Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2010 13:54 - Да си спомним кои сме
Автор: universalnite000 Категория: Други   
Прочетен: 29562 Коментари: 65 Гласове:
28


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако сте чували обясненията за вечната природа на съзнанието и че всички ние чрез опита еволюираме , спокойно пропуснете информацията . Ако това инфо е ново за вас , струва си да прочетете следващото ...
  Онова , което наистина сме , не е физическото тяло, което виждаме. То е средството , което обитаваме , по време на един физически живот на тази планета . Онова , което е вечно в нас , е нашето съзнание , нашият дух , нашият ум . В настоящият момент ние погрешно наричаме "смърт" своят вечен разум - който напуска тялото и продължава еволюцията си на другите , метафизични нива .
  Точно това се случва при така нареченото "преживяване на прага на смъртта". Хиляди хора са описали усещането , че напускат тялото си по време на пристъп , катастрофа или операция . Те разкриват една и съща история - че гледат надолу към физическите си тела, докато лекарите се опитват да ги съживят. След това внезапно се оказва, че отново са започнали да гледат с очите си и са се завърнали в тялото си.Всичко това става с хората, когато "умират". Тяхното съзнание напуска тялото.  Физическата форма има ограничен живот , но нашите умове живеят вечно . Можете да си го представите като нещо подобно на принципа на космонавта на Луната.  Той облича външна обвивка, за да проучи друга планета.  През физическия живот нашите умове населяват физическата обвивка , която наричаме тяло .
.  Съзнание и енергия са едно и също нещо. Всичко , което съществува чрез Сътворението, е една и съща енергия - съзнание в различни състояния на съществуване. Разликата между нещата е в тяхното ниво на съзнание ( Еволюция, разбиране , осъзнаване ) и скоростта, с която вибрира енергията - честотата й. Колкото по-висока е честотата, толкова по-напреднала е еволюцията. Пример за това как едно единствено вещество може да бъде много неща е водата, облаците и ледът. Те изглеждат и реагират напълно различно и са различни на пипане , но всички те са едно и също вещество - 2 атома водород и 1 кислород , в различни състояния на съществуване. Същото е с енергия-съзнание, която е всичко.
   Силата, която наричаме "Бог" , не е онзи приятел с брадата, седнал на трона си . Тя е Единното Съзнание, което е сътворението: стената , небето , водата , ти , аз - всичко е "Бог". Всички ние сме капчици в океана на съзнанието. Ти си аз и аз съм ти. Ние сме едни други, всички аспекти на едно и също цяло, част от един и същ безкраен поток от енергия. Видимите разлики между нас са илюзия.
  Една от т.нар. "Велики мистерии" е къде отиваме след края на физическия живот. Църквата казва в рая или в ада, а материалистичната наука - никъде не отиваме , защото този свят е всичко , което съществува.  Всъщност океанът на съзнанието, който наричаме Бог , притежава безброй нива на еволюция или честоти на вълните. В пространството, което заема вашето тяло сега, са разположени всички честоти на всички радио- и телевизионни станции, покриващи вашата област.  Вие не можете да ги видите и те не могат да се видят една друга, въпреки че делят едно и също пространство, тъй като се намират на различни честоти на вълните. Настройте радиото на една от тези вълни и това ще е станцията , която ще чуете. Честотата се превръща в радио-реалност, в  "нейният свят". Придвижете скалата на друга станция и радио-реалността се променя. Същото е и при нас. В  този момент ние сме настроени на плътна физическа вълнова честота, която наричаме "Вселена" , но когато "умрем", съзнанието ни напуска тялото и се придвижва по друга честота на вълната
  Онова , което наричаме "духове" , са същества - разум , дух - на друга дължина на вълните. Те често изглеждат като мъгла, защото ние не ги виждаме от тяхната честота , а от нашата. Същото е , когато скалата на радиото не е уловила добре станцията и вие получавате неясен сигнал . Ще доминира онази станция, която е най-близо до скалата, но вие ще чувате и други станции.
  Настройвайки своето съзнание на друга честота на вълната, информацията може да стане достояние на този свят. Това е процесът, който наричаме установяване на връзка чрез контактьорство или медиумни способности. В своите физически и математически изследвания истински непредубедените учени показват, че на практика Сътворението е съставено от честоти и че съзнанието във всеки един е вечно. Te обаче трябва да се борят с прикриването на тези знания от научните институции и манипулаторите, които ги контролират. Тези институции искат да вярвате, че материалният свят е единствен и че всички ние сме космически "случайности" от еволюцията, които не съществуват преди раждането или след смъртта. Каква глупост!
  Съзнанието непрекъснато се възпроизвежда с разширяването на сътворението в безкрайността. На най-високото ниво, на най-висока честота се намира първоначалното съзнание, от което е произлязло всичко. То е общият сбор от всичко научено и преживяно от момента , когато Сътворението е станало съзнателно. То също еволюира непрекъснато, като наблюдава и усвоява в есенциален вид преживяванията на всички свои страни на по-ниските честоти. Източникът  е Върховния Разум, от който е произлязло всичко.
   Използвам термина "разум" за описание на вечната част от нас, защото предпочитам да избягна религиозното значение, заложено в думата "душа". Но разум , душа и дух са взаимно заменяеми термини, които описват сливането на енергийните полета, които вдъхват живот на физическото тяло и които никога не умират. Те съществуват на ниво, наречено от науката субатомно, поради което ние не можем да ги усетим чрез 5-те сетива. Енергиите обикновено вибрират твърде бързо за тези сетива, макар че някои чувствителни хора могат да ги различават. Когато говорим за хора, които "виждат аури", те наблюдават това съзнание около тялото. Това е гоблен от цветове, която се променя в зависимост от настроението ни. Цветовете, подобно на всичко друго са енергийни вибрации.
  Тези енергийни полета, аспекти от нашия разум, се превъплъщават в безброй физически тела на тази планета и на други места. Всички ние сме извънземни, тъй като се намираме тук , на тази планета като част от нашата еволюция. Всеки от нас е имал минали животи в хода на историята. Били сме тук много пъти в безброй много различни ситуации и раси. Това превръща расистките и националистичните предразсъдъци в пъна нелепост. По закона на кармата (или причината и следствието) ние творим своето собствено бъдеще с всяка мисъл и действие, защото е истина, че онова, което причиним на другите, рано или късно ще сполети и нас, за да се запази баланса в нашата еволюция
 Свързването на енергийните ни полета е поредица от вихри , наречени чакри. Има 7 основни чакри и безброй по-малки. Главните чакри са разположени в основата на гръбнака(коренна чакра), при пъпа (полова чакра), слънчев сплит ( чакра на слън. сплит ) , при сърцето (сърдечна чакра) , средата на челото ( чакра на третото око) и на върха на главата (теменна чакра). Колкото повече научаваме и еволюираме, толкова по-бързо започват да се завихрят чакрите и повишават вибрирането на нашето вечно същество, като така ни издигат до по-висока честота. Енергията , която наричаме любов идва от сърдечната чакра, затова сърцето първо е започнало да се свързва с любовта.
  Чакрите са свързани с тялото чрез ендокринната с-ма и дисбаланса на енергийните полета може да се отрази на баланса на тялото. По този начин стресът и други емоционални травми причиняват заболявания. Тези енергийни полета са електромагнитни и се влияят от другите проявления на електромагнетизма.  Известно е , че хора, които работят с електромагнитни уреди или живеят до ел. станции са по-предразположени към определени заболявания и рак, понеже електромагнитните полета от ел. станциите и технологиите нарушават ел-магнитните полета на хората, преминавайки през тях . 
   Разумът е създател , защото всичко е мисъл. Колкото по-силно е съзнанието, толкова по-голям е творческият му потенциал.  При метафизичните честоти мисълта твори директно, като пренарежда енергиите във всичко това , което тя си представя. Дори на плътно физическо ниво всяко творение трябва да е предшествувано от мисъл.
  Всеки път, когато мислим , ние създаваме енергийно поле, мисловна форма и точно това е начинът , по който действа телепатията. Един човек произвежда мисловното поле , а друг го декодира, най-често без дори да знае за това. Силата на мисълта да твори любов и хармония или омраза и дисхармония е безкрайна и всички ние сме в състояние да произвеждаме и двете. Ние създаваме своята собствена реалност. Ако мислим за неуспех - това е енергията , която ще ни привлече. 
   Манипулаторите не искат да знаем , че сме вечни същества от светлина и любов с неограничен потенциал; нито , че можем да променим  света, като промениме начина си на мислене; и определено , че всички сме Едно, равни части на едно и също цяло, тръгнали по пътя на еволюцията чрез опита. Хората, които знаят и живеят с тези неща, не се поддават толкова лесно на контрол и направляване. Би било далеч по-добре да ни убедят, че сме космически случайности без бъдеще, или да ни държат в плен на догмата на някоя строга религия и да правят всичко възможно да осмиват и прикриват противоположната информация.
   Тяхната цел е да ни откъснат от висшите нива на Аз-а. При прераждане нашият разум , съзнание не се превъплъщава изцяло, а само част от него и е изложен на силния натиск и ограничения на плътното физическо тяло. Останалата част на разума, позната като подсъзнание и висшите съзнателни нива , действа като водач по време на физическия живот. Съзнателното ниво ( нисшия Аз) преживява, а висшия Аз направлява процеса на предаване на мислите.
  Висшият Аз може да бъде оприличен на "контрол на мисията". Той знае причините за прераждането - какво сме избрали да преживеем и с кого- и какво сме избрали да вършим в служба на човечеството, планетата и Сътворението изобщо. На интуитивно ниво ние долавяме напътствията и съобщенията на Висшия Аз. Чувстваме се привлечени към определени места, хора и начин на живот. Той се проявява , когато казваме "Радвам се да те видя" , "Колко малък е светът" и "Какво съвпадение".
  Ако загубим връзка с "контрола на мисията", нашето висше съзнание, можем да се забъркаме в големи неприятности и ще сме предразположени към деструктивно поведение. Помислете само,  ако бяхме на Луната в скафандър и някой пререже връзката с "контрола на мисията". Щяхме да имаме само два източника на информация - чрез очите и ушите. Тя определено би била крайно небалансирана, защото би съдържала само информация от света, който непосредствено ни заобикаля. Бихме загубили контакт с онези, които могат да видят мащабната картина...
 



Гласувай:
28


Вълнообразно


1. galatceq - Ако смъртта беше краят на всичко за ...
31.03.2010 14:03
Ако смъртта беше краят на всичко за нас, то тогава животът наистина щеше да бъде безсмислен. Но някаква сила вътре в нас позволява на хората да си представят един друг свят и да долавят някаква връзка с по-висша сила и дори с една безсмъртна душа. Ако ние наистина имаме душа, тогава къде отива тя след смъртта? Дейс­твително ли извън нашата физическа Вселена съществува някакъв вид небесно царство, пълно с разумни души? Как изглежда то? Какво правим, когато се озовем там? Има ли някакво върховно същество, което да отговаря за този рай? Тези въпроси са стари колкото самото човечество и все още остават мистерия за повечето от нас.
цитирай
2. universalnite000 - ;) Интересно формулирани въпроси, ...
31.03.2010 14:08
;) Интересно формулирани въпроси , а ти какво предлагаш като отговори към тях ?
цитирай
3. galatceq - http://galatceq. blog. bg/hob...
31.03.2010 14:21
http://galatceq.blog.bg/hobi/2009/12/13/pytiat-na-dushite-maikyl-niutyn.454017 нещо повече от мен
цитирай
4. universalnite000 - :) Погледнах линка, но е доста ин...
31.03.2010 14:37
:) Погледнах линка, но е доста информация , цяла книга ... ако може нещо по-конкретно да цитираш ;)
цитирай
5. galatceq - Естествено, ето един пример от и...
31.03.2010 14:40
Естествено, ето един пример от изследването на Нютън

Обратно на това, в което много хора вярват, душите често провяват слаб интерес към онова, което става с техните тела след настъпването на физическата смърт. Това не е безчувственост спрямо интимните ситуации и към хората, които оставят след себе си на Земята, а потвърждение от страна на тези души на безвъзврат­ността на смъртта. Те имат желание бързо да поемат своя път към красотата на духовния свят.
Много други души обаче искат да кръжат около мястото, където са умрели, обикновено в продължение на няколко земни дни след техните погребения. Както изглежда, за душите времето се движи с по-голяма ско­рост и дните на Земята за тях може да траят само няколко минути. Има различни мотивации за лутащата се душа. Например някой, който е бил заклан или убит неочаквано при нещастен случай, често не иска да си отиде веднага. Смятам, че тези души често са объркани или ядосани. Кръжащата душа е много характерно яв­ление за смъртни случаи с млади хора.
За обикновената душа все още представлява шок рязкото откъсване от човешкото тяло, дори след дълго боледуване, и това също може да породи нежелание у душата да отпътува в момента на смъртта. За душата има и нещо символично в обичайния три до петдневен период на подготовка на погребението. Душите всъщ­ност не изпитват нездраво любопитство да видят как ги погребват, защото емоциите в духовния свят не са същи­те като тези, които ние преживяваме тук, на Земята. И все пак смятам, че духовните същества са благодарни за почитта, отдавана в памет на техния физически живот от живите роднини и приятели.
цитирай
6. galatceq - Още нещо интересно от книгата ...
31.03.2010 14:51
Още нещо интересно от книгата

Моите пациенти ми разказват, че на практика пре­селението на душата е много по-лесно. Ефектът на туне­ла, който изпитват, когато напускат Земята, е порталът към духовния свят. Въпреки че душите напускат бързо своите тела, на мен ми се струва, че навлизането в духовния свят е внимателно обмислен процес. По-късно, когато се завръщаме на Земята в друг живот, пътят назад се описва като по-кратък.
В разказите на моите пациенти за разположението на тунела по отношение на Земята има известни вариа­ции. Някои наскоро починали хора го виждат да се разкрива близо до тях над телата им, докато други споделят, че се издигат високо над Земята, преди да влязат в тунела. Във всички случаи обаче, промеждутъ­кът от време за достигане на този коридор е незначите­лен, след като душата напусне Земята.
цитирай
7. universalnite000 - За тунела - когато съм медитирал за ...
31.03.2010 14:57
За тунела - когато съм медитирал за излизане от тялото не съм го виждал ... ти какво мислиш по този въпрос ?
цитирай
8. galatceq - ;) Чакай сега - медитацията не е с...
31.03.2010 15:03
;) Чакай сега - медитацията не е смърт , така че едва ли можеш да видиш тунела тогава.
цитирай
9. universalnite000 - . . . . май имаш право, възприятията ...
31.03.2010 15:08
.... май имаш право, възприятията са различни ! А има ли нещо повече за душите и пътят им по-нататък ?
цитирай
10. galatceq - С това смятам, че ще ти отговоря ...
31.03.2010 15:13
С това смятам , че ще ти отговоря

Новопристигналите в духовния свят имат малко време да се носят наоколо, чудейки се къде са или какво ще стане след това с тях. Нашите водачи и известен брой духовни спътници и приятели ни чакат да затворим вратата, за да изразят своето внимание и обич и да ни уверят, че всичко е наред. Всъщност, ние чувстваме тяхното присъствие още от момента на смъртта, защото първоначалното ни приспособяване до голяма степен зависи от влиянието на тези любезни същества върху нашата завръщаща се душа.
цитирай
11. galatceq - Групата по нашето посрещане е пл...
31.03.2010 15:19
Групата по нашето посрещане е планирана още преди навлизането ни в духовния свят. Този случай де­монстрира какво ободрително въздействие могат да окажат познатите лица върху новопристигналата по-млада душа. Тук присъстват различен брой същества, които чакат на групи да поздравят душата след всеки живот. Научих, че нашите духовни приятели не оставят нищо на случайността и знаят точно кога да ни очакват и къде да ни посрещнат при пристигането ни в духовния свят, независимо че броят на посрещачите варира в зависимост от специалните нужди на душата.
цитирай
12. universalnite000 - Съгласен съм, особено за липсата на ...
31.03.2010 15:26
Съгласен съм , особено за липсата на случайност ;)
цитирай
13. mileidi46 - Ox. takiva neponqtni ne6ta. . . s...
31.03.2010 15:27
Ox.takiva neponqtni ne6ta...stra6ni4ko si e...
izob6to ne iskam da napuskam zemqta.kolkoto i da mi zle tuk..da re4em...:)))
Koi znae....trudno e da priemem dosta ne6ta...
цитирай
14. galatceq - Но има и други моменти : Има два ...
31.03.2010 15:28
Но има и други моменти :

Има два типа души без дом: онези, които не приемат факта, че физическото им тяло е мъртво и се борят за връщане към духовния свят поради личното страдание, което изпитват, и онези души, които са били погубени от или са били съучастници в причиняването на престъпни патологии в човешкото тяло. В първия случай измества­нето става по собствен избор на душата, докато във втория случай духовните водачи преднамерено са отне­ли правото на тези души да се свързват по-нататък с други същества за неопределен период от време. И в двата случая водачите на тези души се занимават отбли­зо с реабилитацията, но тъй като обстоятелствата при всеки вид душа без дом са много различни, ще ги разг­леждам поотделно.
Първият тип наричаме призраци. Тези духове отказ­ват да се завърнат у дома след физическата смърт и често оказват неприятно влияние върху онези от нас, които биха искали да завършат своя човешки живот в мир. Понякога тези изместени души погрешно са нари­чани "демони", защото са обвинявани, че причиняват завладяването на умовете на хората от зли намерения.
Въпросът за лошите духове е довел до сериозни изслед­вания в областта на парапсихологията. За съжаление тази сфера от духовността е привлякла към себе си и един допълнителен елемент на безскрупулност, свърз­ван с окултизма, жертва на който стават чувствата на податливите хора
цитирай
15. podvodni - Преживях...
31.03.2010 15:37
Преживях излизане от тялото си. Това бе по реме на сън. Интересното е че го получих след първата си медитация.
цитирай
16. universalnite000 - Ре 13
31.03.2010 15:44
:) Не е страшно в действителност, просто опитът те отпуска с течение на времето . Хубав ден ;)
цитирай
17. universalnite000 - Ре 14
31.03.2010 15:45
Точно така - има и загубени души, за това споменава и Франсоа Брюн .
цитирай
18. universalnite000 - Ре 15
31.03.2010 15:47
Поздравления , много бързо е станало при теб, при мен чак след няколко месеца с медитации се получи съзнателно , иначе сигурно и преди това е ставало, но нямам спомени. Със сигурност си усетил една свобода ?
цитирай
19. podvodni - Ре 18
31.03.2010 15:55
Първата ми медитация бе разходка из слънчевата система. Интересното бе че другите от групата бяха наистина на разходка, а аз бях само на Плутон и след това гледах цялата система от страни и отгоре. Излизането от тялото бе съпроводено с чувство за несвършена работа, и се върнах. Сигурно бях тръгнал не на време?
цитирай
20. universalnite000 - Ре 19
31.03.2010 15:59
Интересно наистина, и други хора са ми споделяли подобно усещане - за несвършена работа и съответно връщане . А мен винаги ме е теглело към галактиката Андромеда - сигурно също не е случайно ?
цитирай
21. galatceq - Има много истина в споменаването, ...
31.03.2010 16:03
Има много истина в споменаването, че ние всички по своята същност сме извънземни. Земята е само етап от цялата еволюция ;)
цитирай
22. анонимен - Дуде
31.03.2010 16:18
Но има една уловка.

Бог е личност.

Това Съзнание или Свръх Съзнание е личност, а не безформена маса.

цитирай
23. universalnite000 - Ре 22
31.03.2010 16:28
Да, личност е и тя е навсякъде в Сътворението . Никъде не става въпрос за безформена маса .
цитирай
24. zahariada - Малко екзистенциалност.
31.03.2010 16:35
Въпрос: "Защо смъртта е разположена в края на човешкия живот?" Отговор: "За да има време да се подготвим за нея." В тази подготовка, наречена живот, могат да се вкарат всякакви разсъждения. Не мислите ли?
цитирай
25. podvodni - Ре 20,21
31.03.2010 16:36
Реално погледнато всяка душа носи в себе си Божествената частица защото е част от Бога. Опитностите и еволюцията се постига на различни равнища и места. Земята може да се разглежда като междинна спирка в нашият еволюционен път или като отделен клас в едно голямо училище. Ако издържиш крайният изпит, ако си усвоил добре материала преминаваш в по-горен клас. Ако ли не - повтаряш. Това е част от кармата.

20, Едва ли е чудно че те тегли на там. Може би идваш от там!?
Друнвало всъщност е преродила се душа от доста далечен край на вселената с определена цел.
Съпругата ми наскоро по време на сън си отвори кеанал до Сириус и го посети. Бе очарована от видяното. Най интересното е че и бе много познато.
цитирай
26. podvodni - Въпрос: "Защо смъртта е ра...
31.03.2010 16:39
zahariada написа:
Въпрос: "Защо смъртта е разположена в края на човешкия живот?" Отговор: "За да има време да се подготвим за нея." В тази подготовка, наречена живот, могат да се вкарат всякакви разсъждения. Не мислите ли?


Погледнато от тук е вярно. А как ли ще изглежда за душа която пребивава от татък и трябва да се прероди тук? Забавно, а?
цитирай
27. universalnite000 - Въпрос: "Защо смъртта е ра...
31.03.2010 16:41
zahariada написа:
Въпрос: "Защо смъртта е разположена в края на човешкия живот?" Отговор: "За да има време да се подготвим за нея." В тази подготовка, наречена живот, могат да се вкарат всякакви разсъждения. Не мислите ли?

Интересен поглед, тук важна роля играе моментната гледна точка . podvodni има право с неговата реплика .
цитирай
28. universalnite000 - Реално погледнато всяка душа носи в ...
31.03.2010 16:46
podvodni написа:
Реално погледнато всяка душа носи в себе си Божествената частица защото е част от Бога. Опитностите и еволюцията се постига на различни равнища и места. Земята може да се разглежда като междинна спирка в нашият еволюционен път или като отделен клас в едно голямо училище. Ако издържиш крайният изпит, ако си усвоил добре материала преминаваш в по-горен клас. Ако ли не - повтаряш. Това е част от кармата.

20, Едва ли е чудно че те тегли на там. Може би идваш от там!?
Друнвало всъщност е преродила се душа от доста далечен край на вселената с определена цел.
Съпругата ми наскоро по време на сън си отвори кеанал до Сириус и го посети. Бе очарована от видяното. Най интересното е че и бе много познато.

Сигурно е така, като част от цялата картина мога да споделя, че в последните ми няколко прераждания тук имената ми все започваха с Ан - един вид напомняне .... за Андромеда !
Сириус ... доколкото имам информация, там обитават както добронамерени, така и злонамерени цивилизации , вероятно съпругата ти е била сред първите.
Друнвало ... не съм учуден, че е дошъл от друга част на вселената , нали в стар постинг споменах за т. нар. "работници на Светлината" , които са дошли от различни места с определена мисия тук ....
цитирай
29. podvodni - Ре28
31.03.2010 16:54
До колкото имам сведения на Сириус е имало наистина недобронамерена цивилизация която в последствие била прокудена. Тук са наречени Анунаки.
Мисията на Друнвало и Работниците на светлината изглежда е свърана с настъпващите промени.
цитирай
30. universalnite000 - Ре 29
31.03.2010 16:59
Промените - това е време на избор. Доброволците са активни в изпълнението на 3 основни задачи :
1) Да повишат човешкото съзнание, като предават информация, която отваря умовете и помага на хората да си спомнят онова, което дълбоко в себе си вече знаят за естеството на живота, Сътворението и протичащата трансформация в момента. Това им помага да влязат в синхрон отново със своя Висш Аз и да проникнат до вечните си знания.
2) Да поправят енергийната мрежа и да подготвят изключената от времето на Атлантида система за приближаващия момент, в който тя ще замени временната система, действаща от хиляди години. Това включва реактивация на хармоничните ключове, които ще отключат онези невероятно силни енергии, които са били изключени в края на Атлантида, както е описано символично в легендите за крал Артур.
3) Да насочат към Земята енергии, които ще балансират силното отрицателно доминиране в нейната енергийна мрежа, причинено от цялата негативност, генерирана от болката, конфликтите и страданията, съпътствали човешката история.
цитирай
31. zahariada - :))Re:26 podvodni
31.03.2010 17:02
Така е, прав си. Не съм срещал преродена тук, за съжаление или не знам. Сещам се за една статия за хора без наличие на мозък, а само с някакъв слой в подкжрието. Най-интересното е, че тези хора с висока степен на интелигентност. Дали да не я потърся и да я предложа!
цитирай
32. podvodni - Така е, прав си. Не съм срещал пре...
31.03.2010 17:12
zahariada написа:
Така е, прав си. Не съм срещал преродена тук, за съжаление или не знам. Сещам се за една статия за хора без наличие на мозък, а само с някакъв слой в подкжрието. Най-интересното е, че тези хора с висока степен на интелигентност. Дали да не я потърся и да я предложа!

Ще бъде интересно.
цитирай
33. podvodni - Промените - това е време на избор. ...
31.03.2010 17:18
universalnite000 написа:
Промените - това е време на избор. Доброволците са активни в изпълнението на 3 основни задачи :
1) Да повишат човешкото съзнание, като предават информация, която отваря умовете и помага на хората да си спомнят онова, което дълбоко в себе си вече знаят за естеството на живота, Сътворението и протичащата трансформация в момента. Това им помага да влязат в синхрон отново със своя Висш Аз и да проникнат до вечните си знания.
2) Да поправят енергийната мрежа и да подготвят изключената от времето на Атлантида система за приближаващия момент, в който тя ще замени временната система, действаща от хиляди години. Това включва реактивация на хармоничните ключове, които ще отключат онези невероятно силни енергии, които са били изключени в края на Атлантида, както е описано символично в легендите за крал Артур.
3) Да насочат към Земята енергии, които ще балансират силното отрицателно доминиране в нейната енергийна мрежа, причинено от цялата негативност, генерирана от болката, конфликтите и страданията, съпътствали човешката история.

Обобщено можем да определим тези задачи като "спасение на човечеството (душата). Все пак тъмният отбор също не спи.
цитирай
34. universalnite000 - Ре 33
31.03.2010 17:26
О, много добре знам , че не спи , колко атаки изтърпях от тях .... добре, че още държим положението !
цитирай
35. podvodni - Това са последните напъни на тъм...
31.03.2010 19:56
Това са последните напъни на тъмните. Все пак навлизането във Водолея ще се съпътства мощен енергиен поток.
цитирай
36. universalnite000 - Ре 35
31.03.2010 20:06
Да, този поток всъщност вече е започнал , сега предстои ускорението му. През 2003 успях да усетя, че тъмните бяха направили нещо като енергиен чадър срещу него , но както и ти споменаваш - това са послените им напъни ;) Водолеят е символ на чистотата ...
Интересно - моят асцендент е точно Водолей !
цитирай
37. podvodni - Но опитите продължават. Имаме си ...
31.03.2010 20:15
Но опитите продължават. Имаме си нов брадър фемили
цитирай
38. universalnite000 - Ре 37
31.03.2010 20:21
Прав си, продължават , и то с голямо коварство. Ще ти дам и пример с мен - установих, че са ми проектирали холограмен двойник, който "изземва" функциите на етера и предлазполага към дискомфорт !!! Но вече съм започнал да го неутрализирам .
цитирай
39. podvodni - Това е персонална атака към теб. Но ...
31.03.2010 20:29
Това е персонална атака към теб. Но ти знаеш как да се противопоставиш. Въпросът е за другите който живеят в проектираният им свят и го приемат за свой. Те са в опасност.
цитирай
40. universalnite000 - Ре 39
31.03.2010 20:35
Уви , много големи поразии са станали вече. Спомням си особено за миналата година - в резултат на всичките подобни интервенции срещу хората се бе получило някакво преформатиране на личността им ... един красноречив пример бе в деня на изборите , когато видях как хората ходеха едва ли не като под строй, за да гласуват - нещо, което никога не е било в моя квартал, а сигурно и на много други места ! И за капак на всичко - по същото време имах много силни болки по цялото тяло, сякаш някой ме бе ритал !
цитирай
41. podvodni - Всичко тововече е минало. Днес има ...
31.03.2010 20:39
Всичко тововече е минало. Днес има "отрезвяване". Баба Ванга е казала - Орисията на Българина е да оцелява. България се намира под трона на Бога.
цитирай
42. universalnite000 - Ре 41
31.03.2010 20:43
Не е случайно това за България , все пак тук са дошли около 7000 от доброволците на Светлината ;) - по различно триизмерно време ,но с една цел !
цитирай
43. анонимен - християнин
31.03.2010 20:46
Казвате, че Бог е в нас и съществува чрез нас, че ние всички представляваме Бог. Аз питам, а лошите, злосторншиците, тираните, убийците, крадците и те ли са част от Бог. Нима Бог не е самото съвършенство, към което се стреми всеки морален човек. Той е образецът, той е идеалът, той е недостижимото, което се стремим да достигнем, да докоснем и да се насладим на любовта му, както и да му отдадем своята любов.
цитирай
44. universalnite000 - Ре 43
31.03.2010 20:52
Изброените са част от еволюционния процес . По закона на кармата (или причината и следствието) ние творим своето собствено бъдеще с всяка мисъл и действие, защото е истина, че онова, което причиним на другите, рано или късно ще сполети и нас, за да се запази баланса в нашата еволюция. Така че оставете на Създателя да прецени за тях - концентрирайте се върху себе си и собствената хармония !
цитирай
45. podvodni - Казвате, че Бог е в нас и съществува ...
31.03.2010 22:52
анонимен написа:
Казвате, че Бог е в нас и съществува чрез нас, че ние всички представляваме Бог. Аз питам, а лошите, злосторншиците, тираните, убийците, крадците и те ли са част от Бог. Нима Бог не е самото съвършенство, към което се стреми всеки морален човек. Той е образецът, той е идеалът, той е недостижимото, което се стремим да достигнем, да докоснем и да се насладим на любовта му, както и да му отдадем своята любов.

Като частици от Бог които сме проилезли от него ние се стремим да се върнем пак при него. Тогава той е напълно достижим защото ще се обогати с нашите опитности и ще прибави към мъдроста още мъдрост. Всъщност това се нарича усъвършенстване. После "процесът" започва отново от там от където сме стигнали.
цитирай
46. raders - Всичко това е много интересно, но за ...
01.04.2010 00:09
Всичко това е много интересно, но за некомпетентен човек като мен звучи като разговор между психично болни. Разбира се, не мога да твърдя със сигурност, че е така, защото много хора потвърждават подобни тези и следователно има неща, които съществуват някъде извън достъпа за непосветените. И все пак има няколко въпроса, чийто отговор увисва и отговорите са не само неубедителни, но и смехотворни 1. Въпроса с прераждането и какво се получава с паметта след като съгласно посветените, душата преминава от едно тяло в друго през някакъв интервал от време /тоест физическите тела са нещо като временна квартира/ и защо никой няма спомен от миналите си прераждания? 2. Защо се твърди, че непременно след смъртта душата ще се появи отново в човешко тяло и човешка личност при наличието на безброй други организми, които също съществуват реално и абсолютно? Каква е гаранцията, че в следващото си битие няма да бъда куче, маймуна или плазмодий? 3. Каква е гаранцията, че всички тези неща, за които говорите, не са плод на халюцинации, сънища или някакво своеобразно самовнушение - функция на мозъка при особени ситуации. 4. Тук се говори за странстване на душата из вселената и превъплъщения на други планети, но защо е толкова сигурно, че тамошните жители, ако ги има изобщо, са също човешки същества и не звучи ли това малко налудничаво, поради факта, че еволюцията не може да протече навсякъде едновременно и след милион години тук на планетата хората /ако ги има/ ще се различават от сегашните толкова много, колкото сега човекът се различава от шимпанзето. 5. Защо се твърди, че някой в минали прераждания вероятно е бил на Сириус, след като със сигурност се знае, че там не може да има цивилизация от хуманоиден тип, тъй като Сириус е двойна звезда /Сириус А и Сириус Б/ и някога Сириус Б е била доминираща, след това е преминала през стадия на червен гигант, вероятно е избухнала във вид на "НОВА" и понастоящем е бяло джуже. Тоест, ако е имало живот там, той със сигурност е унищожен. И още
цитирай
47. universalnite000 - Ре 46
01.04.2010 00:14
Всъщност манипулаторите целят точно това - да те накарат да се фокусираш само върху това физическо ниво, което те от своя страна са превърнали в един душевен затвор. Прав си, че човешката еволюция не започва от Египет, дори и от Атлантида ... много по-стара е тя и също така протича в паралелни светове . А и да не забравяме за технологиите, с които изкуствено задържат ниските честоти на вибриране и оттам - цялата еволюция на планетата и живота на нея.
Но вече се усеща края на този период, макар и съпротивата им да е ожесточена.
цитирай
48. universalnite000 - Ре 47
01.04.2010 00:21
:) Другарю Радев , не съм учуден от въпросите ти.
1. Въпроса с прераждането и какво се получава с паметта след като съгласно посветените, душата преминава от едно тяло в друго през някакъв интервал от време /тоест физическите тела са нещо като временна квартира/ и защо никой няма спомен от миналите си прераждания? - аз съм се занимавал с медитации точно на тази тема и съм разбрал някои свои прераждания . Това не е процес на минутата , а се изисква по-задълбочени упражнения. Паметта за тези минали животи е в причинно -следственото ниво и всеки, който като мен е минал през медитациите го знае. Въпрос на приоритети - за мен това е факт от над 10 г. насам , така че не виждам защо да ти е странно , че съм достигнал до това инфо. Както в даден занаят тръгваш от чирак, после си калфа и накрая - може и майстор . И понеже вече ми се приспива, ще гледам да отговоря и на другите въпроси утре ;)
цитирай
49. universalnite000 - Ре 47
01.04.2010 10:56
Да продължим нататък : 2. Защо се твърди, че непременно след смъртта душата ще се появи отново в човешко тяло и човешка личност при наличието на безброй други организми, които също съществуват реално и абсолютно? Каква е гаранцията, че в следващото си битие няма да бъда куче, маймуна или плазмодий? - знам , че има и такива теории, но те не отчитат степента на еволюция на съзнанието , което е възприело човешката форма на превъплъщение на тази планета. При останалите живи форми тук няма индивидуално обособено съзнание, а колективен разум на съответния биологичен вид . Има и още един възглед - че ако някой деградира постоянно, той ще се прероди в тялото на някое животно, но според мен това не е вярно. Най-вече заради кармичността - споменах за нея ...
3. Каква е гаранцията, че всички тези неща, за които говорите, не са плод на халюцинации, сънища или някакво своеобразно самовнушение - функция на мозъка при особени ситуации - на въпроса с въпрос : правил ли си някога опити да медитираш , и ако да - какво усети ?
4. Тук се говори за странстване на душата из вселената и превъплъщения на други планети, но защо е толкова сигурно, че тамошните жители, ако ги има изобщо, са също човешки същества и не звучи ли това малко налудничаво, поради факта, че еволюцията не може да протече навсякъде едновременно и след милион години тук на планетата хората /ако ги има/ ще се различават от сегашните толкова много, колкото сега човекът се различава от шимпанзето. - тук имаш известно право, наистина на другите планети не са само хуманоиди, а и хуманоидите не е задължително да са копие едно към едно на познатата ни тук форма на физическото тяло. И еволюцията също не протича еднакво, дори и за тези , които обитават една и съща планета , имах един по-стар постинг за еволюцията на вечния дух, можеш да погледнеш и в него. А като прибавим, че на различните планети има и различна степен на плътност ( иначе казано - на по-високо еволюирали места телата са по-ефирни ) ....
цитирай
50. miaa - Здравей Universalnite000! Поздрави за прекрасния постинг! Съдържателен изпълнен с много размисли!
01.04.2010 12:36
Смъртта не е краят на живота..Тя е като книга без край..Краят на физическото въплъщение е краят на една глава, която в известен смисъл поставя глава на нова..На мен ми се иска да е така и на всички , които са загубили много близки хора..Особена за тези, които са си отишли твърде млади от този свят.. И внезапно!
Наскоро четох нещо интересно в една статия и сега ще го споделя..
Когато някой умре, ние трябва да разговаряме с него по нов начин..Усещаме неговото съзнание , разум на по- високо ниво, влагаме живителна сила и насочваме умът да развие способности за трансфизическо общуване.. Това не е илюзия! Има хора, които чрез медитация са успяли да го постигнат! Писането на писма на починалия и после отговорът им върху гърбът на писмото , е упражнение , което разширява умът, така, че да приеме по- големи възможности от онези, които егото допуска да имаме предвид..
Този вид контакт, а също и сънищата , в които се появява „ умрелият”или друго подобно преживяване, разширява представата ни за съществуване на живот след смъртта, отмества границите ни на мислене, определени от нас самите..Всички тези преживявания ни освобождават от оковите на отказа да повярваме..Истината такава , каквато я създал Бог е, че смъртта не съществува и дълбоко в сърцата ние го знаем!Животът е много повече от животът на тялото..Той е необятна шир от енергия, безкрайна любов и безброй измерения, психологически, духовен опит, независим от физическата форма!Животът на тялото е важен урок..Винаги сме били живи и ще бъдем живи!
Той е нашият шанс да освободим Светът от ада!
цитирай
51. galatceq - Вижте още нещо от книгата на Нютън за ...
01.04.2010 12:49
Вижте още нещо от книгата на Нютън за душите :

Когато погледнат към разтворилото се пред тях небе, пациентите споделят, че духовният свят сякаш излъчва различни сияния. Досега не съм чул да споменават за мастиления мрак, който'свързваме с далечния Космос. Групите от души, които клиентите виждат в центъра на този амфитеатър, приличат на безброй ярко светещи звезди, които се движат в различни посоки. Някои се движат бързо, докато други се носят по тече­нието. Най-отдалечените съсредоточвания на енергия са описвани като "острови от мъгливи воали". Казвали са ми, че най-отличителната черта на духовния свят е неп­рекъснатото усещане за могъща духовна сила, която поставя всичко в една свръхестествена хармония. Хора­та казват, че това е място на чистата мисъл.
Мислите могат да приемат различни форми. Точно на тази удобна позиция от тяхното завръщане душите започват да предчувстват срещата с другите, които ги очакват. Те може да са видели някои от тези придружи­тели още на входа, но с повечето се виждат за пръв път. Без изключение душите, които искат да установят кон­такт помежду си, особено докато се движат, го постигат просто като мислят за съществото, с което искат да се свържат. Внезапно повиканата личност се появява в духовния ум на пътника. Телепатичното общуване чрез енергията на всички духовни същества дава възможност за невизуално привличане, докато две енергийни форми, които на практика са близо една до друга, осигуряват по-непосредствена връзка. Разказите на моите пациенти за начина на тяхното духовно пътуване, маршрути и крайни цели са еднородни, въпреки че онова, което виждат по пътя, е специфично за всеки човек.
цитирай
52. miaa - Привет Galatceq!
01.04.2010 15:05
Телепатичното общуване е една от най- висшите форми на съзнание и разум..
Дай Боже един ден хората, разменяйки си мисли, емоции, усещания от разстояние да помагат за предотвратяване на катастрофи и военни конликти...Да помагат за открития и нови насоки във Всемира.
Но телепатията е продължителна и дълга и тя може да се осъществи от двама души, които имат една и съща енергия по строеж и форма, те обикновено се намират За сега съотношението е 1:10000 000..Искам да подчертая, че телепатията се осъществява , само тогавА, когато хората, които го умееят, го правят при пълно спокойствие , без самите те да имат лични проблеми и в никакъв случай тя да не се осъществява въпреки волята на човека.Защото нищо няма да се получи..Телепатията е еволюционен процес и достига до в много високи стойности на развитие! Успех за тези, които я умеят..
Това е една приказна идилия в реалността:))
цитирай
53. universalnite000 - Ре 51
01.04.2010 16:38
Привет , miaa ! Радостно е да видиш, че има хора като теб, които се стремят да мислят позитивно и да разширяват познаваемото . Специално за теб ще дам откъс от едно послание на високоравита цивилизация от планета в Андромеда : Еволюцията на духа и човека :
Период 1 : Човек
Период 2: Средният земен човек е на подпериод 2,5 . Средната възраст на земните хора е 4,5 - 5 милиона години.
Период 6: Еволюцията е много висока - 40-60 милиона години. Отделянето на духа от тялото започва в подпериод 6,4 . Повече няма цикъл на смъртта.
Подпериод 6,5 : Духът е преодолял тялото и е преминал в най-ниската сфера на хиперпространството в колектив с другите духове, които са стигнали това ниво на усъвършенстване за 60 - 80 млрд. години. Те правят мониторинг на всички вселени и ги съветват.
цитирай
54. galatceq - Телепатичното общуване е една от ...
01.04.2010 19:04
miaa написа:
Телепатичното общуване е една от най- висшите форми на съзнание и разум..
Дай Боже един ден хората, разменяйки си мисли, емоции, усещания от разстояние да помагат за предотвратяване на катастрофи и военни конликти...Да помагат за открития и нови насоки във Всемира.
Но телепатията е продължителна и дълга и тя може да се осъществи от двама души, които имат една и съща енергия по строеж и форма, те обикновено се намират За сега съотношението е 1:10000 000..Искам да подчертая, че телепатията се осъществява , само тогавА, когато хората, които го умееят, го правят при пълно спокойствие , без самите те да имат лични проблеми и в никакъв случай тя да не се осъществява въпреки волята на човека.Защото нищо няма да се получи..Телепатията е еволюционен процес и достига до в много високи стойности на развитие! Успех за тези, които я умеят..
Това е една приказна идилия в реалността:))

:) Дано и тук напреднем в еволюцията за да си общуваме телепатично , да си пожелаем успех .
цитирай
55. razkazvachka - знам какво е това - чувството за несвършена работа -
01.04.2010 21:25
но преди това - чувството, че сега вече няма значение - а после трябва да се върнеш и чак преди да прекрачиш обратно вратата от тъмнина към земния свят - тогава иде усещането, че още малко трябва, за да си изпълниш дълга
но при мен не е тунел - излизайки, духът стремително се разширява и обхваща по-големи светове
аз съм водолей с антесцендент водолей - и летежът ми харесва

цитирай
56. bven - Манипулаторите не искат да знаем , че сме вечни същества от светлина и любов с неограничен потенциал; нито , че можем да променим света, като промениме начина
01.04.2010 21:34
Постингът е много хубав - мисля, че всеки човек трябва да върви по собствения си път - този, който е избрал преди раждането си, защото чрез него ще получи тези опитности, за които е в поредното въплъщение. Това,което не всеки помни е, че сме същества от светлина и сме дошли да се научим на любов . Всеки ден, всеки час и всеки миг. Лесно се казва, но много трудно е да го постигнеш тук на Земята, където материята влияе на всичко много силно.От сърце ви го пожелавам - вижда се, че вървите по този път ! Нека никой не забравя, че е светлина и любов и може да я дава на всеки, който я поиска. А Бог
е в нас винаги и ни пази от всяко зло.
цитирай
57. universalnite000 - Ре 56
01.04.2010 21:50
Чудесно е да си общуваш със сродни души - разбираме се с половин дума :) Затова нека си пожелаем да свършим всичко, което сме поели - пред себе си , останалите и Земята !
Интересна е комбинацията Водолей - Водолей , явно има удвоено въздействие ;) при мен е малко по-различна : Козирог - Водолей
цитирай
58. universalnite000 - Ре 57
01.04.2010 21:54
Благодаря за топлите ти думи, неслучайно отбелязах, че твоят блог е чудесен и пълен с ценни послания ... Нека бъдем в Любов и Светлина !
цитирай
59. razkazvachka - 58 - Козирог е по-точният
02.04.2010 20:48
но пък моят Водолей е близо до Козирога - разликата не е чак такава - отивам да пренапиша Великденската си приказка
цитирай
60. universalnite000 - Ре 60
02.04.2010 20:57
:) Да не съм предизвикал неволно кардинални промени в сюжета на приказката ?
цитирай
61. viovioi - има и една още по авангардна теория за душите.
03.04.2010 12:30
Това са т.н. Торсионни полета. Тази теория развива идеята, че душите винаги остават дори и след физическата смърт. Но са в друго измерение с което нашия материален свят няма допирни точки. Един вид душата след физическат смърт отива там откъдето е дошла по силата на природен закон, и се връща с раждането на нов живот ,а не с прераждането.Душата при раждане на дете идва нова, чиста и точно предопределена за проекцията на конкретния един живот. После след смъртта остава непроменена, уникална и само наша. Като печат във вечността. Дали се рее, дали е щастлива - или не, изпитва ли някакви усещания ??.... можем само да гадаем. Но по закона за Тетралектиката и вечния тетралектичен спор за доброто и лошото, за полюсите най-бщо казано, би следвало, след смъртта душата обратно проектирана в другото измерение да бъде възмездена за лошото което е допуснала и да бъде наградена за добрините. Това си е мое наивно заключение, но иначе няма как да оправдаем добродетелността или да наказваме злините.
цитирай
62. universalnite000 - Ре 62
03.04.2010 14:05
:) Колкото повече мнения - толкова по-добре ! Чел съм тази версия и наистина не й липсва логика, но лично според мен слабото място е, че ако наистина душата при инкарнацията в детското тяло бе абсолютно чиста , нима нямаше да започваме всички по един и същ начин съществуването си в новото тяло ? А примерите в това отношение са красноречиви... всъщност въпросното възмездие е точно чрез прераждането , докато не се постигне високо ниво на еволюция , при която то вече отпада като необходимост за развитието на душата ! Поздрави ;)
цитирай
63. mileidi46 - XRISTOS VOSKRESE!!!
05.04.2010 15:50
ISTINATA VINAGI VOSKRUSVA....
SVETLI DNI ZA TEB..
цитирай
64. анонимен - ;)
29.06.2010 10:24
E да има такива които знаят и знаят ,че знаят...
цитирай
65. novex - Със всичко съм съгласен освен овен ...
06.10.2010 16:27
Със всичко съм съгласен освен овен "притежава безброй нива на еволюция или честоти на вълните" Спорен някои източници има точно определен брой нива на еволюция след като си в човешка форма. 1.Вселена /Материалният пласт/
2.Вират /вториат пласт от океана на Съзнанието/
3.Плас Брахман /центъра на звука/
4.Вишну /ценъра на Любофта/
5.Шива
6.Шакти

Всички тези Действителности се преживявяват и се превръщат в опитност която е познание. Водят до 7.Небесно царстно /Атман/ ЧИСТО СЪЗНАНИЕ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite000
Категория: Хоби
Прочетен: 3793292
Постинги: 442
Коментари: 5133
Гласове: 22876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )