНАНСИТЕ. ТЕ СА НОРМАЛНИТЕ - НИЕ СМЕ ГЕННОМОДИФИЦИРАНИТЕ!
тепърва ще има да се чудим колко много е крито от нас, робите от долния слой на пирамидата.
Тази пирамида я крепи нашето заспало съзнание.Ако се пробудим за истината..няма как вече да бъдем манипулирани.
Луната,както и още 9 други луни в слънчевата ни система са изкуственни обекти.
На НАСА не може да се вярва.Тя е само за нас,публиката.Военните отдавна контролират и НАСА и другите научни учреждения.
Не случайно в Америка казват на НАСА
NASA - Never A Straight Answer
цитирайТази пирамида я крепи нашето заспало съзнание.Ако се пробудим за истината..няма как вече да бъдем манипулирани.
Луната,както и още 9 други луни в слънчевата ни система са изкуственни обекти.
На НАСА не може да се вярва.Тя е само за нас,публиката.Военните отдавна контролират и НАСА и другите научни учреждения.
Не случайно в Америка казват на НАСА
NASA - Never A Straight Answer
:) Не знаех този израз за НАСА, но и според мен е напълно на място ;)
цитирайAmм ако седнеш да почетеш малко ще откриеш че единствените разлики в земните и лунните образци са по ниското съдържание на желязо и някои летливи елементи във вторите такива. Т.е. "Химическият състав на земните и лунните породи показва, че Луната не само не е била част от Земята, но и не е могла да се появи до нея." не е съвсем вярно. А най- вероятното обяснене е, че Луната се е отцепила от Земята при гигантски катаклизъм, когато Земята е била още полутечна.
Информацията ми е по памет отпреди 10тина години, но ако потърсиш в нета, предполагам сам ще го откриеш.
Сам твърдиш, че не вярваш на ацането на луната. Следователно смяташ, че видеото на съответното кацане е заснето в студио...че отъкде накъде тогава ще твърдиш, че "Американският космически кораб Рейнджър 3 изпрати 300 фотографии на кратери на Луната с куполи вътре в тях. Те бяха съобщени обаче още през 1962 г. от френски астрономи. Няколко фотоса на НАСА показаха дълъг цигарообразен обект, лежащ на повърхността на Луната, който по-късно липсваше на други фотографии" е истина? Ако още тогава са можели да фалшифицират такова видео- защо не и снимки? Противоречиш си значи...
Misbis ще се радваме да прочетем сънищата ти когато се събудиш.
цитирайИнформацията ми е по памет отпреди 10тина години, но ако потърсиш в нета, предполагам сам ще го откриеш.
Сам твърдиш, че не вярваш на ацането на луната. Следователно смяташ, че видеото на съответното кацане е заснето в студио...че отъкде накъде тогава ще твърдиш, че "Американският космически кораб Рейнджър 3 изпрати 300 фотографии на кратери на Луната с куполи вътре в тях. Те бяха съобщени обаче още през 1962 г. от френски астрономи. Няколко фотоса на НАСА показаха дълъг цигарообразен обект, лежащ на повърхността на Луната, който по-късно липсваше на други фотографии" е истина? Ако още тогава са можели да фалшифицират такова видео- защо не и снимки? Противоречиш си значи...
Misbis ще се радваме да прочетем сънищата ти когато се събудиш.
:) Ти вярваш само на официалните източници на (дез)информация - твоя воля, аз лично отдавна съм престанал да им вярвам - те горките например още твърдят , че сме космическа случайност :)))))))) И още нещо - не аз , а някой от анонимните е изказал това мнение че не е имало кацане на Луната ;)
цитирайЗА последното може и да си прав, то докато изчета всички коментари....
А ти не вярваш на официалната (дез)информация. Ами добре. когато някок от вас- вярващите в тези дивотии- стигне до Луната, вземе образци за проба и ги проверят в независима лаборатория, то тогава ние, скептиците, ще ви повярваме.
Само да не стане като религията, дет уж бог бил на небето, ама като стигнахме до там се оказа, че сигурно е невидим и в друга реаност, та затуй не можем го видим и ние. Защото вашите приказки звучат точно като на поповеете и папите. И то не от толкова далечното минало.
цитирайА ти не вярваш на официалната (дез)информация. Ами добре. когато някок от вас- вярващите в тези дивотии- стигне до Луната, вземе образци за проба и ги проверят в независима лаборатория, то тогава ние, скептиците, ще ви повярваме.
Само да не стане като религията, дет уж бог бил на небето, ама като стигнахме до там се оказа, че сигурно е невидим и в друга реаност, та затуй не можем го видим и ние. Защото вашите приказки звучат точно като на поповеете и папите. И то не от толкова далечното минало.
:) Е, има и такова нещо, наречено интуиция, в ежедневието му се казва "шесто чувство" - то служи за проверка на това кое да вярвам и кое - не ;) Петте сетива дават информация, но тя е крайно недостатъчна, разбира се "науката" отрича това, но ние, които сме възстановили чрез медитации връзката с другите нефизични полета на нашата същност си знаем ... и дано не тръгнеш да ме убеждаваш, че не сме нищо повече от парче месо, моля ти се :)
цитирайДа де, ама нали се сещаш, че колкотои да ти е разита интуицията пак куца много яко относно обяснението за луната и строежа и...
А че мозъка е способен да пресъздаде за себе си акви ли не образи- това е съвсем друга тема на резговор.
цитирайА че мозъка е способен да пресъздаде за себе си акви ли не образи- това е съвсем друга тема на резговор.
:) Имам конкретен въпрос - колко пъти си правил опити да медитираш ? И мозъка тук не е основното - има НЕФИЗИЧНИ ПОЛЕТА , ОФОРМЯЩИ КОНФИГУРАЦИЯТА НА СЪЩНОСТТА НА ВСЕКИ. Погледни и Кирлиановите фотографии - има ги по нета :)
цитирай
55.
анонимен -
Доказателствата са основата на науката
28.02.2010 00:04
28.02.2010 00:04
Лунните породи (образци от минерали) са 100% идентични със земните. Това доказва че двете тела са образуване от един същ първоначален материал. Хипотезата, че луната е породена от катаклизъм е спорна , но не и невъзможна. Както и хипотезата че леките елементи образуващи Луната са останали в периферията на планетарния облак от който се е образувала системата Земя-Луна. Луната има относително тегло 2 и нещо , докато на Земята е 6 и нещо , поради желязното ядро. Луната няма желязно ядро. На нея почти не се намира желязо и няма магнитно поле за разлика от земята.
Факта , че луната е най-масивния спътник в слънчевата система по никакъв начин не може да бъде довод за изкуственост. Просто е факт с огромно значение за живота на земята - стабилност на орбитата, обиране на повечето боклуци , които иначе биха паднали на земята и т.н.
Аз смятам че поради безкрайността на вселената има безкрайно много извънземни цивилизации, но поради безкрайността на разстоянията вероятността за контакт е нулева. Съжелявам че е така , но такива са научните изводи. Останалото - онова което си публикувал в блога си не е наука а чиста инсинуация. Клипа е фалшификация. Само се замисли за липсата на сенки по скафандъра на втората фигура, да не говорим че се движи като по земята. А оня прозорец дето е напречно разделен и с отваряемо крило уби змея.
Та искам да кажа че си в заблуждение , но и такива хора трябва да има
П.п. казвам се Веселин Пенчев , но не съм още заблоген :)
цитирайФакта , че луната е най-масивния спътник в слънчевата система по никакъв начин не може да бъде довод за изкуственост. Просто е факт с огромно значение за живота на земята - стабилност на орбитата, обиране на повечето боклуци , които иначе биха паднали на земята и т.н.
Аз смятам че поради безкрайността на вселената има безкрайно много извънземни цивилизации, но поради безкрайността на разстоянията вероятността за контакт е нулева. Съжелявам че е така , но такива са научните изводи. Останалото - онова което си публикувал в блога си не е наука а чиста инсинуация. Клипа е фалшификация. Само се замисли за липсата на сенки по скафандъра на втората фигура, да не говорим че се движи като по земята. А оня прозорец дето е напречно разделен и с отваряемо крило уби змея.
Та искам да кажа че си в заблуждение , но и такива хора трябва да има
П.п. казвам се Веселин Пенчев , но не съм още заблоген :)
Ок, аз обичам да има култура на спора, явно не сме на една позиция и няма изгледи да станем , благодаря ви все пак за мнението, но то не променя изобщо моето :)
цитирайЕ аз се опитах да поспоря с теб не да променя твоето мнение, а да се опитам да го разбера. За съжаление останах още по объркан от всичките ти аргументи. Ако искате някога, някак си да убедите някого, трябва да се постараете повече, съжалявам.
цитирайТук:
http://eltimir.ucoz.ru/photo/lcross/24
И една малка статия "На Луната не пускат хора" тук:
http://erigkan.ucoz.ru/news/na_lunata_ne_puskat_khora/2010-01-29-497
цитирайhttp://eltimir.ucoz.ru/photo/lcross/24
И една малка статия "На Луната не пускат хора" тук:
http://erigkan.ucoz.ru/news/na_lunata_ne_puskat_khora/2010-01-29-497
Книгата "Последният", разделена на 15 части плюс три приложения тук:
http://erigkan.ucoz.ru/news/5
и тук:
http://erigkan.ucoz.ru/news/4
Може би няма да се съгласите, но пък вярвам, че има какво да научите.
цитирайhttp://erigkan.ucoz.ru/news/5
и тук:
http://erigkan.ucoz.ru/news/4
Може би няма да се съгласите, но пък вярвам, че има какво да научите.
60.
анонимен -
Луната не е това което е
02.03.2010 18:01
02.03.2010 18:01
Абе вие толкова ли незнаете че луната си е космически кораб?
Аз като ида да копая лозето и Комшията ми по лозе много често ми разправяза Луната. Той е роден там, но се е преместил в моето село преди много години че там не става хубаво лозе и се копае много трудно че пило много твърдо и се вдигало много прах. а гроздето не ставало за нищо
хахахахахахах
цитирайАз като ида да копая лозето и Комшията ми по лозе много често ми разправяза Луната. Той е роден там, но се е преместил в моето село преди много години че там не става хубаво лозе и се копае много трудно че пило много твърдо и се вдигало много прах. а гроздето не ставало за нищо
хахахахахахах
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 22876
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )