Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2018 18:37 - ...вие, които сте жадни и нямате пари...
Автор: vandela007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1235 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 1. О вие, които сте жадни, дойдете всички при водите;

И вие, които нямате пари, дойдете;

  2. Защо иждивявате пари за онова, което не е хляб,

И трудът си за това, което не насища?

Послушайте Ме с внимание и ще ядете благо,

И душата ви ще се наслаждава с най-доброто.

  3. Приклонете ухото си и дойдете при Мене,

И Аз ще направя с вас вечен завет

Според верните милости, обещани на Давида.

  5. Ето, народ, който не те познаваше, ще тича при тебе,

Заради Господа твоя Бог, защото те е прославил,

  6. Търсете Господа, докле може да се намери.

Призовавайте Го докато е близо;

  7. Нека остави нечестивият пътя си,

И неправедният помислите си,

Нека се обърне към Господа, и Той ще се смили за него,

защото Той ще прощава щедро.

  8. Защото Моите помисли не са като вашите помисли.

Нито вашите пътища като Моите пътища, казва Господ.

  9. Понеже, както небето е по-високо от земята,

Така и Моите пътища са по-високи от вашите пътища,

И Моите помисли от вашите помисли.

  10. Защото както слиза дъждът и снегът от небето,

И не се връща там, но пои земята

И я прави да произрастява и да напъпва,

Та дава семе на сеяча и хляб на гладния,

  11. Така ще бъде словото Ми, което излиза из устата Ми;

Не ще се върне при Мене празно,

Но ще извърши волята Ми,

И ще благоуспее в онова, за което го изпращам.

  12. Защото ще излезете с радост,

И ще бъдете изведени с мир.

13. Вместо трън ще израсте мирта;

И това ще бъде на Господа за име,

За вечно знамение, което няма да се изличи.
                                      (Исая 55 гл)

Вие, които сте жадни и нямате пари, елате; защо изразходвате пари и труд за ненужни неща! Послушайте Ме и ще имате най-доброто. Елата при Мене и Аз ще направя Завет с вас според верните милости, обещани на Давид.

Дори хора, които не са те познавали, ще идват при тебе, защото твоят Бог те е прославил.

Търсете Господа, докато може да се намери. Призовавайте Го докато е близо. Оставете нечестивите си пътища и мисли; обърнете се към Господа и Той ще се смили за вас, защото ще прощава щедро.

Защото Моите мисли не са като вашите, Нито вашите пътища като Моите пътища – казва Господ – понеже, както небето е по-високо от земята, така и Моите пътища са по-високи от вашите пътища и Моите помисли от вашите помисли. Вярвайте на думите Ми. Защото както дъждът и снегът падат и не се връщат на небето, но поят земятя и тя дава семе на сеяча и храна на гладния, така ще бъдат думите Ми – няма да се върнат при Мене, но ще извършат волята ми – и ще благоуспее това, което съм казал.

Ще излезете с радост и мир. Вместо тръни ще расте мирта и тя бъде наречена на Божието име за вечно знамение, което няма да се изличи!



Тагове:   мир,   Господ,   жажда,   радост,   пари,


Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vandela007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1287620
Постинги: 509
Коментари: 2092
Гласове: 5416
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031