Постинг
27.02.2010 12:54 -
Паралелните светове -те са около нас
Автор: universalnite000
Категория: Други
Прочетен: 18220 Коментари: 48 Гласове:
Последна промяна: 27.02.2010 14:20
Прочетен: 18220 Коментари: 48 Гласове:
16
Последна промяна: 27.02.2010 14:20
Отдавна има хипотеза, че освен нашия свят на Земята съществуват поне още два напълно реални паралелни светове, в които живеят и се развиват съвместно или независимо от нас живи същества.
По-сериозно за съществуването на паралелните светове започнаха да говорят през 80-те години на 20-ти век, когато броят на наблюдаваните НЛО надмина един милион. Такова количество официални съобщения от целия свят вече не могат да бъдат игнорирани. С какво Земята така интересува съседните от Вселената ? И дали междугалактическите прелитания за тях са нещо като туристически излет ? Следователно тяхното летище се намира някъде тук. В предишен постинг споменах за вероятността пирамидите да са космически фарове.
Има хипотеза, че нашата вселена не е три-, а 11-измерна. Тя може да побере три триизмерни светове, разделени от две преходни измерения. Тези три свята не се виждат и условно са разположени на трите етажа на "дома-планета". В единия сме ние, а в другите два - "извънземните".
Ако е така, става ясно защо най-мощните и съвършени радиотелескопи нито веднъж не са фиксирали НЛО, които долитат или напускат Земята. Още през 1930 г. Чарлз Форт http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Fort въвежда термина "телепортационни места". Така били обозначени зоните,където стават необясними и невидими премествания на обекти в пространството. Те наистина съществуват. Учените, които изследват геоактивните зони (местата, разположени над тектоничните разломи на земната кора) твърдят, че в тях нерядко се наблюдават спонтанни телепортации, тъй като конфигурацията на реалността там е нестабилна. Изследователите са на мнение, че недоловимите за 5-те сетива същности човек може да наблюдава по два начина.
Първият е с приемането на доза наркотик или алкохол. Но има опасност да стане наркоман или алкохолик. Освен това, намирайки се в наркотично или алкохолно състояние, човек навлиза в забранена за него зона и е възможно да му се случат всякакви неприятности.
Вторият начин, позволяващ на човека да навлиза в паралелния свят е да съхрани себе си като такъв, т.е. своят мозък и душа. Това не е сложно. Два - три пъти седмично е необходимо да се вглежда в собственото си огледално отражение с тъмен заден фон и всеки път да се опитва да забележи слабо сияние около главата и между палеца и показалеца. След около две седмици постоянни тренировки човек започва да вижда разноцветна аура около хората. Но това е само първата крачка към невидимия свят. Постоянните занятия разширяват възможностите на човека да вижда "тънкия свят" .
По материали от Интернет
По-сериозно за съществуването на паралелните светове започнаха да говорят през 80-те години на 20-ти век, когато броят на наблюдаваните НЛО надмина един милион. Такова количество официални съобщения от целия свят вече не могат да бъдат игнорирани. С какво Земята така интересува съседните от Вселената ? И дали междугалактическите прелитания за тях са нещо като туристически излет ? Следователно тяхното летище се намира някъде тук. В предишен постинг споменах за вероятността пирамидите да са космически фарове.
Има хипотеза, че нашата вселена не е три-, а 11-измерна. Тя може да побере три триизмерни светове, разделени от две преходни измерения. Тези три свята не се виждат и условно са разположени на трите етажа на "дома-планета". В единия сме ние, а в другите два - "извънземните".
Ако е така, става ясно защо най-мощните и съвършени радиотелескопи нито веднъж не са фиксирали НЛО, които долитат или напускат Земята. Още през 1930 г. Чарлз Форт http://en.wikipedia.org/wiki/Charles_Fort въвежда термина "телепортационни места". Така били обозначени зоните,където стават необясними и невидими премествания на обекти в пространството. Те наистина съществуват. Учените, които изследват геоактивните зони (местата, разположени над тектоничните разломи на земната кора) твърдят, че в тях нерядко се наблюдават спонтанни телепортации, тъй като конфигурацията на реалността там е нестабилна. Изследователите са на мнение, че недоловимите за 5-те сетива същности човек може да наблюдава по два начина.
Първият е с приемането на доза наркотик или алкохол. Но има опасност да стане наркоман или алкохолик. Освен това, намирайки се в наркотично или алкохолно състояние, човек навлиза в забранена за него зона и е възможно да му се случат всякакви неприятности.
Вторият начин, позволяващ на човека да навлиза в паралелния свят е да съхрани себе си като такъв, т.е. своят мозък и душа. Това не е сложно. Два - три пъти седмично е необходимо да се вглежда в собственото си огледално отражение с тъмен заден фон и всеки път да се опитва да забележи слабо сияние около главата и между палеца и показалеца. След около две седмици постоянни тренировки човек започва да вижда разноцветна аура около хората. Но това е само първата крачка към невидимия свят. Постоянните занятия разширяват възможностите на човека да вижда "тънкия свят" .
По материали от Интернет
Вълнообразно
Да предпазим нас и децата от радиация
В очакване на избухването на новата секс...
В очакване на избухването на новата секс...
В очакване на избухването на новата секс...
В очакване на избухването на новата секс...
Следващ постинг
Предишен постинг
:) Mного интересни хипотези , караш ме да се замисля ...
цитирай:) Това е и целта , както забелязваш тук има и нещо по твоята част - тренировките за виждане на аурата ;)
цитирай
3.
анонимен -
Hmm, interesno, za aurata znam 4e e ...
27.02.2010 13:30
27.02.2010 13:30
Hmm, interesno, za aurata znam 4e e taka, wij za paraleni swetowe ne se bqh seshtal , dali tova ne sa taka nare4enite drugi niva ot metafizikata ?
цитирайДаа, и аз минах през такива тренировки , съгласна съм ,че почва да се вижда !
цитирайМного е вероятно точно това да се е имало предвид ;)
цитирайНо тук става въпрос не само за аурата , а и за самите същества от паралелните измерения
цитирайПоразрових се и аз , виж какво намерих : "Любопитно е, че религиите признават съществуването на тези паралелни светове. В Корана например се посочва, че те са 1000. Според съвременни учени пък
вселените, успоредни на нашата,
са невидими и неосезаеми за нас, тъй като се намират в друго пространствено измерение"
цитирайвселените, успоредни на нашата,
са невидими и неосезаеми за нас, тъй като се намират в друго пространствено измерение"
И тук има интересни версии http://www.yosif.net/articles.php?lng=bg&pg=8
цитирайБлагодаря ти за тези гледни точки, сега ще видя и линка, който даваш :)
цитирай
10.
анонимен -
към автора - къде е тази статия за ...
27.02.2010 14:23
27.02.2010 14:23
към автора - къде е тази статия за пирамидите които са космически фарове ?
цитирайЕто постинга :http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/02/06/piramidite-kosmicheski-farove.487853
цитирайВ този линк има нещо, което за мен е много вярно : "Хората, които са още в началото на изучаването на паралелните светове, изпадат в объркване, защото в различните източници се срещат най-различни описания и наименования. В това няма нищо чудно, то се дължи на многообразието и богатството на паралелните светове и нива. В реалния свят промените стават плавно, без различими граници между отделните нива (само в илюзорния свят има точно определени граници)"
цитирай:) До голяма степен това се покрива и с моите изследвания по въпроса ...
цитирай
14.
анонимен -
УЧИТЕЛЯ Е КАЗАЛ ЗА ПАРАЛЕЛНИТЕ С...
27.02.2010 16:30
27.02.2010 16:30
УЧИТЕЛЯ Е КАЗАЛ ЗА ПАРАЛЕЛНИТЕ СВЕТОВЕ- ТОВА Е ВСЕ ЕДНО В ЕДИН СЪД ДА ИМА ВОДА, КАМЪНИ, ПЯСЪК ... МНОГО НЕЩА, НО В ЕДНО ПРОСТРАНСТВО !
цитирай;) Предполагам за Дънов имате предвид ?
цитирай
16.
анонимен -
ima gi - kato pararelnite svetove, ...
27.02.2010 18:20
27.02.2010 18:20
ima gi - kato pararelnite svetove, taka i nlo , hubavo pravish kato pishesh takiva neshta !
цитирай:) Чудесно, няма да Ви се разсърдя , ако и вие добавите нещо към темата ;)
цитирай
18.
анонимен -
Пичове ходили ли сте на психиятър ...
27.02.2010 19:45
27.02.2010 19:45
Пичове ходили ли сте на психиятър някога?
цитирай
19.
анонимен -
VGR
27.02.2010 19:56
27.02.2010 19:56
НЕ ОТРИЧАЙ НЕЩО КОЕТО НЕ ПОЗНАВАШ.
цитирайанонимен написа:
Пичове ходили ли сте на психиятър някога?
:)))) Преди да се излагаш с писания тук ( а и където да е ) няма да е лошо да си откриеш правописната грешка , която си допуснал ;)
:) О, свикнал съм на тези отрицания , за тяхно съжаление не мога да пиша на кръчмарски или подобен род теми :)))))))))))))))
цитирай
22.
анонимен -
с моя съпруг напоследък си говорим ...
27.02.2010 21:05
27.02.2010 21:05
с моя съпруг напоследък си говорим за това,че може би паралелни светове съществуват.След като наскоро гледа "Аватар" и бе впечатлен,една вечер беше седнал да си припомня Теорията на Айнщайн за относителността и си бъбрихме разни такива неща.Много ни беше интересно да си хипотезираме.Аз мисля че като сънуваме,,навлизаме в такива светове,защото няма как да сънувам места и хора,които не познавам,не съм гледала по тв и т.н.
цитирай:) Добър пример със сънищата давате . Наистина това е друго измерение , макар че за мен е по-скоро преходно . След занимания по темата съм установил, че можеш да упражняваш и съзнателен контрол над изживяванията си по време на сън !
цитирайИнтересна теория и твърде популярна напоследък. Но едва ли, ако има извънземни цивилизации, непременно ще се концентрира вниманието им към земята. Пак се мислим май за център на вселената. А Господ някак си все насам поглежда и е забравил за останалите няколко трилиона звезди и планети. Дали е така а?
цитирай:))))))) Тъкмо се чудех къде се загуби - и ето те и теб ! Ок, къде ли споменавам , че сме център на Вселената ? Моля, цитирай ако има такова нещо ;)
цитирайА аз мися, че прекаляватес пиенето и четенето...не че аз не чета и че не съм изчел почти всички фантастични книги по темата, не че не съм мечтал да съм герой в някоя от тях, ама като се събудя не бъркам в контакта за да си оправя прическата.
цитирай:) Да ти кажа такива познати като теб имам - с лопата да ги ринеш ... и все си оправят прическите май :)))))
цитирайНе им обръщай внимание , да ти напомня какво писах вчера : " И във всяко ниво на пирамидата всеки го е страх да напусне и да се възпротиви, защото го е страх от последствията да не бъде в този затвор. И на самия връх на тази пирамида, която се крепи от този страх, има неколцина хора, които спускат надолу всичко, което искат пирамидата да приеме за реалност. Като всеки, който не се занимава с религия или наука, а с духовност и метафизика и който осъзнава, че ние всъщност сме много различни от начина, по който ни описват."
цитирай:) Принципно си права , приятелко , така е !
цитирай
30.
анонимен -
МДА, ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ ВИЖДАМ КАК НА НЯКОИ ...
27.02.2010 22:49
27.02.2010 22:49
МДА, ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ ВИЖДАМ КАК НА НЯКОИ ХОРА В ТИПИЧЕН БЪЛГАРСКИ СТИЛ ГЛЕДАТ САМО ДА СЕ НАМИРАТ НА ПРИКАЗКА !!! НЕ ЗНАМ ДАЛИ ВСИЧКОТО ТОВА Е ВЯРНО, НО НАЙ-МАЛКОТО НА МЕН МИ Е ИНТЕРЕСНО И МЕ ПРОВОКИРА ДА ПОТЪРСЯ ОЩЕ ПОДОБНИ РАКУРСИ. А НАЙ-ЛЕСНОТО Е ДА ПРАВИШ КАТО ТЕЗИ - ЗАТОВА И В БЪЛГАРИЯ СМЕ СИ ТАКА ... АЙ СЪС ЗДРАВЕ - БАТ'БОЯН
цитирайХора- вие сте шантави. Мда. И не го казвам заради вашите убеждения. Казвам го, защото около вас има един огромен свят, който да обиколите и изследвате със собствените ви сетива...а вие сте се заровили като мишки и си измисляте сами някакви човешки и нечовешки конспирации...
цитирай:) Мисля, че с думата "шантави" не можеш да ме засегнеш, аз вече го приемам като признак, че наистина не съм роб на втълпените догми. А за теб специално ето нещо за четене - Ако преди няколко века имахме днешната преса, тя щеше тотално да помисли за луд или да критикува яростно всеки, който твърди, че Земята е сфера, кръгла, защото според версията за реалността на комфортната зона по това време Земята е била плоска. Веднага щом тази реалност коренно се
променила чрез множество доказателства, и нормата на комфортната зона се сменила в: „Земята е всъщност една сфера.”, изведнъж всеки, който твърдял, че Земята е плоска, бил смятан за ненормален. Та значи по всяко време всеки, който публично говори или действа по начини, които са извън „нормата” на обществото в този период, е веднага атакуван и обявяван за луд или за лош от пресата, защото критериите им за нормалност и реалност са съгласувани със съществуващата норма.....И големият затвор, в който живеят хората е страхът какво другите ще си помислят за тях.Това е голямото ограничение за нашия потенциал.....С какво сме бомбардирани през живота ни? С послания за ограничение, за факта, че не можем да направим това, начини на мислене от сорта на „Не мога, никога не бих могъл!” Със страх от преживявания, тъй като се отказваме от толкова много преживявания заради хора, които казват: „Не можеш да правиш това! Не трябва да правиш това!” Религията е бомбардирала психиката ни с: „Родени грешници!” Страхотен начин да си започнеш живота нали?! Така че постоянно ни се втълпява това чувство за ограниченост: „Не мога. Никога не бих могъл. Страх ме е да...!” И по този начин имаме ограничена представа за себе си!...Нужно е само всеки един от нас да бъде това, което наистина е и да изразява тази уникалност. Нужно е да се закашляме и да излезем от тази глупост. Тези три неща са: да уважаваме нашето собствено право да бъдем уникални и да изразяваме тази уникалност. От решаващо значение е да уважаваме правото на другите да бъдат уникални и да изразяват тяхната уникалност. И трето, никой никога да не се опитва да налага на другите това, в което вярва. В този момент ще имаме една голяма експлозия на човешки потенциал, който ще се освободи от затвора на страха, където е прекарал доста дълго време. Но тъй като никой няма да се опитва да налага на другите това, в което вярва, няма да сме лишени от свободната си воля. Веднъж щом почнем да уважаваме правото си да бъдем уникални, ние спираме да бъдем роби на наложени мисловни модели и начини на поведение. Веднъж щом почнем да уважаваме правото на другите да бъдат уникални, ние вече не сме охранители на комфортната зона и другите роби. И ако не се опитваме да налагаме на другите това, в което вярваме, никой няма да бъде лишен от свободната си воля ....
цитирайпроменила чрез множество доказателства, и нормата на комфортната зона се сменила в: „Земята е всъщност една сфера.”, изведнъж всеки, който твърдял, че Земята е плоска, бил смятан за ненормален. Та значи по всяко време всеки, който публично говори или действа по начини, които са извън „нормата” на обществото в този период, е веднага атакуван и обявяван за луд или за лош от пресата, защото критериите им за нормалност и реалност са съгласувани със съществуващата норма.....И големият затвор, в който живеят хората е страхът какво другите ще си помислят за тях.Това е голямото ограничение за нашия потенциал.....С какво сме бомбардирани през живота ни? С послания за ограничение, за факта, че не можем да направим това, начини на мислене от сорта на „Не мога, никога не бих могъл!” Със страх от преживявания, тъй като се отказваме от толкова много преживявания заради хора, които казват: „Не можеш да правиш това! Не трябва да правиш това!” Религията е бомбардирала психиката ни с: „Родени грешници!” Страхотен начин да си започнеш живота нали?! Така че постоянно ни се втълпява това чувство за ограниченост: „Не мога. Никога не бих могъл. Страх ме е да...!” И по този начин имаме ограничена представа за себе си!...Нужно е само всеки един от нас да бъде това, което наистина е и да изразява тази уникалност. Нужно е да се закашляме и да излезем от тази глупост. Тези три неща са: да уважаваме нашето собствено право да бъдем уникални и да изразяваме тази уникалност. От решаващо значение е да уважаваме правото на другите да бъдат уникални и да изразяват тяхната уникалност. И трето, никой никога да не се опитва да налага на другите това, в което вярва. В този момент ще имаме една голяма експлозия на човешки потенциал, който ще се освободи от затвора на страха, където е прекарал доста дълго време. Но тъй като никой няма да се опитва да налага на другите това, в което вярва, няма да сме лишени от свободната си воля. Веднъж щом почнем да уважаваме правото си да бъдем уникални, ние спираме да бъдем роби на наложени мисловни модели и начини на поведение. Веднъж щом почнем да уважаваме правото на другите да бъдат уникални, ние вече не сме охранители на комфортната зона и другите роби. И ако не се опитваме да налагаме на другите това, в което вярваме, никой няма да бъде лишен от свободната си воля ....
А виж сега, според мен думата шанатв не е обидна. Виж- луд, откачил или някоя по силна- да. Да де, с няколко думи искам да кажа, че не съм опитвал да те обидя.
А относно разните му там норми- то светата църква- тея вече са побърани мен ко ме питаш- чак 90те години призна, че явно земята е кръгла, мхм. И доколкото си спомням в момента в щатите им едно движение, не знам религиозно ли е или не, което твърди, че е плоска.
А относно уникалността- ти или аз сме толкова уникални, колкото едно от 6 милиарда парченца. Някъде там е населението на земята, не ми се проверяват точните цифри сега. Всяко със своите собствени ръбове, да, но с нищо по уникално от другите.
А като заговориш за уникалност звучиш точно като някой древен шаман. Да, те са проповядвали вяра в бога и етц- ти проповядваш уникалност и вяра в извъземни. Защото това- твоето и на мисбис- си е чисто и просто вяра. Затова я наричаттака- защото всеки говори за чудеса, доказателства и факти, но никой не показва нищо веществено, нищо убедително...Думи...Също като политиците.
цитирайА относно разните му там норми- то светата църква- тея вече са побърани мен ко ме питаш- чак 90те години призна, че явно земята е кръгла, мхм. И доколкото си спомням в момента в щатите им едно движение, не знам религиозно ли е или не, което твърди, че е плоска.
А относно уникалността- ти или аз сме толкова уникални, колкото едно от 6 милиарда парченца. Някъде там е населението на земята, не ми се проверяват точните цифри сега. Всяко със своите собствени ръбове, да, но с нищо по уникално от другите.
А като заговориш за уникалност звучиш точно като някой древен шаман. Да, те са проповядвали вяра в бога и етц- ти проповядваш уникалност и вяра в извъземни. Защото това- твоето и на мисбис- си е чисто и просто вяра. Затова я наричаттака- защото всеки говори за чудеса, доказателства и факти, но никой не показва нищо веществено, нищо убедително...Думи...Също като политиците.
Тогава имам един пример за теб : на всеки е известно, че човешкото тяло се състои от милиони клетки. Е, да допуснем, че аз се съмнявам в това твърдение и поискам за доказателство да ми откъснат поне 1 клетка, за да я видя и пипна, това възможно ли е ?! Ще е възможно да се види само в лаборатория, под микроскоп , нали ? И ако заместим в примера клетките с извънземните и микроскопа с медитации - какво се получава ? Друг е въпроса, че повечето не им се медитира и искат наготово информация - да им дойде ... е, да не виразочаровам, ама няма такъв филм, за всяко нещо се иска и усилие, след него идват и резултатите !
цитирай
35.
анонимен -
Тъжно
27.02.2010 23:44
27.02.2010 23:44
Попринцип никога не бих писал коментар на подобна статия. Тъжно е, че има хора толкова сигурни в това, което пишат. Ако искате да знаете нещо истински доказано, то намерете научна информация за измеренията на нашата реалност, които са 11.
цитирайВъпрос - според коя версия на науката искате информацията , тази, която ни убеждава , че сме космически случайности с един живот и нищо друго ? Да, там няма да има такива доказателства ... малко се опитайте да мислите разчупено ;)
цитирайИ като допълнение - ето какво мисля за официалните версии на науката в по-стари постинги : http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/01/09/naukata-lyji-i-prikriti-istini-chast-1.469224 ... и т.н.
цитирайМ и все пак- няма по извесни медитиращи на този свят от будиските монаси...но досега не съм чул те да твърдят, че луната е космически кораб или че около нас има паралелни светове. Мхм, всъщност те твърдят, че ние, света и всичко наоколо не съществува изобщо,мхм. Трябва май пак да се зарова из техните вярвния, че ми се губят подробностите.
цитирай:) Аз да съм казал някъде че съм будистки монах ???? Има медитации и МЕДИТАЦИИ ;)
цитирайАха..значи или медитираш за да постигнеш нирвана или за да видиш извънземни...Не се сърди ама мен ми се струва още по- неправдоподобно.
цитирай:) Това само ми говори, че никога не си правил и опит да медитираш , прав ли съм ? Прочети нещо за чакрите поне и виж как е механизма за медитация - тогава няма да ти се струва толкова странно , нали знаеш - преди да си изпитал каквото и да било, то винаги ще ти е непонятно ;) , просто тройно правило !
цитирайПак стигаме до задънена улица, споменаваш чакрите, идващи от индийската религия. Там също бая народ практикува този тип медитация, точно този, за който ти говориш, но и там досега не са видяли извънземните. А и те са свързаи осово със състояито на организма като цяло, не з виждане на...каквото там вижда всеки пожелал.
Не се сърди, просто споделям нещата така, както ги виждам, било то и погрешно.
цитирайНе се сърди, просто споделям нещата така, както ги виждам, било то и погрешно.
43.
анонимен -
в интернет могат да се намерят
28.02.2010 12:50
28.02.2010 12:50
много писаници по този въпрос , но 99,999% от тях са пълни глупости . писани са от хора , които просто са събрали информация оттук-оттам и са сглобили "истината" за света около нас . мога само да се усмихна, когато чета "открития" от рода на : "Има хипотеза, че нашата вселена не е
три-, а 11-измерна. Тя може да побере три триизмерни светове, разделени
от две преходни измерения. Тези три свята не се виждат и условно са
разположени на трите етажа на "дома-планета". В единия сме ние, а в
другите два - "извънземните".
Струнната теория разглежда математическия модел показващ векторното движение на така наречената "супергравитация" през координатна система изискваща 10 /или 25/ измерения /дори това обяснение не е точно , но е най-близо до разбираемото за хората , които не се занимават с наука/
Уверявам ви , че приемането на наркотици или алкохол няма да ви заведе в друго измерение (освен ако вярвате , че болниците са други измерения) .
Ако мислите че съм прекалено критичен , то затворете очи и се опитайте да си представите един електрон , например . Ще ви помогна малко - електрона не е топче , на което има нарисуван минус :-))
Успех !
цитирайтри-, а 11-измерна. Тя може да побере три триизмерни светове, разделени
от две преходни измерения. Тези три свята не се виждат и условно са
разположени на трите етажа на "дома-планета". В единия сме ние, а в
другите два - "извънземните".
Струнната теория разглежда математическия модел показващ векторното движение на така наречената "супергравитация" през координатна система изискваща 10 /или 25/ измерения /дори това обяснение не е точно , но е най-близо до разбираемото за хората , които не се занимават с наука/
Уверявам ви , че приемането на наркотици или алкохол няма да ви заведе в друго измерение (освен ако вярвате , че болниците са други измерения) .
Ако мислите че съм прекалено критичен , то затворете очи и се опитайте да си представите един електрон , например . Ще ви помогна малко - електрона не е топче , на което има нарисуван минус :-))
Успех !
Здравей Universalnite000! Всеки човек възприема различно светът, в който живее.Това е негово право!
Уважавам твоят избор да мислиш по този интересен начин и те подкрепям за много неща, които и мен ме интересуват.Когато нашият ум започне да работи правилно,ние разбираме същността на нещата, когато наблюдаваме промените в света, разбираме същността на тези промени.Когато нашият ум започне да се променя, ние постигаме вътрешно състояние на промяна и се сливаме с великия вселенски цикъл на тези промени..Прекрасно ме разбираш , какво искам да ти кажа.Бъди себе си, както досега! В мое лице имаш един приятел!
цитирайУважавам твоят избор да мислиш по този интересен начин и те подкрепям за много неща, които и мен ме интересуват.Когато нашият ум започне да работи правилно,ние разбираме същността на нещата, когато наблюдаваме промените в света, разбираме същността на тези промени.Когато нашият ум започне да се променя, ние постигаме вътрешно състояние на промяна и се сливаме с великия вселенски цикъл на тези промени..Прекрасно ме разбираш , какво искам да ти кажа.Бъди себе си, както досега! В мое лице имаш един приятел!
:) Благодаря ти , много мило от твоя страна ! По принцип аз винаги се стремя да търся нови познания, разбира се не съм някой , който ще твърди , че е безпогрешен , не изключвам отделни детайли да не са точно така, както са изложени в тези постинги , но поне за основната насока на темите интуицията ме води ... Ще продължа с моите изследвания, които ще публикувам тук, а ще оставям и всеки да си каже мнението - независимо какво е то . Поздрави и от мен :) Бъди в Светлина !
цитирайИскам да обърна внимание за влиянието на алкохола и наркотиците по повод на тези изречения в статията"Изследователите са на мнение, че недоловимите за 5-те сетива същности човек може да наблюдава по два начина.
Първият е с приемането на доза наркотик или алкохол. Но има опасност да стане наркоман или алкохолик. " ЗА МЕН ТОВА Е ПЪЛНА ЗАБЛУДА.Възможно е да се получи нещо илюзорно, поради самата нагласа.Но наркотикът и алкохолът предизвиква само халюцинации! Те погубват , а не влияят на откритията. Това е логично.Те предизвикват форма на вина, която проектираме върху тези, които са зависими.Смятам, че Бог ни обича, независимо ог грешките ни.А Вселената ще ни подкрепи безкрайно, само ако бъдем честни към себе си и към това, което правим. Благодаря ти!
цитирайПървият е с приемането на доза наркотик или алкохол. Но има опасност да стане наркоман или алкохолик. " ЗА МЕН ТОВА Е ПЪЛНА ЗАБЛУДА.Възможно е да се получи нещо илюзорно, поради самата нагласа.Но наркотикът и алкохолът предизвиква само халюцинации! Те погубват , а не влияят на откритията. Това е логично.Те предизвикват форма на вина, която проектираме върху тези, които са зависими.Смятам, че Бог ни обича, независимо ог грешките ни.А Вселената ще ни подкрепи безкрайно, само ако бъдем честни към себе си и към това, което правим. Благодаря ти!
:) Затова и препоръчвам другия начин - с медитации . Ако трябва да направя сравнение между двата начина - от земята до небето е разликата :)
цитирайМедитацията, най- естествената и най-хармонична проява на духа!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 22876
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )