Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2010 09:52 - Отново за Мухобойко
Автор: universalnite000 Категория: Други   
Прочетен: 12965 Коментари: 76 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   Признавам – не ми се искаше да подхващам темата, предпочитам тези с интелектуална насоченост. Но след последната новина за посещението на ген. секретар на НАТО у нас и срещата му с Борисов се оказа, че ако имаш морал – няма как да не изявиш позиция по въпроса.

   Няма да се спирам в подробни коментари на събитието , то бе отразено от медиите и всеки може да си направи изводите. Но нещастията, както е известно , се движат в чифт. Едната криза върви ръка за ръка с друга – умствената. Тя се свежда до свръхпроизводтсво на кретенизми и на техните създатели. Кризата все някога ще свърши. Но човешката глупост, особено в нейния български вариант е почти безсмъртна.

   Винаги съм твърдял, че лицето Борисов е просто диктатор, успял с измама и значителен финансов ресурс от заинтересовани кръгове зад граница да накара обикновените хора да повярват, че е взел присърце техните интереси. Поредният фарс бе с посещението на Расмусен. Но неслучайно Борисов е известен сред незаслепените от пропагандата не като премиер на България , а много по-прозаично : Боко Тиквата !

   На критиците ще припомня негови думи малко след спечелените миналата година избори : “Сега ще трябва да съм като човешки ресурс в идващите няколко години, но щом трябва ...” . Интересно признание на Батман, не мислите ли ? Чии човешки ресурс трябва да е той ? За да ви насоча към отговор, ще сравня неговото издигане на власт с шахматна задача. От самото начало се знаят възможностите на страните , а в този случай преследваният резултат е предварително известен – троен мат за обикновените хора .

   Обичам сравненията и нека ви предложа още едно : човек носи на алкохол до определена степен, за едни е 100 грама, за други 600... Така е и с лъжите – за един една, за други – 10. Сегашната пропаганда се е погрижила да прескочи границите на всеки един . Когато е напълно упоен и безпомощен, човекът почва да вярва в чутото. После махмурлукът го мъчи, докато не включи отново телевизора или отвори вестника за да повтори и потрети. Да си ходи пиян – залян под действието на бутилката с етикет “Борисов” и по възможност да не изтрезнява.

  

   По-долу давам линк към блога на един достоен и незаслепен от тази пропаганда човек , който изрича много истини за реалната ситуация  :

http://bg-future.spaces.live.com/blog/

 

   И накрая , вместо заключение – един стих от известния Ерих Кестнер :

 

       ...Свободни сме ! И дума да не става !

       Свободни сме ( Доколкото ни дават ! )

       Пак можем, щом премръзнем, да треперим,

       Пред пълните витрини да се зверим,

       Със празен джоб “безгрижно да живеем”,

       Да дишаме безплатно, да се смеем,

       Да пукнем, ако щем, сме с пълно право !...

       И – продължи ли тъй – във строя пак

       Със бодра стъпка да ударим крак !

       Свободни сме ! Какво ли ни остава ?...



Тагове:   Отново,   мухобойко,


Гласувай:
26


Вълнообразно


1. galatceq - Много ми хареса, особено сравне...
22.05.2010 10:09
Много ми хареса, особено сравненията ти ! Кой ли спи още ?!
цитирай
2. universalnite000 - Ре 1
22.05.2010 10:12
:( Като че ли има още много спящи ...
цитирай
3. анонимен - Ох,
22.05.2010 10:13
ега ти махмурлука!
цитирай
4. galatceq - Поне аз не съм от тях ! Винаги съм се ...
22.05.2010 10:17
Поне аз не съм от тях ! Винаги съм се чудела за този наивитет , който цари у нас ?!
цитирай
5. universalnite000 - Ре 3
22.05.2010 10:18
Доста тежък махмурлук , нали ?
цитирай
6. universalnite000 - Ре 4
22.05.2010 10:21
И слава Богу ! Не ми се мисли, ако всички бяха зомбирани от тази пропаганда какво би било . Но като че ли започва някакво пробуждане, което е оптимистично ;)
цитирай
7. анонимен - на място
22.05.2010 10:24
стих4ето е много то4но - така е и сега
цитирай
8. universalnite000 - Ре 7
22.05.2010 10:27
:) Кестнер е голяма работа , винаги съм ценял творчеството му. По-актуално обаче е защо тази реалност я има все още ?
цитирай
9. galatceq - Това е също пример за егрегор. Ав...
22.05.2010 10:35
Това е също пример за егрегор . Авесалом Подводни ги описва много добре :

Всеки човек е свързан с няколко егрегора: на семейството, на училището, на своята

нация и държава, и много други, за чието съществувание дори не подозира
цитирай
10. universalnite000 - Ре 9
22.05.2010 10:37
;) Абсолютно. Само че тук свързаността е със знак минус ...
цитирай
11. galatceq - Ето цялата статия : http://gala...
22.05.2010 10:41
Ето цялата статия : http://galatceq.blog.bg/hobi/2010/05/21/avesalom-podvodni-karma-i-egregor.548926
цитирай
12. universalnite000 - Ре 11
22.05.2010 10:44
:)) Малко реклама ? Но си струва да се прочете , признавам ;)
цитирай
13. анонимен - zashto se podigravate s boiko, s...
22.05.2010 11:17
zashto se podigravate s boiko, samotoi misli za horata
цитирай
14. universalnite000 - Ре 13
22.05.2010 11:47
С две думи - нямам думи ;)
цитирай
15. lado - Кестнер - човеколюбец, много мил ...
22.05.2010 12:21
Кестнер - човеколюбец, много мил човек, и прекрасен автор!
А мнението ми за родилното петно на демокрацията го знаете...
цитирай
16. universalnite000 - Ре 15
22.05.2010 12:28
:) Привет , Ладо !

Винаги съм се възхищавал на Кестнер - особено при още по-зверските условия, в които е бил .
А за демокрацията си знаем ... Знаеш ли, винаги ми е идвала баналната мисъл, че нищо старо не е забравено и нищо ново не е научено ! До кога ли ще е така ? ....
цитирай
17. razkazvachka - ние сме значи човешкия ресурс ---
22.05.2010 12:47
за проекта на ?????
цитирай
18. universalnite000 - Ре 17
22.05.2010 12:52
:( Доста на място казано за техните намерения .
Това също е било подготвяно от доста време . Имам приятел, живял в САЩ няколко години. От него знам, че този термин е бил въведен за пръв път именно там , някъде около 95-та - 96-та година. Намекът е много ясен - да приравнят хората до нещо неодушевено , например полезните изкопаеми !
цитирай
19. анонимен - Мето мнение е ясно.
22.05.2010 13:16
Написал съм над 50 стихотворения на тая тема.

Доживяхме най-накрая !
В историята на България
да имаме герой прочут,
по-прочут от Робин Худ.

От Херкулес по-силен даже.
Излишно е да се говори.
Видяхте как за миг почисти
"Авгиевите ни обори"!

Няма трудност толкоз тежка
да смути такава хала.
Да отрежеш двеста ленти
е достойно за похвала !

Ами детските градини?
Открива ги по два-три пъти.
- Ало, партията лява,
учи се, ТЪЙ се управлява !

Бюджета малко постен станал -
заяжда се враждебна драка.
Станишев пак ще е виновен,
ако нещо се оака !

Няма как да му се сърдиш,
дори да спретне някой гаф.
Макар и само огнеборец,
за нас е като френски граф.
цитирай
20. universalnite000 - Ре 19
22.05.2010 13:28
:) Поезията в услуга на изобличението на уродливите явления !
цитирай
21. анонимен - Те заради такива стихотворени
22.05.2010 13:33
всички ме намразиха, за модераторите да не говорим.
цитирай
22. universalnite000 - Ре 21
22.05.2010 13:34
;) Не е лесно ... да бъдеш различен !
цитирай
23. universalnite000 - Коментари, съдържащи груби обиди ...
22.05.2010 13:54
Коментари, съдържащи груби обиди ще бъдат изтривани
цитирай
24. анонимен - до 19
22.05.2010 13:58
Избърши си гъза с твоите стихотворения,като оня козел -лека му пръст ,сещаш ли се умнико.Голям беше и поет и какво ли не ,ама миришеше край него не можеш се спря.(Р.Ралин май се казваше)Дай ви да се подигравате ,сарказми ,да показвате колко сте умни,еша ви го няма,а не можете да се изпикаете прави,ооооо ама иначе сте големи култур дрегери,нямате грешка,да се правите на ентелегентни писатели ,поети и ред ми ти други умници.Ама ако ви дадат властта ще се насерете защото не сте работили един ден административна работа в живота си,но акъли да раздавате еша ви го няма.
цитирай
25. анонимен - Стига с тая цензура бе ейййй.
22.05.2010 14:00
Стига с тая цензура бе ейййй.
цитирай
26. анонимен - защо ми изтрихте предния постинг ...
22.05.2010 14:01
защо ми изтрихте предния постинг бе .стига с тая цензура бе.какво не ви харесва.истината ли не ви харесва.
цитирай
27. анонимен - Да еба тая крива нива и тез калпави ...
22.05.2010 14:02
Да еба тая крива нива и тез калпави волове.
цитирай
28. misbis - ЗА ПРОЕКТА НА ИЛЮМИНАТИТЕ ЗА НОВ СВЕТОВЕН РЕД
22.05.2010 14:02
АКО БОКО БЕ ОТСКОЧИЛ ДО ДЖОРДЖИЯ СИГУРНО ЩЕШЕ ДА МУ СТАНЕ ЯСНО ЧИЙ РЕСУРС Е
http://misbis.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/04/02/noviiat-svetoven-red-konspiraciia-ili-realnost.521903

razkazvachka написа:
за проекта на ?????

цитирай
29. misbis - НЕ ЗАМЪРСЯВАЙТЕ ПРОСТРАНСТВОТО С НЕЦЕНЗУРНИТЕ СИ КОМЕНТАРИ
22.05.2010 14:04
анонимен написа:
Да еба тая крива нива и тез калпави волове.

цитирай
30. universalnite000 - Към анонимния : това, което пишеш, ...
22.05.2010 14:05
Към анонимния : това, което пишеш , говори достатъчно за Боковите поддръжници . Оставям те ;)
цитирай
31. diana12 - Не включвам телевизора и не отварям ...
22.05.2010 14:12
Не включвам телевизора и не отварям вестника...И тогава какво? Кой както иска да да участва, аз благодаря не поемам.На всички хубав ден пожелавам...
цитирай
32. анонимен - При мен анонимните са клъцнати.
22.05.2010 14:15
Като иска някой да се псуваме, поне да знам кой е.
цитирай
33. universalnite000 - Ре 31
22.05.2010 14:20
Най-доброто решение . Там тече само манипулация ...
Хубав ден и от мен :)
цитирай
34. universalnite000 - Ре 32
22.05.2010 14:22
Размислих, защото и това е начин да разберем какво е моментното ниво . Нека пишат ;)
цитирай
35. diana12 - diana12-Re 33
22.05.2010 14:29
Благодаря,че ме подкрепяш.Понякога си мисля, че не останаха ХОРА...
цитирай
36. universalnite000 - Ре 35
22.05.2010 14:36
:) Моля, това ни остава - да се подкрепяме !
цитирай
37. анонимен - Пич
22.05.2010 14:54
хич те няма в категория политика! НИЩО не можа да кажеш!!!
Пиши си глупостите за дъра бъра ти си знаеш и не се занимавай с неща дето хич не те бива. Айде помисли и така...
цитирай
38. universalnite000 - Ре 37
22.05.2010 14:56
:))) Блестящ пример за НЕмислене ....
цитирай
39. анонимен - Абе боклук нещастен, на тебе Ста...
22.05.2010 15:05
Абе боклук нещастен, на тебе Станишев ли ти дава заплата, значи повече ти харесва управлението на тройната коалиция, ами то заради такива като тебе сме на това положение.
цитирай
40. анонимен - Типично по български - да плюем, да ...
22.05.2010 15:06
Типично по български - да плюем,да се подиграваме,да мразим.Не му прави чест на автора.
цитирай
41. universalnite000 - Ре 39, 40
22.05.2010 15:10
:)) Бедна ти е фантазията , симпатяго . Изобщо не можеш да преположиш нещо за мене ;)
Подпис - Нео Нула
цитирай
42. анонимен - Какво нещо ей.
22.05.2010 15:10
Ай си отвориш устата да кажеш нещо и политат камъни. Ако пишеш само за секс, чалга, времето и Обединена Европа, всички ще те обичат, всички пръстчета ще ти са нагоре и цветя и рози. Но, шило в торба не седи. Мамка му.
цитирай
43. анонимен - Че Станишенко ли да поддържам бе ...
22.05.2010 15:12
Че Станишенко ли да поддържам бе тъпа главо,или Доганосманооглу или смотаният цар,Жан Виденов ли искате или Беров,Димитър Попов(за бога братя не купувайте-върха на простотията,ами въздух ли да лапат хората бе ,еба ти министъра дето беше)или Луканов искате да се върне.Диваци с диваци бързо забравяте..Б.Б още не е взел властта и започнахте да лаете.Чакайте -още какво ви чака,стягайте си раираните пижами.
цитирай
44. анонимен - от 70 км. личи
22.05.2010 15:12
...че това го е писал комунист. и под него-38 пъти рев на комунисти.ама бойко поне ви оставя да говорите,даже и онова учиндолско петно-слави. ако вашите бяха на власт-щяхте вече да сте в белене. аз пък съм за бойко. хайде,трийте ме !
цитирай
45. анонимен - Ан 37
22.05.2010 15:13
Пример за липса на мисъл е това горе дето си го написал. Пълен блуткаж, няма анализ, нищо. Не знам ама пак ти казвам пиши си глупостите, там за какво беше не се сещам ти си знаеш и не се занимавай с политика.
цитирай
46. анонимен - от 43 до 44
22.05.2010 15:15
И аз съм за Б.Бойко.Нали не се обтъщаш към мен.
цитирай
47. universalnite000 - :) Честно казано проблемите на х...
22.05.2010 15:17
:) Честно казано проблемите на хората идват от други места , нека и аз ти цитирам нещо от "Трудно е да бъдеш бог" :
Румата се дръпна от прозореца и се разходи из гостната. Безнадеждна работа, помисли си той. Няма сила, която да ги изтръгне от обичайния кръг на техните грижи и представи. Можеш да им дадеш всичко. Можеш да ги заселиш в най-съвременни спектрогласови къщи и да ги научиш на йонните процедури и въпреки това вечер те ще се събират в кухнята, ще шибат карти и ще се кискат над съседа си, когато го тупа жена му. И за тях няма да има по-хубаво развлечение. В този смисъл дон Кондор е прав: Реба е глупост, дреболия в сравнение с грамадата от традиции, стадни правила, утвърдени от вековете, непоклатими, проверени, достъпни за всеки тъпак над тъпаците, освобождаващи от необходимостта да се мисли и проявява интерес.
Братя Стругацки са синтезирали проблема .....
цитирай
48. анонимен - до ан.43
22.05.2010 15:19
Освен раирани пижами,може и концлагер да предложиш скоро.
цитирай
49. universalnite000 - Ре 48
22.05.2010 15:28
;) Споко, това са последни напъни на екстремисти от всякакъв вид да се протвопоставят на идващите промени . Няма да има такива явления !
цитирай
50. анонимен - И АЗ ДА КАЖА...
22.05.2010 15:35
...КИНТИ...
ПАРИТЕ СА ВАЖНИ.
ПАРИТЕ ПАРЯТ!
ПАРИТЕ ПРАВЯТ ДНИТЕ НИ СТРАШНИ,
ПАРИТЕ ПРАВЯТ ЖИВОТА НИ ЛЕСЕН,
ПАРИТЕ МЕ ПРАВЯТ СМЕШЕН.

ИЗКАМ ДА СЪМ БОГАТ,
БЕЗ ДА СЪМ ГАД!
НЯМА ЛИ КАК?!
1993
цитирай
51. universalnite000 - Ре 50
22.05.2010 15:43
Това ми напомни за "Майстора и Маргарита" на Булгаков - когато професор Воланд каза на помощниците си преди московското представление : Нека сега да видим какво са научили тези хора през последните 2000 години ...
Помниш ли този момент ? ;)
цитирай
52. diana12 - Явно много хора се вземат насери...
22.05.2010 15:54
Явно много хора се вземат насериозно....Толкова са сериозни ,че чак се забавлявам...Пълна лудница ,знаете за този формат,нали,е там ще се познаете...:)
цитирай
53. universalnite000 - Ре 52
22.05.2010 15:58
:) Винаги е така, когато се допусне заслепяването . А Ричард Бах го е казал много на място : През живота те води едно вътрешно ученолюбиво създание, палавото одухотворено същество, което е истинският ти Аз.
цитирай
54. diana12 - diana12-Re 53
22.05.2010 17:05
:)
цитирай
55. galina1 - Здравей
22.05.2010 17:22
universalnite000 написа:
:( Като че ли има още много спящи ...


По принцип след здравей слагам три усмивки, но вече за кой ли път чета подобни материали и хич не ми е до смях. Не само, че ослепяхме, ами май и оглушахме и си живуркаме някак си ей така, ден да мине, друг да дойде. Скапахме се духовно и ценностно, психически и кой както му хрумне. Гледаме глупави шоута и това е още една квалификация към неутрализиране на умствения ни потенциал. Изобщо "въздух под налягане". Поздрави.
цитирай
56. universalnite000 - Ре 55
22.05.2010 17:29
;) Но ако не искаме това да продължава има само един начин - раздяла с илюзията, че е нужен идол, който да води останалите - било то човек , система или каквото и да било. Точно това се опитвам да намекна ...
цитирай
57. galina1 - Прав си.
22.05.2010 17:34
Докато ни води илюзията и криворазбраното идолство ще има да метем чуждите дворове..... И не само това. Там е работата, че ние българите винаги се прекланяме на идоли, а дали са истински или лъже месии, това вече е пълна мозъчна разруха и не искаме сами да видим истината. Поради тази причина винаги гледаме да я омаловажим.
цитирай
58. tomcat - Много често си мисля, що за народ и ...
22.05.2010 17:35
Много често си мисля,що за народ и държава сме, след като ББ може да стане мин.председател.Срам и позор!
цитирай
59. universalnite000 - Ре 57
22.05.2010 17:41
:) Точно това - да се търси месия ... този навик е използван максимално от всички възможни манипулатори, за да ни доведат до състоянието на удавници, търсещи сламката . Замяна на личната отговорност с колективна безотговорност !
цитирай
60. universalnite000 - Ре 58
22.05.2010 17:43
Да, това е невероятно и за мен . Ако знаеш миналата година колко съм говорил на познати за истинската същност на този човек - устата ми се схвана направо. И какво - изкараха ме комунист !!! Това е мисленето на парче .
цитирай
61. lado - Та за сивата тълпа наоколо - анон...
22.05.2010 17:52
Та за сивата тълпа наоколо - анонимната, безпросветната, безхарактерната, без капка доблест, смелост и морал - за анонимниците...
Уж защитават правилната кауза - пък се крият в миша дупка и цвъркат оттам.
Когато свалиха Виденов - вървя си аз по средата на ул."Аксаков" (зад опашката на коня) и не щеш ли - шум,викове, тупурдия,дрънчене на стотинки, а хора не виждам! Само един срещу мене - и той Жан Виденов (нямаше движение на автомобили - беше отцепен района заради демонстрациите) . А тупурдията продължава, и дрънченето на стотинки също. И тогава , приближавайки се, видях - озверели типове се криеха между паркиралите автомобили, буквално залягаха , псуваха, плюеха и мятаха монети по Виденов. Не знам помните ли го - изглежда горкият като че е бил освободен от физическо. Слабичък, безпомощен(и некомпетентен - но това е друг въпрос) - а великите кралимарковци не смееха да отидат и в очите му да му кажат какво мислят за него . Да, само да му кажат - какво толкова - вече беше бита карта и господин никой. Без охрана си вървеше само с една депутатка от БКП-то , тя по тротоара, а той все пак по улицата - беше се уплашил малко.. Жалка картинка. Омерзих се не на шега от играещите и вживели се в ролята на седесари. И аз бях от СДС ,но много за малко - само една година и избягах, като се проклинах....(друга тема).
Какво направих ли - веках си : "Да го напсувам - чух ги онези и се възмутих, имаше жена с него, да му фрасна шамар - не ми е в категорията, че и във възпитанието. И само му показах палец надолу, когато се разминахме, а той взе да гледа встрани и надолу....
Не се гордея, но не се и срамувам - изразих си позицията и не обидих достойнството му.
Поздрави! (сега може да почнат - Ладо е провокатор, не му се връзвайте, следят ви!)
цитирай
62. universalnite000 - Ре 61
22.05.2010 18:02
:) Описанието ти на тълпата уцели направо в десятката , Ладо ! И аз помня онова време , наистина съм виждал подобни "мили родни картинки". Ето до къде води това обезчовечаване, което е старателно провеждано и то не от вчера . Точно този манталитет - на криенето , води до явления като Борисов и сие .
цитирай
63. tomcat - това че догановци, станишевци и ...
22.05.2010 18:13
това че догановци ,станишевци и костовци не са стока не означава ,че банкевския селяк е!Всичко е една и съща политическа сган и мафия,която ни се изрежда точно ,като на групово изнасилване.Колко пъти трябва да бъдете изиграни ,като последните балъци за да го проумеете!Докато продължаваме да се въртим в илюзията на ляво-дясната парадигма ще продължаваме да ставаме жертва на шепа антибългарски продажници и деградацията ще продължава с пълна сила!
цитирай
64. tomcat - това че догановци, станишевци и ...
22.05.2010 18:15
това че догановци ,станишевци и костовци не са стока не означава ,че банкевския селяк е!Всичко е една и съща политическа сган и мафия,която ни се изрежда точно ,като на групово изнасилване.Колко пъти трябва да бъдете изиграни ,като последните балъци за да го проумеете!Докато продължаваме да се въртим в илюзията на ляво-дясната парадигма ще продължаваме да ставаме жертва на шепа антибългарски продажници и деградацията ще продължава с пълна сила!
цитирай
65. universalnite000 - Ре 63
22.05.2010 18:22
Разбира се , точно това е и моето становище . Дали ще е Борисов или някой друг - резултатът е един и същ. Време е за узряване , няма накъде повече от това ;)
цитирай
66. lado - Разбира се, точно това е и моето с...
22.05.2010 18:36
universalnite000 написа:
Разбира се , точно това е и моето становище . Дали ще е Борисов или някой друг - резултатът е един и същ. Време е за узряване , няма накъде повече от това ;)

Узрелите за достатъчно , но няма кой да стръска дървото!
И , изгнивайки, някои още по клоните, други окапват по земята, а има и такива, дето ги ги хрупат прасетата ...:)))
цитирай
67. universalnite000 - Ре 66
22.05.2010 18:47
:))) Бях забравил за това сравнение , но е добро . В този дух - значи и реколтата няма да е богата ....
Спомних си за Янко Янков - беше ми преподавател в една от дисциплините по Право ( сигурно малцина го помнят, но той си беше и още е един от малкото искрено несъгласни и несътрудничещи на системата ). Неговите сравнения бяха подобни на твоите . Но по отношение на наглите кресльовци ни разказа следната притча :
Един млад, нахакан селянин много искал да се прочуе като герой. Измислил го - ще отиде в гората и ще хване мечка. Един ден той и баща му отишли на нивата, която била до гората. Селянинът решил да изненада дори и баща си и без да му казва , отишъл да лови мечката . И след малко се провикнал :
- Тате, хванах мечка !
- Браво, доведи я !
-Не мога , тате !
- Ами , тогава пусни я и си ела !
- Не мога , тате ! Аз я пускам , ама тя не ме пуска !
цитирай
68. galina1 - Само едно малко въпросче:
22.05.2010 18:53
Кога мислите, че ще се поумнее? Моето мнение е, че докато си показваме неприлични жестове и дребните ни душици се опитват да програмират този или онзи, освен това да се квалифицираме с оглед обида или унижение, едва ли ще достигнем онази степен на новост, която всъщност изгубихме някъде по пътя.... Цялата система е грешна. Вече 20 години всяко правителство прави нещо и понеже това нещо се мисли за правилно лека полека стигаме дъното. Аз все пак се надявам умните глави наистина да ги има и да успеят да вредят тези с не-толкова стойност.
цитирай
69. universalnite000 - Ре 68
22.05.2010 19:01
О, нямам готов отговор на такъв въпрос . Все пак това е индивидуален процес и съм се убедил, че той не протича еднакво при всеки . Но бих предложил една от старите ми статии тук - за размисъл именно по този въпрос :

Един от най-големите митове, познат на човечеството е, че политиците имат власт. Това просто не е истина.
Как могат у нас 240 депутати да имат власт над население от около 7 милиона ? Или американският президент да има власт над 300 милиона американци ? Не може. Тяхната единствена власт е в убеждаването ни, че имат власт. Подобно на всичко на това физическо ниво, това е една умело съчинена илюзия.
По-рано споменах, че към края на британското управление в Индия Ганди казал на колониалното правителство: "100000 англичани не могат да контролират 300 милиона индийци, ако тези индийци не им сътрудничат." В това изречение може да усетите къде лежи истинската власт. Тя е в нас, мнозинството от хора, а не в правителства, армии, индустриални гиганти или Илюминати. Те само привидно имат власт заради апатията и втълпеното у роботите. Когато достатъчно на брой роботи се пробудят и въстанат, ще видим каква ловка измама е това с "властта". Съчувствам на политиците. В много отношения те са най-големите жертви, най-програмираните от роботите. Те не променят нищо, което е приемливо за Системата. Икономическата лудост, на която са помогнали да се разпростре по света, държи в плен тях и техните последователи. Те не са по-свободни да действат по важни въпроси от един затворник в строго охраняван затвор. По време на избори те трябва да казватна хората онова, което вярват, че достатъчно избиратели искат да чуят. Ако не го направят, няма да бъдат избрани. А какво искат да чуят повечето хора от политиците ? Онова, което Системата им е втълпила да искат. По-голям растеж, повече притежания, пари и икономически "успех" за страната.
Политиците са пешки, местени по дъската от Илюминати. Те не могат да действат самостоятелно в една страна, понеже са свързани със система, която изисква да играят по нейните правила. Ако се опитат да ограничат вноса на ненужни стоки, които тяхната държава е в състояние сама да произведе, другите незабавно ще блокират износа й. Дори онези политици, които виждат системата реално - а те са много малко- биха се ужасили от перспективата да предприемат действия, които биха довели до изпълнен с хаос, но жизненоважен период за преход, докато икономиката се възстановява от силния удар от загубените приходи от експорта и се пренасочва към производство на стоките, които до този момент е внасяла. Всяко правителство което се е опитвало да го направи, е било отхвърляно или чрез избори, или със сила. Системата принуждава политиците робски да изпълняват нейните желания чрез манипулация, индоктриниране и страх. Те никога няма да направят нужната стъпка за освобождение на човечеството от неговия затвор или планетата от нейното наказание. Само с краха на системата и замяната й с друг начин на мислене можем да се освободим от зависимостта си и да навлезем в ерата на икономическата трезвост.
От решаващо значение за това е да се сложи край на политиката такава, каквато я знаем. Представителите на хората са избрани да служат на тези хора, не на своята партия или на егото си. Колко е неприятно да гледаш как политиците по цял свят позволяват да бъдат използвани като говеда, като гласуват по начин, постановен им от техните партийни лидери. Те са затворници на линията на партийния организатор. Партийните оргнизатори на парламентарните групи са функционери, които се грижат членовете на парламента да следват желанията на своята партия и никога подтиците на собствената съвест или онова, което смятат за потребности на хората. Съответно парламентите са микрокосмос на цялата система. На върха са шепа хора като премиера и правителството или президента и неговите съветници, които се опитват да принудят своя парламент или Конгрес да се приддържат към тяхната линия. На свой ред те служат на неизборните Илюминати над тях, като мнозина от тях не го осъзнават. Политическите лидери често говорят за необходимостта хората да демонстрират чувство за собствена отговорност, но те са последните, които искат да видят нещо подобно - особено в собствената им партия. Когато членовете на парламента поемат отговорност за собствените си мисли и гласуват съобразно убежденията си, те са "наказвани" от своята партия и им се казва, че никога няма да получат повишение. И това ако е спаведливост ?!
Ще ви дам интересен пример какво могат хората, когато действат заедно. През 80-те години правителството на Маргарет Тачър въвежда "плоския данък" ( познат ви е, нали?), който е крайно несправедлив - по-бедните плащат колкото по-богатите. Но тогава размахът на протестите и кампанията за неплащане принудиха правителството да го отменят ( отново властта на хората ). Най-интересното е, че вносителя на законопроекта - тогава секретар по околната среда, няколко години по-късно заявил в една тв програма, че винаги бил вярвал, че този данък няма да заработи и че въвеждането му било грешка. Той твърдял, че дори бил казал това на Тачър, преди да се съгласи с въвеждането му.
Истории като тази и много по-неприятни могат да се повтарят безброй пъти в парламентите по целия свят. Но нека не се отклоняваме от темата. Политическата и икономическата системи са едно и също. Те са неделими. И двете са болни, корумпирани, глупави, самоунищожаващи се и под контрола на Илюминати. Подобно на икономическия ред, политическия цирк е създал механизми и структури за производство на роботи и клоуни, от които се нуждае, за да оцелее. Ако не служите на системата, ако не спазвате стриктно изискванията й, вие ще се борите, за да бъдете избрани да представлявате някоя партия по време на избори. Има хора със самостоятелно мислене, които се изплъзват от тази мрежа, но те са толкова малко, че могат да бъдат заставени да мълчат или да ги направят импотентни, дори и да бъдат избрани. Отношението към живота, което трябва да имате, за да станете член на парламента е точно обратното на онова, което е нужно за едно честно, справедливо и вдъхновено правителство :

В ПОЛИТИКАТА НЯМА МОРАЛ. УПРАВНИКЪТ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ХИТЪР И ЛИЦЕМЕРЕН.

Политиката няма нищо общо с морала. Владетел, който се ръководи от морала, не е политик и затова не може да удържи своя престол. Който иска да управлява, трябва да прибягва до хитрости и до лицемерие. Най-големите човешки добродетели – откровеността и честността – в политиката са пороци, защото смъкват от престолите държавници, по-сигурно и по-бързо, отколкото може да стори най-силният им враг. (Протокол 1) ..............

цитирай
70. lado - Ганди казал на колониалното пра...
22.05.2010 19:25
Ганди казал на колониалното правителство: "100000 англичани не могат да контролират 300 милиона индийци, ако тези индийци не им сътрудничат." В това изречение може да усетите къде лежи истинската власт.
Дали ще са англичани или еничари .....сентенциите затова са велики, защото са общовалидни..
Янко Янков , че и колко други честни, отодоха в девета глуха. Иначе си има сайт и си пише човекът, но колко го търсят,за да го прочетат?
цитирай
71. universalnite000 - Ре 70
22.05.2010 19:32
:) Разбира се, подробностите не са важни, а посланието . И не на последно място - осмислянето му .
Наистина Янко Янков е доста изпатил , дори ни е споменавал за затвора , където е бил 6 години ако не се лъжа . Но така е - честните бързо биват забравяни и пренебрегвани .
Що се отнася до неговия сайт - на заинтересованите предлагам линк към него : http://iankov.blogspot.com/
цитирай
72. galina1 - А Макиавели е казал:
22.05.2010 19:56
""За да постигнеш целите си, трябва да се прикриваш." И честно казано, това което прочетох, особено "В ПОЛИТИКАТА НЯМА МОРАЛ. УПРАВНИКЪТ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ХИТЪР И ЛИЦЕМЕРЕН." ми идва на ума, че няма смисъл от всички тези думи които пишем. Всъщност навлизаме от "пусто в празно" и остава извода, че нещата трябва да бъдат това което са и да ги оставим такива каквито са. И още нещо пак от Макиавели: ""Владетелят винаги трябва да се съветва с други, но само тогава, когато той желае това, а не когато това желаят другите; и той трябва да спира всеки, който се опита непопитан да му дава съвети." ;}
цитирай
73. universalnite000 - Ре 72
22.05.2010 20:14
;) Въпрос на виждане . Неслучайно в инфото си написах : Tук съм , за да оспоря всички политически, научни и религиозни догми, които държат в плен развитието на човечеството и планетата ... И това го правя от години , не е само тук . Напук на всички, които ме уверяват, че си съсипвам живота и не "слизам на земята" ;)
цитирай
74. анонимен - Кой ти плаща бе, младежо?
27.05.2010 23:30
Кой ти плаща бе, младежо?
цитирай
75. universalnite000 - Ре 74
27.05.2010 23:37
:))))) Невероятен си , анонимен ! Този ти въпрос издава какъв представител си на ЦИЛИВИЛИЗАКЦИЯТА на тази планета ...
Нео Нула
цитирай
76. анонимен - виждащ-знаещ
26.01.2011 18:43
Много малко хора знаят, че като "собственик" на "Ипон" Боко Тиквата се ползваше с привилегията да влиза с колата си и личната си охрана по всяко време в имението на Младен Михалев - Маджо. Същата привилегия имаха още пет души, трима от тях вече са под земята. И тази Тиква ще се бори срещу орг. престъпност ! Как ще се обърне срещу своя благодетел ?!?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: universalnite000
Категория: Хоби
Прочетен: 3816697
Постинги: 442
Коментари: 5133
Гласове: 22876
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )