Постинг
27.06.2011 13:13 -
Високата цена на зомбираното съзнание
Повечето хора, които са се прераждали на планетата през тези хиляди години, като индивидуалности не са били убиващи, преследващи фанатици. Това го твърдя убедено. Повечето са изживели живота си по най-добрия начин, по който са могли в рамките на тази плътна физическа форма и при ограниченията на света около тях. Те не се прераждат, за да причиняват страдания, това не е тяхното намерение. Те искат да служат на планетата, а не да я унищожават. Но веднъж преродили се, ние можем да заприличаме на картингите от някой панаир, хванати в примката на едни и същи мисловни модели и в различна степен с Луциферното съзнание на кормилото.
Преди да бъдем погълнати от вината за всичко, което е ставало през цялата човешка история, трябва да си спомним, че това е трудно за пребиваване място в момента и е било такова дълго време. Когато изтъквам деструктивното поведение на хората през тези хиляди години, аз не ги обвинявам. Просто предизвиквам мисловните модели, дисбаланса и явния контрол над ума, които са мотивирали това поведение. Всичките Августиновци, Йеронимовци, Хитлеровци и разни папи също са жертви. Аз предизвиквам и се опитвам да изложа техните мисловни модели, а не тях като безсмъртни същества. Тази отрицателна сила в действителност е краен дисбаланс, на който всички ние можем да бъдем подложени, ако позволим ценностите ни да се занижат. Това обаче не е естественото състояние на човечеството. Пк казвам : ние по природа сме добри, а не зли. Зад нашите действия стоят уникалната плътност на тази планета и сериозните негативни влияния и единственият начин, по който можем да променим това е като мислим самостоятелно и се синхронизираме с нашите висши нива.
Едно нещо става напълно ясно от моделите, които се наблюдават. Всеки път, когато цялата информация свободно е протичала към обществеността и всеки е уважавал правото на другия да интерпретира тази информация, човешката еволюция се е изстрелвала напред. И всеки път, когато свободния поток от информацията е бил възпиран или подправян, и е била налагана една система от вярвания, човешката еволюция е спирала или западала. Това трябва да стои на първо място в нашия начин на мислене, докато търсим начин да построим честен и балансиран свят през идващите години.
На някои хора може да им се струва, че виждам конспирация зад всеки ъгъл, но това не е така. Аз вярвам и във фактора грешка в историята и че не всяко събитие е дело на Илюминати. Но се опитвам да очертая картина през последните около 20 000 години, за да сглобя общите брънки и връзки. В резултат на това повярвах, че наистина има една централна конспирация за манипулиране, която си проправя път през човешката история. Като си припомням всички събития, по време на които събирах информация за тази конспирация ми стана ясно, че от другите нива на съзнание искат хората да знаят, че има някакво сериозно дърпане на конците и че е време кукловодите да бъдат посочени. Те не могат да контролират събитията, ако ние не им сътрудничим. Властта е в хората, а не в тях, само ако можехме да го осъзнаем.
Надявам се, че ще разберете следните изводи :
1. Че в продължение на хиляди години са се появявали тайни общества на Илюминати, които са използвани за манипулация на човечеството за всичко най-съществено по ужасни начини и че тяхната цел е да установят диктатура над света с план да се реализира в наше време.
2. Че извънземните вероятно са оказали съществено въздействие над човешката еволюция.
3. Че догматичните и наложени религии съвсем не цивилизоват света, а точно обратното.
4. Че свободният поток от цялата информация и знания е пътят към свободата и разбирането, факт, потвърден от непрекъснатите примери на Църквата и политическите диктатури, които унищожават алтернативните възгледи за тяхната догматика и контрол.
5. Че злините по света са причинени от пасивността на огромното мнозинство, което позволява сляпо да бъде водено от малцина.
6. Че убеждението, че някой има монопол над истината и мъдростта, вероятно е най-унищожителното и глупаво вярване изобщо.
7. Че вярването, че нашите плътни физически тела са по-висши от друга раса или култура, е , наред с религията и алчността причина за почти всяка война или конфликт, преживени от хората.
8. Че добродетел като прошката е единствен начин за прекъсване на циклите от мъст и отмъщение.
Искам да се спра по-подробно на последните три точки. Нашата вяра, че физическото тяло сме "ние" като цяло трябва да се промени, ако ще се освобождаваме от тези цикли. Именно това вярване кара хората да търсят отмъщение в този живот за онова, което е причинено на предците на техните тела преди стотици и дори хиляди години, докато тялото е просто средство, чрез което тяхното съзнание преживява този плътен свят. То е като двама души в различни скафандри на Луната, които се бият заради нещо, което други двама космонавти са си направили един на друг, докато са носели същите скафандри преди години. Ще кажете, че е лудост и все пак погледнете Северна Ирландия, Средния Изток, бивша Югославия и т.н. - точно това правят те на практика. Само като разберем това, ще можем да го спрем. Това е една от причините, поради която илюминатите работят толкова усилено да държат настрана духовните истини от хората, а е от решаващо значение това прикрито познание да стане широко известно. Дори тогава това разбиране трябва да е по-широко и зряло от системите на вярвания като индуизма, който използва кармата и прераждането, за да оправдае някои ужасни начини на поведение. Освен това, като прехвърляме отговорността за нашите действия на някой друг, все едно, че предаваме смъртоносно оръжие. Като разчитаме на други да ни ръководят и да ни казват какво да правим и мислим, ние полагаме основите за цялото насилие, болка и страдания, които описах.
Голямото мнозинство от тези, които преследват невярващите или друговерците, всъщност са убедени, че изпълняват Божиите желания. Те са позволили да бъдат обработени така, че всеки път, когато им се каже, че това е Божия заповед, те да я следват безпрекословно. Никой не би могъл да ги убеди, че постъпват неправилно. Те са хора на своето време, контролирани от системата от вярвания, програмирана у тях. Днес е същото с милиарди хора, които са обработени да мислят по начина, по който Илюминати искат, и те осмиват, осъждат и дори убиват онези, които оспорят неговите глупости и контрол. Каква е разликата между това и ужасите на религиозното и политическото преследване в миналото, освен в средата и мащаба ? И двете са резултат от едно и също немислене, същите реакции на роботи и желанието да се прехвърли отговорността за мисленето и действието на други. Силите на дисбаланса постигат толкова голям успех, понеже хора, които не мислят, са убеждавани, че мислят. Нищо не е по-ограничено от ограничения ум, който мисли, че е непредубеден, и нищо не е по-манипулирано от манипулирания ум, който мисли, че е свободен. Това е пълна илюзия и при все това във всекидневието си аз срещам такива хора .
Манталитетът "бее-бее", при който хората правят това, което им кажат малцината, а понякога дори и един-единствен човек, е в основата на контрола над човешкото съзнание. Разделяй и владей е велика всеизвестна истина. Следвайки тази политика, трябва да създаваш разделение. Ако има крайно десни, трябва да се създадат и крайно леви, за да се противопоставят помежду си. Разделението има нужда от крайности. Много хора се подвеждат по "радикалното" крило в политиката, докато си мислят, че са изобличили системата. Как е възможно една-единствена или малка група от хора да е контролирала милиарди от държавите и империите през цялото човешко съществуване ? Какво бе казал Ганди ? "100000 англичани не могат да контролират 300 милиона индийци, ако тези индийци не им сътрудничат". Вместо това цели цивилизации само са блеели и са следвали водача на стадото. Или са позволили да им бъдат предложени привилегии от диктатора, бил той мъж, жена или система, и са пренебрегнали несправедливостите, изстрадани от техните събратя. Това е чистата истина за днешния свят. Но може би ще ви е интересно да прочетете какво е казал пастор Ниймоелър - жертва на нацистите : "Първо дойдоха за комунистите, но аз не реагирах, защото не бях комунист. После дойдоха за трейдюнионистите, но аз не реагирах, защото не бях трейдюнионист. След това дойдоха за мен, но не беше останал никой, който да се застъпи за мен."
Ако пренебрегваме несправедливостта към другите, ние сме точно толкова отговорни, колкото и онези, които пряко извършват тази несправедливост. Както пак казва Ганди : "Мълчанието е мълчаливо одобрение." Време е разделението да отпадне и да се застъпим един за друг. Те може да са в състояние да хвърлят в затвора, да убиват или да дискредтират малцината, които казват достатъчно, но не могат да постъпят по същия начин с милиони, застанали един до друг заедно. Властта е единствено способността да убедиш чрез манипулиране една група от хора, че имаш власт над тях. Властта е илюзия и това проличава, когато всички хора се съберат и кажат с мирни средства - не, това не е правилно и не е приемливо.
През вековете на човешко съществуване във всички тези теми присъства необходимостта от отмъщение. Ако не друго, това е най-деструктивната емоция от всички възможни. Всички ние я усещаме инстинктивно, когато чувстваме, че някой се е отнесъл към нас нечестно. Това е разбираемо при напреженията на тази планета. Доста пъти през живота ми, когато хората са постъпвали зле с мен, съм имал желание да им го върна. Понякога това чувство пак ме спохожда, когато се случи нещо, към което изпитвам силни чувства. Но ние трябва да поемем дъх и да помислим, преди да реагираме инстинктивно, търсейки отмъщение. Ако направите това, ще видите по-всеобхватните последици, които това деструктивно желание може да предизвика. Това не означава, че вече няма да се чувствате наранени, но нуждата да накажете онези, които смятате за отговорни, ще отпадне.
Това е толкова важно, че не се поддава на пълно описание. Както казва вождът Сиатъл : "Когато собственият ти народ се разгневи от някакво реално или въображаемо зло и обезобразят лицата си с черна боя, техните сърца също биват обезобразени и стават черни. Тогава тяхната жестокост е неумолима и не знае граници. Нашите старци не са в състояние да ги спрат. Истина е, че отмъщението се смята за печалба, дори и с цената на собствения им живот, но старците, които остават у дома по време на война, и стариците, които ще загубят синовете си, знаят по-добре."
Това, което разгледах досега, са циклите на отмъщение и мъст. Цикълът на преследване на един човек от друг и на необходимостта от поправяне на това зло чрез по-нататъшно, често по-голямо преследване в замяна. Главно невинните страдат, не преследвачите. Не всеки пуритан е искал да преследва хора от другата вяра, нито всеки католик или англикан. Но при все това те са жертви от другата страна, когато се върнат за отмъщение. Докато не простим на всички, няма да можем да прекъснем тези цикли от планетарна и човешка болка и унищожение, защото жаждата за мъст ще продължи да съществува. Прошката може да изглежда стара и позната тема, но и мъдростта не е нова. Тя е толкова стара, колкото самото Сътворение. Прошката е била и винаги ще е ключ към човешкия прогрес. Нито за миг не твърдя, че е лесно да простиш при обстоятелствата, при които сме поставени, но това е единственият начин да се оттървем от егоцентризма, който ни е наложен. Ако ще изграждаме нов свят, ще се измъкнем от циклите на мрака, като си простим един на друг, отхвърлим контрола над ума и откажем да бъдем овце, водени от овчари под човешки, извънземен или объркан нефизически облик.
Време е да отворим очите си и сърцата си и да поемем отговорността за нашите мисли и действия. Време е да се събудим и пораснем. Ако го направим, очаква ни нещо съвсем различно от описаното дотук.
Преди да бъдем погълнати от вината за всичко, което е ставало през цялата човешка история, трябва да си спомним, че това е трудно за пребиваване място в момента и е било такова дълго време. Когато изтъквам деструктивното поведение на хората през тези хиляди години, аз не ги обвинявам. Просто предизвиквам мисловните модели, дисбаланса и явния контрол над ума, които са мотивирали това поведение. Всичките Августиновци, Йеронимовци, Хитлеровци и разни папи също са жертви. Аз предизвиквам и се опитвам да изложа техните мисловни модели, а не тях като безсмъртни същества. Тази отрицателна сила в действителност е краен дисбаланс, на който всички ние можем да бъдем подложени, ако позволим ценностите ни да се занижат. Това обаче не е естественото състояние на човечеството. Пк казвам : ние по природа сме добри, а не зли. Зад нашите действия стоят уникалната плътност на тази планета и сериозните негативни влияния и единственият начин, по който можем да променим това е като мислим самостоятелно и се синхронизираме с нашите висши нива.
Едно нещо става напълно ясно от моделите, които се наблюдават. Всеки път, когато цялата информация свободно е протичала към обществеността и всеки е уважавал правото на другия да интерпретира тази информация, човешката еволюция се е изстрелвала напред. И всеки път, когато свободния поток от информацията е бил възпиран или подправян, и е била налагана една система от вярвания, човешката еволюция е спирала или западала. Това трябва да стои на първо място в нашия начин на мислене, докато търсим начин да построим честен и балансиран свят през идващите години.
На някои хора може да им се струва, че виждам конспирация зад всеки ъгъл, но това не е така. Аз вярвам и във фактора грешка в историята и че не всяко събитие е дело на Илюминати. Но се опитвам да очертая картина през последните около 20 000 години, за да сглобя общите брънки и връзки. В резултат на това повярвах, че наистина има една централна конспирация за манипулиране, която си проправя път през човешката история. Като си припомням всички събития, по време на които събирах информация за тази конспирация ми стана ясно, че от другите нива на съзнание искат хората да знаят, че има някакво сериозно дърпане на конците и че е време кукловодите да бъдат посочени. Те не могат да контролират събитията, ако ние не им сътрудничим. Властта е в хората, а не в тях, само ако можехме да го осъзнаем.
Надявам се, че ще разберете следните изводи :
1. Че в продължение на хиляди години са се появявали тайни общества на Илюминати, които са използвани за манипулация на човечеството за всичко най-съществено по ужасни начини и че тяхната цел е да установят диктатура над света с план да се реализира в наше време.
2. Че извънземните вероятно са оказали съществено въздействие над човешката еволюция.
3. Че догматичните и наложени религии съвсем не цивилизоват света, а точно обратното.
4. Че свободният поток от цялата информация и знания е пътят към свободата и разбирането, факт, потвърден от непрекъснатите примери на Църквата и политическите диктатури, които унищожават алтернативните възгледи за тяхната догматика и контрол.
5. Че злините по света са причинени от пасивността на огромното мнозинство, което позволява сляпо да бъде водено от малцина.
6. Че убеждението, че някой има монопол над истината и мъдростта, вероятно е най-унищожителното и глупаво вярване изобщо.
7. Че вярването, че нашите плътни физически тела са по-висши от друга раса или култура, е , наред с религията и алчността причина за почти всяка война или конфликт, преживени от хората.
8. Че добродетел като прошката е единствен начин за прекъсване на циклите от мъст и отмъщение.
Искам да се спра по-подробно на последните три точки. Нашата вяра, че физическото тяло сме "ние" като цяло трябва да се промени, ако ще се освобождаваме от тези цикли. Именно това вярване кара хората да търсят отмъщение в този живот за онова, което е причинено на предците на техните тела преди стотици и дори хиляди години, докато тялото е просто средство, чрез което тяхното съзнание преживява този плътен свят. То е като двама души в различни скафандри на Луната, които се бият заради нещо, което други двама космонавти са си направили един на друг, докато са носели същите скафандри преди години. Ще кажете, че е лудост и все пак погледнете Северна Ирландия, Средния Изток, бивша Югославия и т.н. - точно това правят те на практика. Само като разберем това, ще можем да го спрем. Това е една от причините, поради която илюминатите работят толкова усилено да държат настрана духовните истини от хората, а е от решаващо значение това прикрито познание да стане широко известно. Дори тогава това разбиране трябва да е по-широко и зряло от системите на вярвания като индуизма, който използва кармата и прераждането, за да оправдае някои ужасни начини на поведение. Освен това, като прехвърляме отговорността за нашите действия на някой друг, все едно, че предаваме смъртоносно оръжие. Като разчитаме на други да ни ръководят и да ни казват какво да правим и мислим, ние полагаме основите за цялото насилие, болка и страдания, които описах.
Голямото мнозинство от тези, които преследват невярващите или друговерците, всъщност са убедени, че изпълняват Божиите желания. Те са позволили да бъдат обработени така, че всеки път, когато им се каже, че това е Божия заповед, те да я следват безпрекословно. Никой не би могъл да ги убеди, че постъпват неправилно. Те са хора на своето време, контролирани от системата от вярвания, програмирана у тях. Днес е същото с милиарди хора, които са обработени да мислят по начина, по който Илюминати искат, и те осмиват, осъждат и дори убиват онези, които оспорят неговите глупости и контрол. Каква е разликата между това и ужасите на религиозното и политическото преследване в миналото, освен в средата и мащаба ? И двете са резултат от едно и също немислене, същите реакции на роботи и желанието да се прехвърли отговорността за мисленето и действието на други. Силите на дисбаланса постигат толкова голям успех, понеже хора, които не мислят, са убеждавани, че мислят. Нищо не е по-ограничено от ограничения ум, който мисли, че е непредубеден, и нищо не е по-манипулирано от манипулирания ум, който мисли, че е свободен. Това е пълна илюзия и при все това във всекидневието си аз срещам такива хора .
Манталитетът "бее-бее", при който хората правят това, което им кажат малцината, а понякога дори и един-единствен човек, е в основата на контрола над човешкото съзнание. Разделяй и владей е велика всеизвестна истина. Следвайки тази политика, трябва да създаваш разделение. Ако има крайно десни, трябва да се създадат и крайно леви, за да се противопоставят помежду си. Разделението има нужда от крайности. Много хора се подвеждат по "радикалното" крило в политиката, докато си мислят, че са изобличили системата. Как е възможно една-единствена или малка група от хора да е контролирала милиарди от държавите и империите през цялото човешко съществуване ? Какво бе казал Ганди ? "100000 англичани не могат да контролират 300 милиона индийци, ако тези индийци не им сътрудничат". Вместо това цели цивилизации само са блеели и са следвали водача на стадото. Или са позволили да им бъдат предложени привилегии от диктатора, бил той мъж, жена или система, и са пренебрегнали несправедливостите, изстрадани от техните събратя. Това е чистата истина за днешния свят. Но може би ще ви е интересно да прочетете какво е казал пастор Ниймоелър - жертва на нацистите : "Първо дойдоха за комунистите, но аз не реагирах, защото не бях комунист. После дойдоха за трейдюнионистите, но аз не реагирах, защото не бях трейдюнионист. След това дойдоха за мен, но не беше останал никой, който да се застъпи за мен."
Ако пренебрегваме несправедливостта към другите, ние сме точно толкова отговорни, колкото и онези, които пряко извършват тази несправедливост. Както пак казва Ганди : "Мълчанието е мълчаливо одобрение." Време е разделението да отпадне и да се застъпим един за друг. Те може да са в състояние да хвърлят в затвора, да убиват или да дискредтират малцината, които казват достатъчно, но не могат да постъпят по същия начин с милиони, застанали един до друг заедно. Властта е единствено способността да убедиш чрез манипулиране една група от хора, че имаш власт над тях. Властта е илюзия и това проличава, когато всички хора се съберат и кажат с мирни средства - не, това не е правилно и не е приемливо.
През вековете на човешко съществуване във всички тези теми присъства необходимостта от отмъщение. Ако не друго, това е най-деструктивната емоция от всички възможни. Всички ние я усещаме инстинктивно, когато чувстваме, че някой се е отнесъл към нас нечестно. Това е разбираемо при напреженията на тази планета. Доста пъти през живота ми, когато хората са постъпвали зле с мен, съм имал желание да им го върна. Понякога това чувство пак ме спохожда, когато се случи нещо, към което изпитвам силни чувства. Но ние трябва да поемем дъх и да помислим, преди да реагираме инстинктивно, търсейки отмъщение. Ако направите това, ще видите по-всеобхватните последици, които това деструктивно желание може да предизвика. Това не означава, че вече няма да се чувствате наранени, но нуждата да накажете онези, които смятате за отговорни, ще отпадне.
Това е толкова важно, че не се поддава на пълно описание. Както казва вождът Сиатъл : "Когато собственият ти народ се разгневи от някакво реално или въображаемо зло и обезобразят лицата си с черна боя, техните сърца също биват обезобразени и стават черни. Тогава тяхната жестокост е неумолима и не знае граници. Нашите старци не са в състояние да ги спрат. Истина е, че отмъщението се смята за печалба, дори и с цената на собствения им живот, но старците, които остават у дома по време на война, и стариците, които ще загубят синовете си, знаят по-добре."
Това, което разгледах досега, са циклите на отмъщение и мъст. Цикълът на преследване на един човек от друг и на необходимостта от поправяне на това зло чрез по-нататъшно, често по-голямо преследване в замяна. Главно невинните страдат, не преследвачите. Не всеки пуритан е искал да преследва хора от другата вяра, нито всеки католик или англикан. Но при все това те са жертви от другата страна, когато се върнат за отмъщение. Докато не простим на всички, няма да можем да прекъснем тези цикли от планетарна и човешка болка и унищожение, защото жаждата за мъст ще продължи да съществува. Прошката може да изглежда стара и позната тема, но и мъдростта не е нова. Тя е толкова стара, колкото самото Сътворение. Прошката е била и винаги ще е ключ към човешкия прогрес. Нито за миг не твърдя, че е лесно да простиш при обстоятелствата, при които сме поставени, но това е единственият начин да се оттървем от егоцентризма, който ни е наложен. Ако ще изграждаме нов свят, ще се измъкнем от циклите на мрака, като си простим един на друг, отхвърлим контрола над ума и откажем да бъдем овце, водени от овчари под човешки, извънземен или объркан нефизически облик.
Време е да отворим очите си и сърцата си и да поемем отговорността за нашите мисли и действия. Време е да се събудим и пораснем. Ако го направим, очаква ни нещо съвсем различно от описаното дотук.
Световната конспирация Дейвид Айк (Откъс...
ПРОТОТИПИТЕ (от Адам до... Адамски!)
Енергията е единственото реално в тоя св...
ПРОТОТИПИТЕ (от Адам до... Адамски!)
Енергията е единственото реално в тоя св...
Следващ постинг
Предишен постинг
Прекрасно си го казал :) На първо място е ума ни . Самият ум трябва да се трансформира, не постъпките. Реформирайки ума постъпките ще станат добродетелни от самосебе си, те са следствие, причината е в ума.
цитирай:) Привет !
Права си за ума, но всъщност нещата са комлексни . На първо място за мен винаги е било узнаването на духовните истини . Без тях ще има само лутане от една крайност в друга !
цитирайПрава си за ума, но всъщност нещата са комлексни . На първо място за мен винаги е било узнаването на духовните истини . Без тях ще има само лутане от една крайност в друга !
Естествено не всяко събитие е дело на илюминати! Нима има хора, които го мислят!? Освен това, вярвам в твърдението ти, че "ние по природа сме добри, а не зли". Колкото за уникалната плътност на планетата, малко знам. Какво имаш предвид и как би повлияло това? Манталитетът "бее-бее" и "пасивността на огромното мнозинство, което позволява сляпо да бъде водено от малцина" са пагубни! Фактът, "8. че добродетел като прошката е единствен начин за прекъсване на циклите от мъст и отмъщение" е много важно да бъде разбран, осмислен и изповядван от повече личности. Казвам го от индивидуален опит! Важно е. Защото наистина "отмъщението е най-деструктивната емоция". Жизнено важно е, твърдението ти за "циклите на отмъщение и мъст". "Докато не простим на всички, няма да можем да прекъснем тези цикли от планетарна и човешка болка и унищожение, защото жаждата за мъст ще продължи да съществува. Прошката може да изглежда стара и позната тема, но и мъдростта не е нова. Тя е толкова стара, колкото самото Сътворение. Прошката е била и винаги ще е ключ към човешкия прогрес. Нито за миг не твърдя, че е лесно да простиш при обстоятелствата, при които сме поставени, но това е единственият начин да се оттървем от егоцентризма, който ни е наложен."
И нека не бъркаме прошката със загуба на индивидуалност. Напротив! Тя е висша проява на свободната воля на всеки от нас.
Поздрави за постинга, Нео! Благодаря ти ...
цитирайИ нека не бъркаме прошката със загуба на индивидуалност. Напротив! Тя е висша проява на свободната воля на всеки от нас.
Поздрави за постинга, Нео! Благодаря ти ...
:) Привет !
Ще поясня какво имам предвид Всяка форма на живот притежава енергийна система, мрежа от линии, свързани с чакрите, която поддържа потока от жизнени енергии. Акупунктурата се основава на това схващане. Практикуващите я наричат линиите меридиани и тази система важи и за планетите. Всяка планета има чакри и мрежа от енергийни линии, познати като меридиани, основни линии.
През периода на Атлантида се използвали множество енергии, използвали се информация и знания, които по причини за безопасност били, така да са каже, изтеглени, за да се предотврати пълната катастрофа, да се предотврати пълното унищожение на нашата планета. Би могло да се каже, че това били един вид спешни мерки за предпазване на жителите на тази планета от пълно унищожение.
Както в нашето човешко тяло, така и около нашата планета и през нашата планета има енергийни линии, които предполагам, че съответстват до голяма степен на акупунктурните линии и меридиани във вашето тяло. Когато се пресекат две линии, се създава вихър. Ако са две, се създава малък вихър. Колкото повече линии се пресичат, толкова по-голям е вихъра. Следователно, когато имаме чакра, имате и голям вихър от пресичаща се енергия. Същото е и с планетата ви. Там, където се пресичат най-много линии, се намира най-големият вихър.
Аз смятам, че енергиите, които били изключени или поне масово отслабени, били отчасти кундалини енергиите на Земята. Тези енергии в коренната чакра, често представяни символично като змия, змей или дракон, са центърът на нашата сила. Атлантидите знаели как да работят с тази сила, но както е с всяко нещо, силата може да бъде използвана конструктивно или деструктивно.
Скоростта на вибриране намаляла, а плътността на планетата се увеличила. Дължините на вълните на съзнанието на Земята намалявали и тя се откъсвала от могъщата връзка с висшите нива на съществуване. С всяко спадане степента на разбиране, познания и мъдрост на човешката раса също намалявала. Това според мен се има предвид под "грехопадението".
цитирайЩе поясня какво имам предвид Всяка форма на живот притежава енергийна система, мрежа от линии, свързани с чакрите, която поддържа потока от жизнени енергии. Акупунктурата се основава на това схващане. Практикуващите я наричат линиите меридиани и тази система важи и за планетите. Всяка планета има чакри и мрежа от енергийни линии, познати като меридиани, основни линии.
През периода на Атлантида се използвали множество енергии, използвали се информация и знания, които по причини за безопасност били, така да са каже, изтеглени, за да се предотврати пълната катастрофа, да се предотврати пълното унищожение на нашата планета. Би могло да се каже, че това били един вид спешни мерки за предпазване на жителите на тази планета от пълно унищожение.
Както в нашето човешко тяло, така и около нашата планета и през нашата планета има енергийни линии, които предполагам, че съответстват до голяма степен на акупунктурните линии и меридиани във вашето тяло. Когато се пресекат две линии, се създава вихър. Ако са две, се създава малък вихър. Колкото повече линии се пресичат, толкова по-голям е вихъра. Следователно, когато имаме чакра, имате и голям вихър от пресичаща се енергия. Същото е и с планетата ви. Там, където се пресичат най-много линии, се намира най-големият вихър.
Аз смятам, че енергиите, които били изключени или поне масово отслабени, били отчасти кундалини енергиите на Земята. Тези енергии в коренната чакра, често представяни символично като змия, змей или дракон, са центърът на нашата сила. Атлантидите знаели как да работят с тази сила, но както е с всяко нещо, силата може да бъде използвана конструктивно или деструктивно.
Скоростта на вибриране намаляла, а плътността на планетата се увеличила. Дължините на вълните на съзнанието на Земята намалявали и тя се откъсвала от могъщата връзка с висшите нива на съществуване. С всяко спадане степента на разбиране, познания и мъдрост на човешката раса също намалявала. Това според мен се има предвид под "грехопадението".
:) И отделно ти благодаря за разбирането , с което се отнесе към написаното от мен . Вярвам, че така го усещат и всички , настроени към положителната, ребалансираща хармонията промяна .
цитирайМалко знам, но не се ли поема риск, когато делим съществуването на висши и нисши нива?:) И друго. Защо си въобразявам, че на завихрянето на трептенията изначално бихме могли да влияем и ние, просто "сме забравили" как. Или сме "си забранили" да си спомним. Струва ми се, причината не е външна. Оттам и избора за грехопадение. Но това е "поетично разсъждение" без сериозни основания в реалността. Чудесен постинг и много полезен. Много важен за развитието ни оттук нататък. Поздрави за него, Нео!
цитирайЧудесен постинг Нео! Радвам се, че си казал всичко това - има нужда повече хора да се замислят върху тези въпроси и да достигнат до подобни заключения, макар и това да не става толкова бързо.. все пак :)
Поздрави!
цитирайПоздрави!
:) Всъщност това делене на висши и низши нива е доста условно , отнася се най-вече до честотата на вибрацията . А за влиянието върху скоростта на вибриране си права - съвсем съзнателно можем да влияем и ние , докато сме в плътна физическа форма. Имах постинг за космическите вибрации - http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/11/28/nakratko-za-kosmicheskite-vibracii-energii.641867 , както и за начини за медитация с тях - http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/12/04/obshti-polojeniia-za-samostoiatelni-zanimaniia-s-meditaciia-.645250
Те потвърждават категорично възможността за наше съзнателно участие :)
Поздрави и много вдъхновение , Надежда !
цитирайТе потвърждават категорично възможността за наше съзнателно участие :)
Поздрави и много вдъхновение , Надежда !
:) Привет , замислянето е първата крачка според мен . Аз съм тръгнал от нея . Благодаря ти , че намери нещо за себе си от изнесеното :)
Поздрави :)
цитирайПоздрави :)
Вдъхновение и на теб! И светла седмица!:)
Поздрав!
цитирайПоздрав!
:) За нищо, пожелавам ти същото , както и да сътвориш отново нещо , Надежда . Това също е начин за повишаване на вибрациите - чрез изкуството във всичките му форми . Любов и Светлина за теб :)
цитирайанонимен написа:
Прошка- да, но по- важното е, кой е длъжен да прости- жертвата или палача? Как да се прости непростимото и същестува ли то? Ако ли да- то тогава не може да има прошка за непростимото, ако ли не, значи декапитираният ще трябва да прости на своя палач, но големият въпрос е- как да го направи? Под декапитация имам предвид и буквалния и преносния смисъл. Зомбирането е вид декапитация, която много умело се използува от илюминатите.
Но разбира се - да ! Имам пример със себе си - в това ми прераждане срещнах прероден мой физически убиец от минало прераждане и след като си изясних взаимовръзката ни -съзнателно съм простил и прекъснал негативната връзка, която ни е свързвала на фините нива .
14. анонимен - Прероден е с еквивалент на непорочен, как тогава си срещнал своя физически убиец?
:) Не е така , трябва малко самостоятелно да се занимаваш с проучвания по темата , за да разбереш .
цитирай:) Не е така , трябва малко самостоятелно да се занимаваш с проучвания по темата , за да разбереш .
16. анонимен - 14. анонимен - Прероден е с еквив...
16:32
universalnite000 написа:
14. анонимен - Прероден е с еквивалент на непорочен, как тогава си срещнал своя физически убиец?
:) Не е така , трябва малко самостоятелно да се занимаваш с проучвания по темата , за да разбереш .
Ако твърдиш, че и обременените с изключително тежки деяния тук на Земята същества се прераждат, то тогава самият Вселенски Разум не желае да прости, а защо тогава ние- низшите трябва да прощаваме?
:) Изключително невярна представа за Вселенския разум е тази . http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/03/31/da-si-spomnim-koi-sme.520923 - това е моето разбиране ;)
цитирай16:32
universalnite000 написа:
14. анонимен - Прероден е с еквивалент на непорочен, как тогава си срещнал своя физически убиец?
:) Не е така , трябва малко самостоятелно да се занимаваш с проучвания по темата , за да разбереш .
Ако твърдиш, че и обременените с изключително тежки деяния тук на Земята същества се прераждат, то тогава самият Вселенски Разум не желае да прости, а защо тогава ние- низшите трябва да прощаваме?
:) Изключително невярна представа за Вселенския разум е тази . http://universalnite000.blog.bg/drugi/2010/03/31/da-si-spomnim-koi-sme.520923 - това е моето разбиране ;)
15.
amore -
Много точно представено!
27.06.2011 17:46
27.06.2011 17:46
"Когато собственият ти народ се разгневи от някакво реално или въображаемо зло и обезобразят лицата си с черна боя, техните сърца също биват обезобразени и стават черни."
Докато се оставиме да бъдеме водени от външните възприятия, а не от вътрешните, винаги ще има риск да станеме жертва на колективното съзнание, а не на вътрешната си интуиция.
Нека запазим сърцата си светли! Поздрави за хубавия пост!
цитирайДокато се оставиме да бъдеме водени от външните възприятия, а не от вътрешните, винаги ще има риск да станеме жертва на колективното съзнание, а не на вътрешната си интуиция.
Нека запазим сърцата си светли! Поздрави за хубавия пост!
16.
amore -
към анонимен 18.
27.06.2011 17:48
27.06.2011 17:48
"МАЛЕЕЕЕ, ЩО МАЛОУМНИЦИ ИМА В БЪЛГАРИЯ!!!"
Така е, и почти всики те се подписват като анонимни :))
цитирайТака е, и почти всики те се подписват като анонимни :))
17.
анонимен -
kak .....
27.06.2011 18:40
27.06.2011 18:40
se pro6tava na KOMUNISTI ???
цитирайАко отминем с мълчание несправедливост към друг, това си е чисто съучастничество и одобрение.
Всеобщата прошка, не ми е понятно как може да се получи. Хората си прощават на думи, но на дела - не.
Поздрав, Нео!:))
цитирайВсеобщата прошка, не ми е понятно как може да се получи. Хората си прощават на думи, но на дела - не.
Поздрав, Нео!:))
Хората да обединяват различията..Съзнателно, искрено позитивно..
Това единственият начин към еволюция и прогрес!
Децата обикновено обичат и уважават родителите си, независимо каква отношение получават от тях! Забравяме за неблагоприятните ,междуличностни отношения и приемаме най- доброто и най- хубавото на човека.. Не е лесно , но си заслужава:))) За да имаме спокойно и щастливо бъдеще.Любовта между хората е любов на подкрепа и доверие!
А това е най- важното, за да пречупим клишираният модел на мислене.
Идеални хора няма , но има истински, които са себе си! И нека ги уважаваме!
Заради огромното им сърце и мъдростта.
Една обширна тема! Много може да се разсъждава..
Поздравления ! Светлина и любов, Нео Нула!
цитирайТова единственият начин към еволюция и прогрес!
Децата обикновено обичат и уважават родителите си, независимо каква отношение получават от тях! Забравяме за неблагоприятните ,междуличностни отношения и приемаме най- доброто и най- хубавото на човека.. Не е лесно , но си заслужава:))) За да имаме спокойно и щастливо бъдеще.Любовта между хората е любов на подкрепа и доверие!
А това е най- важното, за да пречупим клишираният модел на мислене.
Идеални хора няма , но има истински, които са себе си! И нека ги уважаваме!
Заради огромното им сърце и мъдростта.
Една обширна тема! Много може да се разсъждава..
Поздравления ! Светлина и любов, Нео Нула!
:) Привет !
Точно интуицията ще стане водеща , изписано е много по въпроса и всеки, който е в час го знае . Поздрав и за теб :)
цитирайТочно интуицията ще стане водеща , изписано е много по въпроса и всеки, който е в час го знае . Поздрав и за теб :)
:) Привет !
.. А се налага - при толкова много негативизъм , който се е натрупал ... това е ясно , няма какво още да се добави , да си пожелаем все пак положително развитие в насоката . И приятан вечер, Монализа :)
цитирай.. А се налага - при толкова много негативизъм , който се е натрупал ... това е ясно , няма какво още да се добави , да си пожелаем все пак положително развитие в насоката . И приятан вечер, Монализа :)
:) Привет, Миа !
Съгласен съм с твоите виждания и ще добавя , че е нужно да има знания . А какво рабирам под знания - ще го предам алегорично : за тези , които са "намерили" всички отговори на всички въпроси то е едно бронзово огледало, в което най-много могат да разбият главите си , докато за истински търсещите то е врата , през която винаги биха могли да влязат или излязат ....
И много Светли дни пред теб ! :)
цитирайСъгласен съм с твоите виждания и ще добавя , че е нужно да има знания . А какво рабирам под знания - ще го предам алегорично : за тези , които са "намерили" всички отговори на всички въпроси то е едно бронзово огледало, в което най-много могат да разбият главите си , докато за истински търсещите то е врата , през която винаги биха могли да влязат или излязат ....
И много Светли дни пред теб ! :)
Знанието е свобода на мисълта! И интуиция! Колкото е по- чиста е мисълта, толкова е по- силна интуицията! Усмивки Нео Нула:))))
цитирай:) Чудесно казано . Благодаря ти още веднъж , Миа !
цитирайuniversalnite000 написа:
:) Привет !
.. А се налага - при толкова много негативизъм , който се е натрупал ... това е ясно , няма какво още да се добави , да си пожелаем все пак положително развитие в насоката . И приятан вечер, Монализа :)
.. А се налага - при толкова много негативизъм , който се е натрупал ... това е ясно , няма какво още да се добави , да си пожелаем все пак положително развитие в насоката . И приятан вечер, Монализа :)
Много е трудно да бъдеш положителен на фона на реалността, но въпреки всичко положителното, доброто, истинското е за предпочитане. Ако всеки един от насе замисли, колко ще е различен света, ако сме поне малко по-добри, може би имаме шанс да се преборим с епохата на Луцифер.
Весел и щастлив ден Нео!
През всичките години на съществуване на човечеството сме позволили да бъдем манипулирани. Знанието не е укривано, а само замаскирано. Инструментите за еволюция са ни били дадени, но ние сме ги използвали за инволюция. Казвам ние, защото времето не съществува, защото всички наши инкарнации съществуват едновременно и там някъде, в "миналото" и там някъде в "бъдещето" сме ние, които правим грешки, рушим, съзидаваме, позволяваме да ни манипулират, манипулираме. Ние сме тези които градим света около нас. Трябва да осъзнаем, че именно ние носим отговорност за случващото се. Трябва да спрем да търсим причините извън нас, защото всичко извън нас е илюзия, истинското битие е вътре в нас. Време е да отворим вратите към себе си и към другите. Защото ако всеки един осъзнае, че не е отделен от другите, че това е само илюзия.....светът ще бъде друг. Време е да се събудим....
Прекрасен постинг. Благодаря, че не се отказваш Нео <3<3<3
цитирайПрекрасен постинг. Благодаря, че не се отказваш Нео <3<3<3
Затова 'слизаме' в определени конфигурации, и ни се дава право всеки път да постъпим 'по различен' начин като предварително се блокира 'активната памет'. В това е свободната ни воля: добре е, че повечето хора 'не знаят' с кого живеят, за да не се връщат 'назад', а да творят сега и тук. По този начин, постъпвайки различно в новите житейски ситуации, сме способни да надрастнем предишните си грешки и не съвършенства, или да ги задълбочим :) В това се състои и вселенската прошка към нас самите... да ни се даде/да си дадем шанс да бъдем 'рзлични', вероятно по-добри и по-мъдри... всеки следващ път. И да имаме търпение както към себе си, така и към другите, ако и когато видим и усетим, че има 'стремеж' към поправка :) Тези, които не се поправят сами... биват блокирани или директно изтегляни от обръщение...
Поздрави за поста! Знанието е 'заключено' в сърцата ни, а умът, който анализира чувствата ни, е пътят към обратното му набавяне... Но само новото, различно действие, е път към набавяне на ново (по)знание :)
цитирайПоздрави за поста! Знанието е 'заключено' в сърцата ни, а умът, който анализира чувствата ни, е пътят към обратното му набавяне... Но само новото, различно действие, е път към набавяне на ново (по)знание :)
.
цитирай
29.
yotovava -
3. Че догматичните и наложени религии съвсем не цивилизоват света, а точно обратното.
29.06.2011 19:43
29.06.2011 19:43
...
Поздрави
Валя
цитирайПоздрави
Валя
:) Благодаря за последвалите коментари , нямах възможност да отговоря на всеки .
Сигурно ще ви е интересно да споделя , че някои от близките ми приятели казаха , че този ми постинг бил "ниска топка" , базирайки се на нашите лични споделяния . Но мнението ми е , че дори да е "ниска топка", тя е нужна в този момент . Чуствам се радостен, че и вие сте намерили по нещичко ценно с тези ми разсъждения !
цитирайСигурно ще ви е интересно да споделя , че някои от близките ми приятели казаха , че този ми постинг бил "ниска топка" , базирайки се на нашите лични споделяния . Но мнението ми е , че дори да е "ниска топка", тя е нужна в този момент . Чуствам се радостен, че и вие сте намерили по нещичко ценно с тези ми разсъждения !
Всичките ти разсъждения създават толкова красива представа за един сраведлив, щастлив свят отвъд...А и тук. И всичката болка е оправдана.
Илюзии и рационализации. Още една религия. Да, това ще оправи всичко...
цитирайИлюзии и рационализации. Още една религия. Да, това ще оправи всичко...
:) Винаги ми е било забавно - изкарват ме религиозен , богохулник , какво ли не още ....
цитирайВсеки религиозен ще те изкара богохулник :) Религиозните са си такива....проблемът е, че не виждам реална разлика между теб и тях. Вземи един християнин например- страхува се от смъртта, боли го от студения, несправедлив свят- и за да се справи с всичко това, рационализира. Създава илюзията за бог, загрижен за него, поставящ го пред изпитания, за да го научи, подобри. Създава лъжа за безкраен живот, защото е ужасен от края му. И в него, разбира се, всяка несправедливост ще бъде поправена... И си ляга спокоен в легло от лъжи.
Ти...страхуваш се от смъртта, не виждаш справедливост и мразиш това. И...решаваш да повярваш, че трябва да има още нещо. Преражданията продължават линията там, където се страхуваш, че тя свършва. В следващите животи справедливостта ще възтържествува, всичко ще си дойде на мястото. Успокояваш се. И лягаш там, до християнина...
цитирайТи...страхуваш се от смъртта, не виждаш справедливост и мразиш това. И...решаваш да повярваш, че трябва да има още нещо. Преражданията продължават линията там, където се страхуваш, че тя свършва. В следващите животи справедливостта ще възтържествува, всичко ще си дойде на мястото. Успокояваш се. И лягаш там, до християнина...
:)) В голяма грешка си , ако мислиш, че се страхувам от смъртта - просто това е илюзия , писал съм в други постинги и защо .Отделно и личната ми опитност по този въпрос . Да не говорим, че знанието за тези неща изобщо не е успокоение . Въпрос на еволюция на духа - когато е на ниските нива, той е контролиран от тялото , с напредъка - разбира каква илюзия е религията , науката и всички догматични представи , битуващи на тази планета .
цитирайДа, запознат съм с въпросните рационализации. Познай защо смятам, че си решил, че смъртта е илюзия. Ако трябва да съм честен, съгласен съм с това....но доводите ми са съвсем други.
Това, което биха ти казали агностиците, е:
Дори да съществува нещо там, голямото "отвъд", то нито ти, нито аз, нито който и да е, е в състояние да го разбере. Независимо дали ти харесва или не, разполагаме само с по един ограничен мозък, изпълнен с и способен да възприема само човешки представи- идеи, лимитирани от човещкия ни свят. А отвъд него те не важат. Нищо не е на север от северния полюс. Богове, прераждания, извънземни, нисши и висши нива или който и да е друг отговор на големите въпроси за вселената не значи нищо, защото е плод на ограниченото ни, човешко мислене. Нищо не знаем. Ти нищо не знаеш. И аз нищо не знам....освен това.
И все пак, поздрави.
цитирайТова, което биха ти казали агностиците, е:
Дори да съществува нещо там, голямото "отвъд", то нито ти, нито аз, нито който и да е, е в състояние да го разбере. Независимо дали ти харесва или не, разполагаме само с по един ограничен мозък, изпълнен с и способен да възприема само човешки представи- идеи, лимитирани от човещкия ни свят. А отвъд него те не важат. Нищо не е на север от северния полюс. Богове, прераждания, извънземни, нисши и висши нива или който и да е друг отговор на големите въпроси за вселената не значи нищо, защото е плод на ограниченото ни, човешко мислене. Нищо не знаем. Ти нищо не знаеш. И аз нищо не знам....освен това.
И все пак, поздрави.
:) А , тук казваш нещо много важно - "плод на ограниченото ни, човешко мислене" . Само че ... ние не сме хора , а съзнание , приело тази форма за добиване на опитност .
По-добре е сам да си направиш изследванията , започвайки от това, което ти предложих , независимо колко невероятно звучи . От опит знам, че когато тръгнеш да убеждаваш някого , без той да има нагласа за това - нищо градивно не се получава . Аз съм стигнал до изводите по мой път , плувайки срещу течението ( независимо колко е дискомфортно това на моменти ) . Така че - просто следвай своя път :) Просто е !
цитирайПо-добре е сам да си направиш изследванията , започвайки от това, което ти предложих , независимо колко невероятно звучи . От опит знам, че когато тръгнеш да убеждаваш някого , без той да има нагласа за това - нищо градивно не се получава . Аз съм стигнал до изводите по мой път , плувайки срещу течението ( независимо колко е дискомфортно това на моменти ) . Така че - просто следвай своя път :) Просто е !
Както казах, гледал съм го тоя филм. Прочетох и няколко книги. И не видях нито едно смислено, функционално, логично доказателство, което да не е изфабрикувано по жалък начин. Има си причина въпросната литература да се озовава основно по рафтовете на слаби хора, които искат да се почувстват специални и можещи. Разбирам, че го вярваш силно, но не трябва да забравяш, че далеч не всички споделяме тази вяра. Та не използвай "съзнанието, приело човешка форма" като явен и ясен факт, ако не можеш да го докажеш. Тук разбира се, се намесва факта, че не си длъжен да ми доказваш каквото и да е. А и както каза, не би се получило. Но не се изживявай като Хераклит.
Склонен съм отново да направя въпросните изследвания, но ще отправя и контрапредизвикателство- можеш ли да погледнеш това, в което вярваш, със същото критично мислене, с което гледаш към илюзорното в този свят? Можеш ли да се откъснеш от това, което те кара да вярваш в нещата, в които вярваш, и да ги видиш наистина, рационално, логично, научно. Можеш ли да ги докажеш/ А да ги опровергаеш? Биха ли издържали убежденията ти този тест? Защото знаеш ли, откъдето гледам аз, плуваш право по течението. Вярваш в каквото ти е приятно да вярваш... Не ми звучи особено дискомфортно.
цитирайСклонен съм отново да направя въпросните изследвания, но ще отправя и контрапредизвикателство- можеш ли да погледнеш това, в което вярваш, със същото критично мислене, с което гледаш към илюзорното в този свят? Можеш ли да се откъснеш от това, което те кара да вярваш в нещата, в които вярваш, и да ги видиш наистина, рационално, логично, научно. Можеш ли да ги докажеш/ А да ги опровергаеш? Биха ли издържали убежденията ти този тест? Защото знаеш ли, откъдето гледам аз, плуваш право по течението. Вярваш в каквото ти е приятно да вярваш... Не ми звучи особено дискомфортно.
:)) Хубаво !
С този и останалите ми постинги не съм тръгнал да убедя някого в изводите си , а просто да ги споделя . Много добре знам, че когато някой се опитва да убеждава друг - не става ;) Всъщност пътят за всеки е да се самоубеди в правилността на вижданията си . С това смятам , че изчерпахме напълно смисъла на общуването си , поне от моя гледна точка .
цитирайС този и останалите ми постинги не съм тръгнал да убедя някого в изводите си , а просто да ги споделя . Много добре знам, че когато някой се опитва да убеждава друг - не става ;) Всъщност пътят за всеки е да се самоубеди в правилността на вижданията си . С това смятам , че изчерпахме напълно смисъла на общуването си , поне от моя гледна точка .
39.
анонимен -
Тук
08.07.2011 18:04
08.07.2011 18:04
Мушицата, ако можеше да мисли, щеше да вярва,
че пламъкът на свещта е нещо желано,
защото той представлява съвършенството.
Пламъкът обаче е следствие от наличието
на восък, фитил и възпламеняваща искра.
Търси ли човешката мушица пламъка или самата искра?
Наблюдавай мушицата.
Нейната съдба - да бъде погълната от пламъка -
е видима за теб и скрита за нея.
цитирайче пламъкът на свещта е нещо желано,
защото той представлява съвършенството.
Пламъкът обаче е следствие от наличието
на восък, фитил и възпламеняваща искра.
Търси ли човешката мушица пламъка или самата искра?
Наблюдавай мушицата.
Нейната съдба - да бъде погълната от пламъка -
е видима за теб и скрита за нея.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 22876
Блогрол
1. Блогът на Галацея
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )
2. Допълващ блог
3. Блогът на един приятел - духовен и изследователски блог
4. Тихи оръжия за безшумни войни
5. Протоколи на Ционските мъдреци
6. За мисловните ограничения
7. Трудно е да бъдеш бог
8. Истината за Световната банка и МВФ
9. Четирите споразумения
10. СПОДЕЛЕНИ ОТКРОВЕНИЯ
11. Нещо от Андромеда
12. Илюзии - Ричард Бах
13. д-р Атанас Гълъбов - Световната конспирация срещу здравето
14. Тайните общества на III Райх.
15. Великата Тайна На Водата
16. Маите
17. ИНКAРНАЦИОННИ НИВА - taidzi
18. За Аркадий и Борис Стругацки
19. Тайните на Матрицата - Дейвид Айк
20. gizamap.com
21. В един есенен ден по шосето ( Павел Вежинов )
22. ДРАГИ УЧЕНИ - galatceq.blog.bg
23. Време за съпротива - Валтер
24. Земята е разумно същество
25. За папа Йоан Павел Първи и Ватиканската мафия
26. Робърт Шекли - "ЦЕНАТА НА ЖИВОТА"
27. astro.com
28. Спокойствието на blogspot :)
29. Хроновизорът и образите от миналото ( Франсоа Брюн )