Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 12:33 - Франсоа Брюн - "Мъртвите ни говорят" (откъси)
Автор: universalnite000 Категория: Други   
Прочетен: 24741 Коментари: 53 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                          Структурата на духовното тяло

 

   При напускащите земния живот всичко дава основание да се мисли, че се изгражда истинско, второ тяло, но това изисква време.

   Това е потвърдено и от съвременни наблюдатели и изследователи. Р. Крукал в труда си Out of the Body Experiences (Извънтелесни опитности) дава 20-на примера, два от които са цитирани от Кенет Ринг.

   Естел Робер описва по следния начин преходното състояние на своя съпруг :

   “Видях как духът му напуска тялото. Той излезе през главата му и малко по малко доби точно копие на земното му тяло. Духът му остана увиснал на около 30 см над тялото му, изтегнат в същото хоризонтално положение и свързан с главата чрез нишка. После нишката се скъса и духовната форма се отдалечи, плувайки, като премина през стената.”

   Другият разказ е на един лекар от 20-ти век, който без съмнение притежавал дарба на медиум. И ето как д-р Р. Хут ни описва смъртта на своята леля:

   “Вниманието ми бе привлечено... точно над физическото й тяло от нещо, висящо във въздуха на около 60-на сантиметра над леглото. В началото не различих нищо повече от смътния контур на неясна субстанция, подобна на мъгла. Изглеждаше, че там няма друго, освен надвиснала неподвижна мъгла. Но като я гледах , тази необяснима пара малко по малко доби обем, стана по-плътна, компактна и се сгъсти пред очите ми. После изумен видях да се очертават точни контури, докато тази мъглява субстанция добиваше човешка форма.

   Бързо разбрах, че виждам тяло, приличащо на физическото тяло на леля ми... астралното тяло (терминът е на Хут) оставаше да виси хоризонтално на по-малко от метър над физическата му половинка... Продължих да гледам и ... тялото на духа (и този термин е на Хут) ми изглеждаше завършено. Ясно различавах неговите черти. Те бяха подобни на тези на физическото лице, но излъчваха мир и изразяваха бодрост вместо старост и болка. Очите бяха затворени като по време на спокоен сън и от тялото на духа като че ли се излъчваше сияние.

   Докато наблюдавах тялото на висящия дух, вниманието ми бе привлечено, отново интуитивно, от сребриста субстанция,която течеше от главата на физическото тяло към тази на двойника. После видях свързващата нишка между двете тела. И все така гледайки, си казах вътрешно : сребристата нишка ! За първи път разбирах това значение. Тази нишка от сребро бе връзката между физическото и духовното тяло, тъй както пъпната връв свързва детето с неговата майка.

   Нишката излизаше при всяко едно от телата от тилната издатина, точно от основата на черепа. На мястото на връзката с физическото тяло тя се разклоняваше във формата на ветрило и множество отделни разклонения прилепваха поотделно към основата на черепа. Но извън тези допирни точки нишката бе кръгла, с диаметър около 2 см и половина. Имаше цвета на прозрачно и сребристосветло сияние. Тя като че вибрираше под влияние на мощна енергия. Виждах как от физическото тяло в посока към духа на двойника се предават светлинни пулсации. При всяка от тях тялото на духа придобиваше здравина и гъстота, докато физическото тяло изглеждаше по-спокойно и безжизнено... В този момент чертите станаха много различими. Целият живот се намираше в астралното тяло... пулсациите на нишката бяха спрели... Гледах нишката, разклонена във формата на ветрило в основата на черепа... Всяко клонче пукаше, крайното отделяне бе предстоящо... Щеше да последва един двоен процес на смърт и раждане... последното клонче, свързано със сребристата нишка изпращя и тялото на духа бе свободно.

   Тялото на духа, което до този момент се намираше в левитация (изтегнато по гръб), се надигна... Затворените очи се отвориха и върхи сияйните черти грейна усмивка. Леля ми изпрати усмивка за сбогом и изчезна.

   Бях свидетел на горното явление като на една изцяло обективна действителност. Видях формите на духа с физическото си зрение.”

   Съществуването на едно второ “ефирно” или “духовно”тяло при окончателната смърт е сигурно и дори много вероятно да има множество тела едно във друго, както при руските матрьошки. Но начините, по които това второ тяло се отделя от обвивката плът могат да варират.

   Излизането, както изавръщането може да стане през върха на главата, на практика през фонтанелата. Някои имат впечатлението, че са изсмукани извън тялото си и отново вкарани в него като през фуния, но без болка ; други чувствали, че се плъзгат извън тялото си отстрани : “между дюшека и преградата отстрани на леглото”, както съобщава един свидетел , “струваше ми се, че преминавам през тази преграда.” ...........



Гласувай:
15



1. galatceq - Изключително ми бе интересно да ...
25.04.2010 13:25
Изключително ми бе интересно да прочета откъса. Чела съм също изследванията на д-р Реймъд Мууди в книгата "Живот след живота" . В първата глава той казва :
" Човек умира и когато достига до точката на най-голямо физическо страдание, чува как лекарят го обя­вява за мъртъв. Започва да чува някакъв неприятен шум, силно звънене или бръмчене и в същото бреме усе­ща, че се движи много бързо през дълъг, тъмен тунел. След това изведнъж открива, че се намира извън собс­твеното си физическо тяло, а все още е в близкото си физическо обкръжение, и вижда собственото си тяло от разстояние, все едно че е зрител. От тази необи­чайна позиция той наблюдава как се опитват да го съживят и преживява емоционален катаклизъм.
След известно време се овладява и свиква повече със странното си положение. Забелязва, че все още притежава „тяло", но от съвсем различно естество, с мно­го различни възможности в сравнение с физическото тя­ло, което е напуснал. "
цитирай
2. universalnite000 - Ре 1
25.04.2010 13:31
Книгата на Мууди е с полезна информация, своеобразно допълва изследванията на Франсоа Брюн. Този цитат от нея говори красноречиво за това.
цитирай
3. galatceq - Още от същата книга : " духо...
25.04.2010 13:37
Още от същата книга : " духовния свят „слухът" явно може да бъде наречен така само по аналогия и повечето от тези хора казват, че Всъщност не чуват физически гласове или звуци. Те по-скоро като че ли улавят мислите на хората около тях и както ще видим по-нататък, същото директно предаване на мисли може да играе важна роля в по-късните етапи на преживяването на смъртта."
Това напомня за медитативното състояние, където чисто физическите възприятия наистина се губят .
цитирай
4. universalnite000 - Ре 3
25.04.2010 13:41
Има такъв момент наистина.
Отделно сравнението на Брюн за многото тела с руски матрьошки също е удачно ;)
цитирай
5. galatceq - :) Звучи правдоподобно, но все пак ...
25.04.2010 13:47
:) Звучи правдоподобно, но все пак би ли пояснил с по-ясни думи ?
цитирай
6. universalnite000 - Ре 5
25.04.2010 13:51
Иначе казано - съвкупността от електромагнитните полета, оформящи конфигурацията на Аз-а и взаимовръзките между тях ;)
цитирай
7. galatceq - :))) Така вече е добре и разбираемо.
25.04.2010 14:00
:))) Така вече е добре и разбираемо .
цитирай
8. universalnite000 - А ти знаеш като занимаваща се с ме...
25.04.2010 14:07
А ти знаеш като занимаваща се с медитации, че тези тела съществуват . Разликата е в степента на вибриране ;) Образно казано - когато приемникът ти е настроен на определена честота на излъчване - възприемаш именно нея .
цитирай
9. pameladiaz - Отново непознати и интригуващи ...
25.04.2010 14:09
Отново непознати и интригуващи неща чета при теб. Защо ли това е още апокрифно едва ли не ?
цитирай
10. universalnite000 - Ре 9
25.04.2010 14:16
:) Не е сложно да ти отговоря - нали ако всичко това се осъзнае масово , ще има сбогом на почти всички научни и религиозни парадигми ? Да не забравяме, че това са си империи на дохода и влиянието ;)
цитирай
11. анонимен - :) Не е сложно да ти отговоря - нали ...
25.04.2010 14:36
universalnite000 написа:
:) Не е сложно да ти отговоря - нали ако всичко това се осъзнае масово , ще има сбогом на почти всички научни и религиозни парадигми ? Да не забравяме, че това са си империи на дохода и влиянието ;)

е, и ? който си го знае - никаква парадигма или империя няма да го заблуди ! май цепите косъма на две !
цитирай
12. universalnite000 - Ре 11
25.04.2010 14:39
:)) Къде видяхте цепенето на косъма ?
цитирай
13. galatceq - Нещо за тези, които са преживели ...
25.04.2010 14:42
Нещо за тези, които са преживели инцидент, придружен с излизане от тялото :
" По същия начин едно момиче, изпитало усещането за излизане от тялото си след тежка катастрофа, при ко­ято получило жестоки наранявания, разказва:
Виждах собственото си тяло, цялото размазано в онази кола, сред всичките онези хора, които се бяха съб­рали наоколо, но разбирате ли, не изпитвах абсолютно никакви чувства към него. Сякаш това беше някакво съвсем друго човешко същество или може би прос­то предмет... Знаех, че това е моето тяло, но не из­питвах никакви чувства към него.
При цялата неестественост на това безтелесно със­тояние ситуацията се натрапва така бързо на умиращия, че може да му е необходимо малко време, за да прозре зна­чението на преживяваното. Той може да се намира извън тялото си известно бреме, отчаяно опитвайки се да се ориентира в нещата, които му се случват и които главоломно преминават през съзнанието му, преди да осъз­нае, че умира или че дори е мъртъв."

цитирай
14. universalnite000 - Ре 13
25.04.2010 14:47
;) Още едно потвърждение за различните възприятия в различни ситуации. И други хора в екстремни условия са споделяли за липсата на чувство към физическото тяло !
цитирай
15. анонимен - ан. от 11
25.04.2010 14:50
явно не ме разбираш. нима например през комунизма бе необохдимо да вярваш на всичко, което тръбяха ? вместо това който си има съзнание - търсеше алтернативни информации. същото е и тук .
цитирай
16. universalnite000 - Може да се каже, макар че за мен не е ...
25.04.2010 14:55
Може да се каже , макар че за мен не е едно към едно ситуация, но поне има прилика ;) Но и друго е вярно - малцина търсят алтернативните информации ...
цитирай
17. galatceq - И да кажа, че едно е да си говорим, а ...
25.04.2010 15:09
И да кажа, че едно е да си говорим , а друго - да изпиташ как излизаш от тялото си. Слава Богу има доста хора, които знаят за какво става въпрос ;)
цитирай
18. universalnite000 - Ре 17
25.04.2010 15:13
:) Нищо не ми остава, освен да се съглася с теб !
цитирай
19. анонимен - Eh, hubava kniga beshe, prepora...
25.04.2010 15:35
Eh, hubava kniga beshe , prepora4vam i tazi na Robert Monro za astralnite mu patuvaniq - sashto e interesna !
цитирай
20. universalnite000 - Ре 19
25.04.2010 15:52
Сякаш сме от едно семейство , също препоръчвам Монро :) ;)
цитирай
21. iliada - :)
25.04.2010 17:52
Наистина при теб е интересно и може да се спори ,дори някой може да сподели , ако се е върналт тунела.:)
Четох нещо по въпроса ,а сега си припомних едно телевизионно предаване на тази тема.
Слава богу аз за сега нямам собствени наблюдения по темата !:)
цитирай
22. universalnite000 - Ре 21
25.04.2010 18:03
Да, има раздвижване по темата. Знам, че тунелът се появява при някакви критични ситуации , но не е изключено да има и други положения. Най-често се среща мнението, че това е път за преход към новото състояние.
цитирай
23. podvodni - Отново възбуждаш огромно любоп...
25.04.2010 22:05
Отново възбуждаш огромно любопитство. Знаеш ли какъв стрес причиняваш на заспалите?
цитирай
24. universalnite000 - Ре 23
25.04.2010 22:10
:) Привет ! Все такъв ще си остана - особено в тези мигове по пътя на промяната във възприятията . Понякога ми се иска да поспра и отпочина от всичко това, но ако ще продължаваме сериозно с предизвикателствата към Системата ...
цитирай
25. podvodni - Ей, само да си посмял да спреш, че ...
25.04.2010 22:13
Ей, само да си посмял да спреш, че незнам дали ме разбираш!!! Системката просто плаче да се гъбаркаме с нея!
цитирай
26. universalnite000 - :))) Че как иначе ? Нали съм цял пр...
25.04.2010 22:16
:))) Че как иначе ? Нали съм цял професор по мързелизъм и лентяизъм, че и почетен председател на Клуб на безделника ;) Който чете между редовете е схванал какво искам да кажа :)))
цитирай
27. razkazvachka - Поглеждането от страни
25.04.2010 22:32
отделянето от тялото - това може да се постигне чрез автотренинг, който не включва веднага процеса, но в момент, когато това е необходимо - не знам как се контролира тази необходимост, трябва да призная - отделянето е мигновено и безболезнено, а връщането не е проблем. Мозъкът ни е могъща машина.
цитирай
28. podvodni - Еее много искаш от "здраво...
25.04.2010 22:39
Еее много искаш от "здравомислещите", да четат и между редовете. Те се стресират от написаното, а какво да кажем за междуредието. Тогава нямаше да има 4-ти км., а 444-ти!
цитирай
29. universalnite000 - Ре 27
25.04.2010 22:43
Имаш право - мигновено и безболезнен е процесът на отделяне. Има известно забавяне, може и да е индивидуално при всеки. Опитвал съм да се изтегля както е описано и тук - през фонтанелата , но нещо не се получаваше . Тогава опитах с друг метод - цялостно : така вече имаше резултат.
Мозъкът е наистина машина , но и нейният двигател : мисълта - също !
цитирай
30. universalnite000 - Ре 28
25.04.2010 22:50
:))) Съдба - колко пъти са ме съветвали да се прегледам , а аз - минават години, минават вървят , отново играя - за кой ли път :)
цитирай
31. podvodni - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
25.04.2010 23:12
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.
цитирай
32. universalnite000 - Ре 31
25.04.2010 23:16
Спомням си , намесите не са от редките явления в медитациите, от свой опит го знам. Рискове винаги има при едно астрално излизане, така че особено напоследък и аз внимавам с това. Все пак в момента е завишено присъствието на всякакви същности по причини,които ние с теб много добре знаем !
цитирай
33. galatceq - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
25.04.2010 23:18
podvodni написа:
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.

:)) Не е честно, аз пък не знам за твоята история , можеш ли да я разкажеш тук ?
цитирай
34. podvodni - Спомням си, намесите не са от ред...
25.04.2010 23:26
universalnite000 написа:
Спомням си , намесите не са от редките явления в медитациите, от свой опит го знам. Рискове винаги има при едно астрално излизане, така че особено напоследък и аз внимавам с това. Все пак в момента е завишено присъствието на всякакви същности по причини,които ние с теб много добре знаем !

Четох на едно място че е отворен каналът на смърта и много невинни души ще бъдат вкарани в него. А на последък чувам за доста млади хора "отишли си" изведнъж без предшестващи симптоми. Често смърта настъпва вследствие на мозъчен удар при напълно здрави и млади хора около 40-50 годишни.
цитирай
35. universalnite000 - Ре 34
25.04.2010 23:31
Това само ми говори за намеса на нанотехнологии. Още преди 2-3 години усетих, че са вкарали по някакъв начин - най-вероятно със сателитно насочване - микроскопични пирамидки в тялото ми ( при сравнение с други сензитивни се оказа не само при мен !) , които доколкото разбрахме действат като електроди и предизвикват много дисбаланс в тялото ... Така че този канал не е случаен ! И ние знаем чие дело е .
цитирай
36. podvodni - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
25.04.2010 23:31
galatceq написа:
podvodni написа:
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.

