Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2011 09:47 - БЯХ В АДА И В РАЯ - свидетелството на Стелиян Илиев
Автор: hristianstvo Категория: Други   
Прочетен: 8983 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От както се помня съм в църква. Родителите ми ме водеха на неделно училище, което обичах и с интерес слушах библейските истории. По късно ходех с голям интерес и желание на тинейджърското, но в един момент 

imageнякъде нещо се случи, нещо се промени.. Света ме привличаше. Може би защото всичко в него беше забранено. Спрях да ходя на църква. Бог остана в миналото ми. Така си позволих днес един, утре друг компромис и така малко по малко света ми предлагаше, а аз приемах. Опитах от всичко, което този коварен свят предлага и съблазнява младите хора. Аз бях изоставил Бога, но Бог не ме беше изоставил. Много пъти виждах Неговата ръка над мен, да ме спасява, да ме избавя, но след това отново забравях за Него и живота ме грабваше. Така един ден на 20 години, след поредната намеса на Бога, за да ме опази от злополука, аз взех решение, че не искам повече да продължавам да живея в грях и искам да се върна при Него. Дадох си сметка, че задоволявайки желанията си не станах по-щастлив, а напротив. Бях като блудния син, които се завръщаше разкаян. Съобщих решението си на моите родители, които се разплакаха от радост и благодарност към Бога. Знаех, че молитвите им не секваха за мен. Мина известно време след това, до като една вечер усетих как душата излиза от imageтялото ми. Бях в стаята си и всичко беше същото. Видях тялото си да лежи в леглото, а майка ми застанала на колене до леглото ми да се моли. В същия момент тя ми каза да се пазя и едно голямо черно същество се спусна към мен. Искаше да ме грабне, но аз изкрещях и се предпазих с ръка, в този момент душата ми се върна и се видях в същата поза с ръка пред лицето в действителност вече, страшно много се изплаших. Три дена след това, в момента в който си легнах, усетих че отново душата ми излиза от тялото и се видях на леглото. В този момент от земята излязоха две черни  ръце и сграбчиха краката ми и ме  задърпаха надолу. Започнах да потъвам на долу в земята, всичко стана черно, не виждах нищо но чувах много хора да крещят и да плачат. Разбрах, че съм в ада. Ужасен аз крещях, виках, плачех и се молих на Бога. Изведнъж се появи Исус, не Го виждах но чух гласът Му, знаех, че това е Той. Исус ми каза, че ми дава на мен и на всички хора по земята последен шанс да се променим. Каза ми, че времето е изтекло и Той много  скоро идва. В този миг ръцете ме пуснаха и започнах да се издигам на горе и на горе. Всичко стана светло и бяло. Нищо не виждах отново, но чувах да imageпеят множества от хора и знаех, че съм в рая. Усетих как духа ми се връща в тялото, поех си много трудно въздух и се върнах към живот. На другия ден все още усещах по краката си ръцете, които ме бяха сграбчили и ми беше трудно да си обясня това, което се бе случило. Вечерта застанах в молитва и два дни не можех да спра да плача и да се моля. Покаях се и посветих живота си на Бога. Бог слезе за мен в ада и ме изведе от там,  давайки ми шанс за нов живот. Слава, Слава на Бога! Днес Исус стои и чука на сърцето ти и чака да му отвориш вратата  и да му повериш управлението на живота си./Откр. 3:20/ Днес ако чуете Гласа Му, не закоравявайте сърцата си. /Пс. 95: 6-8/ 

Ако не си приел Исус за свой спасител, сега можеш да го направиш, като признаеш и изповядаш греховете си и поканиш Исус в сърцето си. /Римл.10:13 ...Защото „всеки, който призове Името на Господа, ще се спаси.“/ 

Не чакай дълго, не продължавай да отлагаш. Днес е денят. Исус все още стои и чука на сърцето ти. От теб зависи къде ще прекараш вечността. Ада и рая са реални, независимо дали вярваш или не. Бог те обича, независимо дали вярваш в Него, обича те толкова, че даде Своя Единороден Син, за да не погине ни един, който вярва в Него, а да има вечен живот./Йоан 3:16/


Стелиян Илиев

Източник: http://www.hristiqni.com/2010-12-30-18-10-24/645-byah-v-ada-i-v-raya-svidetelstvoto-na-steliyan-iliev




Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hristianstvo
Категория: Други
Прочетен: 517633
Постинги: 74
Коментари: 278
Гласове: 247
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031