:)) Не е честно, аз пък не знам за твоята история , можеш ли да я разкажеш тук ?

"Сънувах" че умирам. Всъщност си беше истина, но действието става през ноща след като съм заспал. Усещах че съм изляъл от тялото си и нещо ме кара да продължа напред. Всичко около мен беше тъмно. Истински плаках и се молих да не тръгвам защото имам още работа за вършене. И се върнах.
цитирай
37. podvodni - Това само ми говори за намеса на н...
25.04.2010 23:34
universalnite000 написа:
Това само ми говори за намеса на нанотехнологии. Още преди 2-3 години усетих, че са вкарали по някакъв начин - най-вероятно със сателитно насочване - микроскопични пирамидки в тялото ми ( при сравнение с други сензитивни се оказа не само при мен !) , които доколкото разбрахме действат като електроди и предизвикват много дисбаланс в тялото ... Така че този канал не е случаен ! И ние знаем чие дело е .

Всичко това е свързано с прехода и новата епоха. Някой не иска да отстъпи без бой.
цитирай
38. universalnite000 - Ре 37
25.04.2010 23:40
Именно. В тази връзка да ти кажа още нещо - със сигурност знаеш за фотонния лъч и неговото положително влияние . Но през 2003 г. по време на една медитация долових, че са образували някакъв енергиен щит срещу него от нискочестотна енергия, част от която идва от предизвиканите негативни мисли и емоции от хората.Картинката става по-пълна , нали ?
цитирай
39. galatceq - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
25.04.2010 23:44
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.

:)) Не е честно, аз пък не знам за твоята история , можеш ли да я разкажеш тук ?

"Сънувах" че умирам. Всъщност си беше истина, но действието става през ноща след като съм заспал. Усещах че съм изляъл от тялото си и нещо ме кара да продължа напред. Всичко около мен беше тъмно. Истински плаках и се молих да не тръгвам защото имам още работа за вършене. И се върнах.

Силно преживяване е било. А не усети ли нечие присъствие в тъмнината ?
цитирай
40. podvodni - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
25.04.2010 23:46
galatceq написа:
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.

:)) Не е честно, аз пък не знам за твоята история , можеш ли да я разкажеш тук ?

"Сънувах" че умирам. Всъщност си беше истина, но действието става през ноща след като съм заспал. Усещах че съм изляъл от тялото си и нещо ме кара да продължа напред. Всичко около мен беше тъмно. Истински плаках и се молих да не тръгвам защото имам още работа за вършене. И се върнах.

Силно преживяване е било. А не усети ли нечие присъствие в тъмнината ?

Много тъмни сенки.
цитирай
41. podvodni - Именно. В тази връзка да ти кажа още ...
25.04.2010 23:50
universalnite000 написа:
Именно. В тази връзка да ти кажа още нещо - със сигурност знаеш за фотонния лъч и неговото положително влияние . Но през 2003 г. по време на една медитация долових, че са образували някакъв енергиен щит срещу него от нискочестотна енергия, част от която идва от предизвиканите негативни мисли и емоции от хората.Картинката става по-пълна , нали ?

Сещам се за Друнвало, и неговата мисия тук за изграждането на новата високо честотна решетка. Борбата която води за запазването на нейната цялост е жестока.
цитирай
42. universalnite000 - Ре 41
25.04.2010 23:53
Същата задача има и добрият, стар Йоан Кръстител ...(прероденият) Нали знаеш, че и той е българин ?
цитирай
43. podvodni - Същата задача има и добрият, стар ...
25.04.2010 23:56
universalnite000 написа:
Същата задача има и добрият, стар Йоан Кръстител ...(прероденият) Нали знаеш, че и той е българин ?

И не само това. Река Йордан сега носи името - Рилска река.
цитирай
44. universalnite000 - Ре 43
25.04.2010 23:59
Нормално - все пак в Рила има мощни енергийни точки .
цитирай
45. podvodni - Виж ти как се сетих за Дънов. Бил е ...
26.04.2010 00:07
Виж ти как се сетих за Дънов. Бил е велик просветен. Знаеш ли че в Родопи има "Исса тепе" - "Исусов връх"?
цитирай
46. universalnite000 - Ре 45
26.04.2010 00:09
Всъщност вече съм стигнал до извода, че просветеността е заложена у всеки, разликата е само в ограниченията , които си налагаме ;)
Не знаех за Исусовия връх , интересно ;) ,къде е по-точно ?
цитирай
47. galatceq - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
26.04.2010 00:23
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.

:)) Не е честно, аз пък не знам за твоята история , можеш ли да я разкажеш тук ?

"Сънувах" че умирам. Всъщност си беше истина, но действието става през ноща след като съм заспал. Усещах че съм изляъл от тялото си и нещо ме кара да продължа напред. Всичко около мен беше тъмно. Истински плаках и се молих да не тръгвам защото имам още работа за вършене. И се върнах.

Силно преживяване е било. А не усети ли нечие присъствие в тъмнината ?

Много тъмни сенки.

Усети ли заплаха от тях ? Изобщо какво бе усещането ?
цитирай
48. podvodni - За да стигнеш до просветеност тр...
26.04.2010 00:25
За да стигнеш до просветеност трябва да премахнеш ограниченията. За да премахнеш огрониценията трябва да знаеш. Да знаеш трябва да преодолееш ограниченията. Да преодолееш ограниченията трябва да знаеш. Параграф незнам си кой си.
Нещо изпускам!
Предлагам ти да продължим утре. Съгласен?
цитирай
49. universalnite000 - Ре 48
26.04.2010 00:27
:) С теб се разбираме с половин дума .
Съгласен , нека да си оставим нещо и за утрешния ден . Лека и хармонична вечер от мен, приятелю !
цитирай
50. podvodni - :) С теб се разбираме с половин дума. ...
26.04.2010 00:28
universalnite000 написа:
:) С теб се разбираме с половин дума .
Съгласен , нека да си оставим нещо и за утрешния ден . Лека и хармонична вечер от мен, приятелю !

Лека!!
цитирай
51. podvodni - Спомняш ли си, един път ти разказах ...
26.04.2010 00:29
galatceq написа:
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
galatceq написа:
podvodni написа:
Спомняш ли си, един път ти разказах че "сънувах" че умирам? Всъщност това си беше едно астрално излизане. Обаче не по собствена воля. Някой искаше да ме откъсне от тук. Предполагам кой е бил, защото не отдавна ми се случи нещо много интересно. Исках да медитирам. Известно време след началото ми се появи образ който ми забрани да го правя. Все едно искаше да ме предпази от нещо или някой.

:)) Не е честно, аз пък не знам за твоята история , можеш ли да я разкажеш тук ?

"Сънувах" че умирам. Всъщност си беше истина, но действието става през ноща след като съм заспал. Усещах че съм изляъл от тялото си и нещо ме кара да продължа напред. Всичко около мен беше тъмно. Истински плаках и се молих да не тръгвам защото имам още работа за вършене. И се върнах.

Силно преживяване е било. А не усети ли нечие присъствие в тъмнината ?

Много тъмни сенки.

Усети ли заплаха от тях ? Изобщо какво бе усещането ?

Искаш ли да продължим утре пак тук?
цитирай
52. galatceq - :) Ще очаквам, интересно ми е, също и ...
26.04.2010 00:31
:) Ще очаквам , интересно ми е, също и при миси ;)
цитирай
53. podvodni - :) Ще очаквам, интересно ми е, също и ...
26.04.2010 00:35
galatceq написа:
:) Ще очаквам , интересно ми е, също и при миси ;)

След 19 часа съм на линия. Лека!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite000
Категория: Хоби
Прочетен: 3795748
Постинги: 442
Коментари: 5133
Гласове: 22876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )